Przetargi.pl
Zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Szpitalna 2A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3551580 , fax. 83 3551580
  • Data zamieszczenia: 2012-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Szpitalna 2A 2A
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 83 3551580, fax. 83 3551580
    REGON: 03023964000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie 14-dniowego pobytu rehabilitacyjno- szkoleniowego nad polskim morzem dla 120 osób (103 osoby niepełnosprawne w wieku 18 - 64 lat i 17 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. Pierwsza tura pobytu obejmuje: 70 osób, w tym organizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku dla 53 osób niepełnosprawnych w wymiarze 10 godz. oraz organizację treningu radzenia sobie ze stresem dla 53 osób niepełnosprawnych w wymiarze 8 godzin i powinna się odbyć nie wcześniej niż od dnia 04.08.2012 roku, a zakończyć nie później niż do dnia 17.08.2012 roku. Druga tura pobytu obejmuje 14 dni pobytowych. Druga tura pobytu obejmuje: 50 osób, w tym organizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku dla 50 osób niepełnosprawnych w wymiarze 10 godzin oraz organizację treningu radzenia sobie ze stresem dla 50 osób niepełnosprawnych w wymiarze 8 godzin i powinna się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.08.2012 roku, a zakończyć nie później niż do dnia 30.08.2012 roku. Druga tura pobytu obejmuje 14 dni pobytowych. 1.1.W pobycie rehabilitacyjno-szkoleniowym uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: -z chorobami neurologicznymi; -z chorobą psychiczną; -z cukrzycą; -z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich (11 osób); -z dysfunkcją narządu słuchu; -z dysfunkcją narządu wzroku; -z epilepsją; -ze schorzeniami układu krążenia; -ze schorzeniami układu oddechowego; -ze schorzeniami onkologicznymi; -z upośledzeniem umysłowym; -z dysfunkcją narządu ruchu; -z chorobą przemiany materii; -z chorobą układu moczowo-płciowego; -z chorobą układu pokarmowego; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego. 2.Zakres zamówienia obejmuje: realizację dwóch 14 dniowych pobytów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694), a w szczególności w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1)wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowany w odległości do 400 metrów od plaży nadmorskiej; 2)kadrę gwarantującą prawidłową organizację pobytu rehabilitacyjno -szkoleniowego; 3)badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego; 4)stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego; 5)zabiegi rehabilitacyjne - co najmniej 26 zabiegów dla każdego uczestnika łącznie w trakcie trwania pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (nie mniej niż 2 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika w dni robocze) wybrane na podstawie zalecenia lekarza zgodnie z posiadanym schorzeniem/rodzajem niepełnosprawności oraz dla każdego uczestnika z niepełnosprawnością ruchową 1 dziennie sesja ćwiczeń rehabilitacyjnych z rehabilitantem w ilości i rodzaju zgodnymi z zaleceniem lekarza; 6)program pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego uwzględniający zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rekreacyjnym prowadzone na terenie ośrodka (zajęcia taneczne, plastyczne, sportowe, ogniska itp.) - łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie; 7)zorganizowanie minimum 2 spotkań przy ognisku dla całej grupy połączonych z pieczeniem kiełbas, z poczęstunkiem w formie kiełbasy, plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.); 8)zorganizowanie uczestnikom minimum jednej całodniowej wycieczki lub rejsu statkiem po morzu oraz dla każdego uczestnika pakietu SPA; 9)animatora dla uczestników pobytu odpowiedzialnego za opiekę i koordynację pobytu grupy w ośrodku i wskazanego do kontaktu z uczestnikami we wszelkich sprawach związanych z pobytem grupy; 10) realizację szkolenia z kreowania własnego wizerunku - 10 godzin (1 godzina = 60 min.) dla 103 uczestników pobytu, według następującego porządku: I tura - 53 osoby niepełnosprawne, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych; II tura - 50 osób niepełnosprawnych, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych; 11)realizację treningu radzenia sobie ze stresem - 8 godzin (1 godzina = 60 min.) dla 103 uczestników pobytu; według następującego porządku: I tura - 53 osoby niepełnosprawne, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych II tura - 50 osób niepełnosprawnych, w 3 oddzielnych grupach szkoleniowych 12)program szkolenia z kreowania własnego wizerunku, który obejmie część teoretyczną - wykład oraz indywidualne konsultacje/porady wizażysty dla każdego uczestnika w zakresie: a)określenia typu urody; b)analizy kolorystycznej; c)doboru makijażu do typu urody-wykonanie preferowanego przez specjalistę makijażu dla każdej z uczestniczących w szkoleniu kobiet podczas szkolenia; d)doboru fryzury do typu urody; e)doboru dodatków do typu urody; f)1 godzinny wykład psychologa na temat podstaw mowy ciała i komunikacji niewerbalnej; 13)prowadzenie dziennika szkolenia kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem z wykazem realizowanych tematów, harmonogramem oraz imienną listą obecności podpisywaną przez uczestników, a także do wystawienia dyplomów dla uczestników o odbyciu szkolenia z kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem, zawierających tytuł szkolenia/treningu, informację o terminie realizacji szkolenia i treningu oraz wykaz zrealizowanych zagadnień; 14)oznakowanie dyplomów oraz dzienników szkoleń logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wzorem wskazanym przez Zamawiającego; 15)przekazanie kopii dzienników szkolenia kreowania własnego wizerunku i treningu radzenia sobie ze stresem oraz kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego po przeprowadzeniu szkolenia i/lub treningu; 16)oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będzie szkolenie z kreowania własnego wizerunku oraz trening radzenia sobie ze stresem plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. oraz zamieszczenia informacji o realizacji pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z logo PO KL i EFS w widocznym miejscu na terenie ośrodka; 17)całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń uczestników pobytu, włącznie z dniem przyjazdu - grupa rozpoczyna pobyt śniadaniem i dniem wyjazdu - grupa wyjeżdża po obiedzie; 18)suchy prowiant w dniu wyjazdu na czas podróży dla każdego uczestnika i opiekuna jako rekompensata za kolację; 19)zakwaterowanie w murowanym budynku w pokojach 2 i 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w TV satelitarną oraz czajnik bezprzewodowy; 20)wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), telewizor, radio; 21)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (103 osoby niepełnosprawne i 17 opiekunów) obejmujące całodobowy 14 dniowy pobyt, na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę. 22)klimatyzowaną stołówkę na miejscu; 23)sprzęt sportowo-rekreacyjny; 24)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 25)nocleg z całodziennym wyżywieniem dla dwóch osób ze strony Zamawiającego, nadzorujących przebieg pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (zakłada się, że osoby skierowane przez Zamawiającego będą przebywały w tym samym ośrodku, co pozostali uczestnicy pobytu przez 4 dni - piątek, sobota, niedziela, poniedziałek) według następującego porządku: I tura pobytu - 1 osoba na wizycie monitorującej w terminie: 10.08.2012 - 13.08.2012 II tura pobytu - 1 osoba ma wizycie monitorującej w terminie: 24.08.2012 - 27.08.2012 3.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien być zorganizowany w ośrodku, który: 1)posiada wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r, Nr 230, poz. 1694 ze zm.) realizujących zgodnie z wpisem turnusy rehabilitacyjne dla następujących schorzeń: ruchowe, neurologiczne, upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne, choroby narządu wzroku, epilepsji (padaczki), choroby układu pokarmowego, zaburzenia głosu, mowy i słuchu, choroby układu pokarmowego, cukrzyca. 2)zapewni osobom niepełnosprawnym odpowiednie warunki pobytu, dostosowane do rodzaju i stopnia niepełnosprawności; 3)posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu pobytu; 4)posiada tereny rekreacyjno-sportowe: fitness-klub, wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe, boiska do gry w piłkę siatkową, piłkę nożną, zaplecze rehabilitacyjne na terenie ośrodka; 5)posiada pralnię samoobsługową wyposażoną w pralki automatyczne; 6)na swoim terenie posiada centrum SPA (m. in. sauna, solarium), kompleks basenowy lub aquapark; 7)posiada certyfikat bezpieczeństwa. 4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską. 5.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien przebiegać zgodnie z programem pobytu, który winien zostać załączony do oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach