Przetargi.pl
Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Szpitalna 2A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3551580 , fax. 83 3551580
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Szpitalna 2A 2A
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 83 3551580, fax. 83 3551580
    REGON: 03023964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie` współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. I tura pobytu - od 10.08.2013 r. do 19.08.2013 r. dla 48 osób (w tym 15 osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności wraz z 15 opiekunami i 18 osób z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności); II tura pobytu - od 19.08.2013 r. do 28.08.2013 r. dla 48 osób niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. 2. Pobyt obejmie 10 dni pobytowych i 9 noclegów (przyjazd grupy w pierwszym dniu pobytu w godzinach rannych na śniadanie), wyjazd grupy w dziesiątym dniu pobytu po obiedzie. 3. W pobycie rehabilitacyjno-szkoleniowym uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: -upośledzenie umysłowe; -choroby psychiczne; -zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; -choroby narządu wzroku; -upośledzenie narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (nie więcej niż 15 osób na wózku inwalidzkim); -epilepsja; -choroby układu oddechowego i krążenia; -choroby układu pokarmowego; -choroby układu moczowo -płciowego; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego; -całościowe zaburzenia rozwojowe. Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego. 4. Zakres zamówienia obejmuje: realizację dwóch 10-dniowych pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1)wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez barier architektonicznych; 2)kadrę gwarantującą prawidłową organizację pobytu rehabilitacyjno -szkoleniowego; 3)badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego; 4)stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego; 5)zabiegi rehabilitacyjne - nie mniej niż 20 zabiegów dla każdego uczestnika łącznie w trakcie trwania pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego (nie mniej niż 2 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika w dni robocze) wybrane według zalecenia lekarza zgodnie z posiadanym schorzeniem/rodzajem niepełnosprawności; 6)zorganizowanie minimum 2 spotkań przy ognisku dla całej grupy połączonych z pieczeniem kiełbas, z poczęstunkiem w formie kiełbasy, plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.); 7)animatora dla uczestników pobytu odpowiedzialnego za opiekę i koordynację pobytu grupy w ośrodku i wskazanego do kontaktu z uczestnikami we wszelkich sprawach związanych z pobytem grupy; 8)realizację warsztatów psychologicznych pt. `Jak radzić sobie ze złością i wykorzystać jej potencjał w codziennym życiu ?` - 12 godzin (1 godzina = 45 min.) dla 81 osób niepełnosprawnych, według następującego porządku: I tura - od 10.08.2013 r. do 19.08.2013 r.: I grupa - 15 osób niepełnosprawnych, II grupa - 18 osób niepełnosprawnych. II tura - od 19.08.2013 r. do 28.08.2013 r.: I grupa - 24 osoby niepełnosprawne, II grupa - 24 osoby niepełnosprawne. 8.1.Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę lub osoby posiadające ukończone studia magisterskie pierwszego stopnia na kierunku psychologia. 8.2. Prowadzący warsztaty zobowiązany jest prowadzić dziennik warsztatów psychologicznych z wykazem realizowanych tematów, harmonogramem oraz imienną listą obecności podpisywaną przez uczestników, a także do wystawienia dyplomów dla uczestników o udziale w warsztatach, zawierających tytuł warsztatów, informację o terminie realizacji oraz wykaz zrealizowanych zagadnień; 8.3. Obowiązkowe jest oznakowanie dyplomów oraz dzienników szkoleń logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wzorem wskazanym przez Zamawiającego; 8.4.Obowiązkowe jest przekazanie kopii dzienników warsztatów oraz kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego nie później niż 5 dni kalendarzowych po zakończeniu pobytu; 8.5.Obowiązkowe jest oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będą warsztaty psychologiczne plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej oraz informacją o realizacji pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z logo PO KL i EFS w widocznym miejscu na terenie ośrodka; 9)całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń uczestników pobytu, włącznie z dniem przyjazdu - grupa rozpoczyna pobyt śniadaniem i dniem wyjazdu - grupa wyjeżdża po obiedzie; 10)zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, telewizor, radio oraz czajnik bezprzewodowy, przy czym zakwaterowanie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz ze schorzeniem ruchowym możliwe jest wyłącznie na parterze jeśli w budynku nie funkcjonuje winda dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; 11)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego - 96 osób (81 osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów) obejmujące całodobowy 10 dniowy pobyt, na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę. 12)stołówkę na miejscu; 13)sprzęt sportowo-rekreacyjny; 14)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, opieką lekarską, warsztatami psychologicznymi, spotkaniami integracyjnymi. 6.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien przebiegać zgodnie z programem pobytu, który winien zostać załączony do oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach