Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 21-200 Parczew, ul. Szpitalna 2A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3551580 , fax. 83 3551580
- Data zamieszczenia: 2014-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Szpitalna 2A 2A
21-200 Parczew, woj. lubelskie
tel. 83 3551580, fax. 83 3551580
REGON: 03023964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie dwóch 14-dniowych pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowych w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 70 osób (60 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 10 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją kursu `Barista latte art` w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie dwóch 14-dniowych pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowych w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 70 osób (60 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 10 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją kursu `Barista latte art` w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. I tura pobytu - od 04.08.2014r. do 17.08.2014r. dla 40 osób niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności) w tym organizację kursu `Barista latte art` dla 40 osób niepełnosprawnych w wymiarze 10 godzin dydaktycznych. II tura pobytu - od 17.08.2014r. do 30.08.2014r. dla 30 osób (w tym 10 osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności wraz z 10 opiekunami) w tym organizację kursu `Barista latte art` dla 20 osób niepełnosprawnych w wymiarze 10 godzin dydaktycznych. 2. W pobycie rehabilitacyjno-szkoleniowym uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: -upośledzenie umysłowe; -choroby psychiczne; -zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; -choroby narządu wzroku; -upośledzenie narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (nie więcej niż 10 osób na wózku inwalidzkim); -epilepsja; -choroby układu oddechowego i krążenia; -choroby układu pokarmowego; -choroby układu moczowo -płciowego; -choroby neurologiczne; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego; -całościowe zaburzenia rozwojowe. Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1)transport uczestników wraz z opiekunami z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie miasta Parczew) do miejsca pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego. Autokar/BUS powinien być przystosowany do transportu osób z niepełnosprawnością ruchową (w tym na wózku inwalidzkim) zgodnie z liczbą uczestników wskazanym w punkcie 3.1. Wyjazd z Parczewa o godz. 7.00 w pierwszym dniu pobytu, wyjazd do Parczewa o godzinie 14.00 w ostatnim dniu pobytu. 2)dwa pobyty rehabilitacyjno-szkoleniowe. Każdy pobyt obejmie 14 dni pobytowych, w tym 13 noclegów (przyjazd grupy w pierwszym dniu pobytu w godzinach porannych na drugie śniadanie), wyjazd grupy w czternastym dniu pobytu po obiedzie. 3)pobyt w obiekcie rehabilitacyjno-wczasowym lub rehabilitacyjno-szkoleniowym, przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, tj. bez barier architektonicznych; 4)kadrę gwarantującą prawidłową organizację pobytu rehabilitacyjno -szkoleniowego posiadającą odpowiednie kwalifikacje do wykonywania powierzonych czynności; w tym opiekę medyczną; 5)badanie lekarskie uczestników na początku i na końcu pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego; 6)stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego; 7)opiekuna grupy w ośrodku wskazanego do kontaktu z uczestnikami i opiekunami we wszelkich sprawach związanych z pobytem grupy; 8)zabiegi rehabilitacyjne - nie mniej niż 18 zabiegów dla każdego uczestnika łącznie w trakcie trwania pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Co najmniej 2 zabiegi dziennie z wyłączeniem pierwszego i ostatniego dnia pobytu, w których dopuszcza się po jednym zabiegu na uczestnika, zgodnie z zaleceniem lekarza i posiadanym schorzeniem/rodzajem niepełnosprawności uczestnika; 9)zorganizowanie minimum 2 spotkań z muzyką przy ognisku/ lub grillu/ dla każdej z grup połączonych z pieczeniem kiełbas/mięsa z zapewnieniem poczęstunku, w tym: kiełbasy, mięsa, pieczywa, ketchupu, musztardy soków, napojów, herbaty, kawy oraz jednego spotkania integracyjnego w formie wieczorku tanecznego lub wieczorku filmowego; 10)całodzienne wyżywienie, w skład którego wchodzą: śniadanie, dwu daniowy obiad z deserem i sokiem lub kompotem, kolacja. Posiłki powinny spełniać wymogi diet wynikających z posiadanych schorzeń uczestników pobytu; 11)zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - toaleta, umywalka, prysznic w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, telewizor oraz czajnik bezprzewodowy, przy czym zakwaterowanie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz ze schorzeniem ruchowym możliwe jest wyłącznie na parterze jeśli w budynku nie funkcjonuje winda dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; 12)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego - 70 osób (60 osób niepełnosprawnych i 10 opiekunów) obejmujące całodobowy 14 dniowy pobyt, na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę; 13)stołówkę na terenie ośrodka rehabilitacyjno-wczasowego lub rehabilitacyjno-szkoleniowego; 14)sprzęt sportowo-rekreacyjny, np. sprzęt wodny (rowery wodne, kajaki), boisko sportowe, rowery, stół do tenisa stołowego, rzutki itp.) 15)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 16)realizację 3 grup kursu `Barista latte art` po 10 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min.) na grupę dla łącznie 60 osób niepełnosprawnych, według następującego porządku: I tura - od 04.08.2014 r. do 17.08.2014 r.: I grupa - 20 osób niepełnosprawnych, II grupa - 20 osób niepełnosprawnych. II tura - od 17.08.2014 r. do 30.08.2014 r.: I grupa - 20 osób niepełnosprawnych. a)maksymalna dzienna liczba godzin kursu nie więcej niż 5 godzin dydaktycznych na grupę; b)kurs zostanie przeprowadzony przez osobę lub osoby posiadające umiejętności i kwalifikacje w zakresie kursu Barista latte art., tj. ukończony kurs z zakresu Barista/Barista latte art lub inny równoważny. c)wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów i produktów oraz wszelkiego sprzętu i wyposażenia niezbędnego do należytego przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt oraz urządzenia w szczególności: tradycyjny/ciśnieniowy ekspress do kawy, młynki, blendery, pełne stanowiska pracy baristy, a także materiały m.in. kawy, mleko, syropy, przyprawy, czekolady, owoce itp. d)szkolenie ma celu zdobycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych z zakresu Baristy latte art Kurs powinien obejmować m.in następujące zagadnienia: -rodzaje kaw: espresso, kawy mleczne, kawy deserowe; -obsługa ekspresu; -przygotowanie kaw; -wstęp do latte art.; -pokaz oraz instruktaż wykonywania wzorów różnymi technikami (wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem, m.in serce, rozeta, tulipan); -degustacja przyrządzonych kaw; -czyszczenie ekspresu. e)organizator kursu zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć z tematyką oraz imienną listą obecności podpisywaną przez uczestników, a także do wystawienia dyplomów / zaświadczeń o ukończonym kursie, zawierających tytuł kursu, informację o terminie realizacji oraz wykaz zrealizowanych zagadnień; f)obowiązkowe jest oznakowanie dyplomów / zaświadczeń oraz dzienników szkoleń logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wzorem wskazanym przez Zamawiającego; g)obowiązkowe jest przekazanie kopii dzienników kursu oraz kopii każdego wydanego dyplomu / zaświadczenia Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego nie później niż 5 dni kalendarzowych po zakończeniu pobytu; h)obowiązkowe jest oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać się będzie kurs `Barista latte art` plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej oraz informacją o realizacji pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z logo PO KL i EFS w widocznym miejscu na terenie ośrodka; 4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem pobytu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, opieką lekarską, kursem `Baristy latte art`, spotkaniami integracyjnymi. 5.Pobyt rehabilitacyjno-szkoleniowy powinien przebiegać zgodnie z programem pobytu, który winien zostać załączony do oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprparczew.ebip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy, badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych) dla żołnierzy zawodowych oraz pracowników 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu medycznym 32 WOG w roku 2016 - w zakresie 4 zadań.
Dodano: 2015-11-25 - Świadczenie usług medycznych w zakresie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych) dla żołnierzy zawodowych, oraz pracowników 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu
Dodano: 2014-12-04 - Świadczenie usług specjalistycznych dla dzieci i osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu
Dodano: 2013-12-27 - Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz usług specjalistycznych dla dzieci i osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu
Dodano: 2013-12-13 - Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
Dodano: 2013-06-14 - Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjnoszkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
Dodano: 2013-05-07 - Zorganizowanie 10-dniowego pobytu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku na terenie województwa lubelskiego dla 96 osób (81 osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 64 lat i 15 opiekunów osób niepełnosprawnych) wraz z organizacją warsztatów psychologicznych, w ramach projektu `Lepszy start w dorosłe życie`, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2
Dodano: 2013-04-19 - PROWADZENIE DORADZTWA I AUDYTU W ZAKRESIE LECZNICTWA SZPITALNEGO I AMBULATORYJNEGO
Dodano: 2013-01-22 - Prowadzenie doradztwa i audytów w zakresie lecznictwa szpitalnego i ambulatoryjnego
Dodano: 2012-12-17 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Ulhówek w 2013 roku.
Dodano: 2012-12-16