Przetargi.pl
ZMŚ/03/2019

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 505 500, , fax. 768 505 501
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy
    ul. Złotoryjska 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 505 500, , fax. 768 505 501
    REGON: 27542000330000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZMŚ/03/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy do Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy) kontenerów elastycznych big-bag o nośności min. 1000 kg, niepowlekanych, o wymiarach 90 x 90 cm, wysokość 100 cm z rękawem wsypowym i wysypowym, gramatura tkaniny, z której będą wykonane kontenery, powinna być nie mniejsza niż 135 g/m2. CZĘŚĆ 1: Kontenery używane Zamawiający określa zamówienie podstawowe na dostawę łącznie 10 000 szt. wyżej określonych kontenerów w okresie trwania umowy: Przewidywana ilość dostaw w ciągu jednego miesiąca około 400 szt. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji ilościowej (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zakupu dodatkowej ilości wyżej określonych kontenerów do 3 000 szt. Wykonawca, który będzie dostarczał kontenery używane, zobowiązuje się sprzedać towar, nadający się do dalszego użytku. Kontenery powinny być czyste i nie zawierać śladów substancji obcych. W przypadku dostawy kontenerów zniszczonych lub nie nadających się do dalszego użytku, będą one zwracane na koszt Wykonawcy. Oceny przydatności kontenerów dokona pracownik Zamawiającego. CZĘŚĆ 2: Kontenery nowe Zamawiający określa zamówienie podstawowe na dostawę łącznie 10 000 szt. wyżej określonych kontenerów w okresie trwania umowy. Przewidywana ilość dostaw w ciągu jednego miesiąca około 400 szt. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji ilościowej (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zakupu dodatkowej ilości wyżej określonych kontenerów do 3 000 szt. Zamówienia w ramach prawa opcji, w części 1 i 2, będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenie i okresie obowiązywania umowy. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla każdej z części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach