Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 505 500, , fax. 768 505 501
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy
ul. Złotoryjska 89
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 768 505 500, , fax. 768 505 501
REGON: 27542000330000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZMŚ/03/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy do Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy) kontenerów elastycznych big-bag o nośności min. 1000 kg, niepowlekanych, o wymiarach 90 x 90 cm, wysokość 100 cm z rękawem wsypowym i wysypowym, gramatura tkaniny, z której będą wykonane kontenery, powinna być nie mniejsza niż 135 g/m2. CZĘŚĆ 1: Kontenery używane Zamawiający określa zamówienie podstawowe na dostawę łącznie 10 000 szt. wyżej określonych kontenerów w okresie trwania umowy: Przewidywana ilość dostaw w ciągu jednego miesiąca około 400 szt. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji ilościowej (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zakupu dodatkowej ilości wyżej określonych kontenerów do 3 000 szt. Wykonawca, który będzie dostarczał kontenery używane, zobowiązuje się sprzedać towar, nadający się do dalszego użytku. Kontenery powinny być czyste i nie zawierać śladów substancji obcych. W przypadku dostawy kontenerów zniszczonych lub nie nadających się do dalszego użytku, będą one zwracane na koszt Wykonawcy. Oceny przydatności kontenerów dokona pracownik Zamawiającego. CZĘŚĆ 2: Kontenery nowe Zamawiający określa zamówienie podstawowe na dostawę łącznie 10 000 szt. wyżej określonych kontenerów w okresie trwania umowy. Przewidywana ilość dostaw w ciągu jednego miesiąca około 400 szt. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji ilościowej (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zakupu dodatkowej ilości wyżej określonych kontenerów do 3 000 szt. Zamówienia w ramach prawa opcji, w części 1 i 2, będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenie i okresie obowiązywania umowy. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla każdej z części.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży roboczej
Dodano: 2023-11-10 - Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Dodano: 2023-10-27 - „Dostawa odzieży roboczej”
Dodano: 2022-09-24 - DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
Dodano: 2020-11-06 - ZAKUP ODZIEŻY SPECJALISTYCZNEJ I SPRZĘTU SŁUŻBY MUNDUROWEJ
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa 50 kpl. ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
Dodano: 2020-09-07 - Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Wrocławia
Dodano: 2020-09-04 - Dostawa 82 kpl. ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
Dodano: 2020-05-11 - DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
Dodano: 2020-02-25 - Zakup i dostawa odzieży BHP
Dodano: 2019-12-12