Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku z przeznaczeniem na budynek Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Wrocławskiej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Na Grobli 12 we Wrocławiu

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku z przeznaczeniem na budynek Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Wrocławskiej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Na Grobli 12 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont budynku z przeznaczeniem na budynek Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Wrocławskiej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Na Grobli 12 we Wrocławiu. 1.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych oraz dostaw maszyn, urządzeń oraz wyposażenia meblowego z wyłączeniem mebli biurowych dotyczących przebudowy i remontu budynku wraz z zagospodarowaniem terenu i z infrastrukturą techniczną w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego rozdziału i opisanym w dokumentacji projektowej oraz wytycznych realizacyjnych wraz ze wszystkimi robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla zrealizowania robót. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Wytycznymi realizacyjnymi – stanowiącymi zał. nr 4a, 4b i 4c do SIWZ i wzoru umowy, wzorem umowy stanowiącym zał.nr 3 do SIWZ, decyzją udzielającą pozwolenie na budowę, SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu. Przedmiot umowy nie obejmuje zakupu oraz dostawy mebli biurowych i urządzeń określonych w zał. nr 12 do niniejszej umowy. Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji 1.2. W związku z koniecznością wykonania przedmiotu umowy - zamówienia w różnych terminach, zakres umowy zostaje podzielony na trzy etapy: 1) „Etap I umowy” - zadanie polegające na: a) zabudowie studni wodomierzowej na sieci wodociągowej DN160 PEHD dla potrzeb umożliwienia dostawy wody do Kompleksu Badawczego Politechniki Wrocławskiej, projektowanego przy ul. Na Grobli we Wrocławiu (działka nr 4/13, AM-3 obręb Południe) oraz zabudowy dwóch zasuw i hydrantu na istniejącej sieci wodociągowej DN160 PEHD zlokalizowanej n terenie działki nr 4/12, AM-3, obręb Południe, b) uzyskaniu wszelkich uzgodnień/dokumentów niezbędnych na tym etapie realizacji robót oraz określonych w uzgodnieniu MPWiK z dnia 18.09.2019 r. (symbol sprawy: 038501/19/KOU/ZJa), zgodnie z dokumentacją projektową określoną w zał. nr 4a do niniejszej SIWZ a odpowiednio wzoru umowy; 2) „Etap II umowy” - zadanie polegające na: a) rozbudowie z nadbudową, przebudowie i kompleksowym remoncie budynku z przeznaczeniem na budynek Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Wrocławskiej (dalej „budynek DSM”), b) uzyskaniu wszelkich uzgodnień/dokumentów niezbędnych na tym etapie realizacji robót (jeśli są wymagane) zgodnie z dokumentacją projektową określoną w zał. nr 4b do SIWZ i wzoru umowy; 3) „Etap III umowy” – zadanie polegające na: a) budowie wjazdu z drogi publicznej na działkę nr 4/13, AM-3, Obręb Południe, b) wykonaniu zagospodarowania i infrastruktury technicznej terenu zlokalizowanego przy budynku DSM, c) wykonaniu wycinki drzew na terenie wokół budynku DSM, d) uzyskaniu wszelkich uzgodnień/dokumentów niezbędnych na tym etapie realizacji robót, zgodnie z dokumentacją projektową określoną w zał. nr 4c do SIWZ i wzoru umowy; 1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45443000-4 Roboty elewacyjne 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232150-8 Roboty montażowe - Budowa przyłączy i sieci wodociągowej, roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych. 2. 1. Wymagane terminy realizacji przedmiotu umowy wynoszą 1) Rozpoczęcie Etapu I i II umowy: od dnia zawarcia umowy, 2) Rozpoczęcie Etapu III umowy: w dniu protokolarnego przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę dla Etapu III umowy, 3) Zakończenie Etapu I umowy - w terminie - 3 miesiące od daty zawarcia umowy, 4) Zakończenie Etapu II umowy - w terminie do 31.08.2020r., 5) Zakończenie Etapu III umowy - w terminie zakończenia Etapu II umowy, pod warunkiem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę dla Etapu III umowy najpóźniej w ciągu 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem zapisów ustępu 4 paragrafu wzoru umowy. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (II etapu umowy) 2. 2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 100 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 3. ZAWARTOŚĆ OFERTY Oferta musi się składać z: a. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; b. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ c. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach