Przetargi.pl
Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7

Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, 17 Stycznia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6723485 , fax. 236 722 945
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
    17 Stycznia 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 6723485, fax. 236 722 945
    REGON: 13037770600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stciechanow.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Wytyczne do zakresu realizacji projektu budowlanego - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: Część nr 1 – Część korytarza oraz pomieszczenia wg projektu od nr 15 do nr 26; Część nr 2 – Sala obsługi wraz z informacją główną – pomieszczenia wg projektu od nr 2 do nr 10; Część nr 3 – Hol 1; Część nr 4 – Toalety - pomieszczenia wg projektu od nr 11 do nr 14 wraz z częścią korytarza. 3.Wszelkie prace muszą być wykonywane w danej Części w taki sposób, aby nie zakłócały realizacji robót w pozostałych Częściach, a w szczególności Wykonawca każdej z Części zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa prowadzonych prac oraz bezpieczeństwa terenu budowy dla pracowników, interesantów oraz innych użytkowników czynnego budynku Starostwa z możliwości korzystania z ciągów komunikacyjnych, klatki schodowej, dostępu do windy, dostępu do wejścia i wyjścia z budynku przez cały okres trwania robót; 2) zapewnienia bieżącej obsługi interesantów oraz ciągłości pracy wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa zlokalizowanych w budynku; 3) zabezpieczenia terenu budowy, miejsc składowania materiałów budowlanych, sprzętu, miejsc składowania materiałów pozyskanych z rozbiórki, odpadów (np. gruzu) do czasu ich wywozu lub utylizacji przez cały czas trwania robót. 4. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót dla Części nr 1, 2, 3 i 4 został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Wytycznych do zakresu realizacji projektu budowlanego – Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach