Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, 17 Stycznia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6723485 , fax. 236 722 945
- Data zamieszczenia: 2019-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
17 Stycznia 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 23 6723485, fax. 236 722 945
REGON: 13037770600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://stciechanow.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Wytyczne do zakresu realizacji projektu budowlanego - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: Część nr 1 – Część korytarza oraz pomieszczenia wg projektu od nr 15 do nr 26; Część nr 2 – Sala obsługi wraz z informacją główną – pomieszczenia wg projektu od nr 2 do nr 10; Część nr 3 – Hol 1; Część nr 4 – Toalety - pomieszczenia wg projektu od nr 11 do nr 14 wraz z częścią korytarza. 3.Wszelkie prace muszą być wykonywane w danej Części w taki sposób, aby nie zakłócały realizacji robót w pozostałych Częściach, a w szczególności Wykonawca każdej z Części zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa prowadzonych prac oraz bezpieczeństwa terenu budowy dla pracowników, interesantów oraz innych użytkowników czynnego budynku Starostwa z możliwości korzystania z ciągów komunikacyjnych, klatki schodowej, dostępu do windy, dostępu do wejścia i wyjścia z budynku przez cały okres trwania robót; 2) zapewnienia bieżącej obsługi interesantów oraz ciągłości pracy wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa zlokalizowanych w budynku; 3) zabezpieczenia terenu budowy, miejsc składowania materiałów budowlanych, sprzętu, miejsc składowania materiałów pozyskanych z rozbiórki, odpadów (np. gruzu) do czasu ich wywozu lub utylizacji przez cały czas trwania robót. 4. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót dla Części nr 1, 2, 3 i 4 został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Wytycznych do zakresu realizacji projektu budowlanego – Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wielobranżowy Sali konferencyjnej nr 149 w budynku biurowo-laboratoryjnym Instytutu Techniki Budowlanej ul. Filtrowa 1 w Warszawie
Dodano: 2020-08-05 - Układanie posadzek z wykładzin homogenicznych w obiektach NIO-PIB w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 i Wawelskiej 15, nr sprawy Pn-76/20/AR
Dodano: 2020-06-29 - Modernizacja pomieszczeń 2 piętra oraz dostosowanie klatek schodowych do przepisów p.poż. w Szkole Podstawowej nr 94 przy ul. Cietrzewia 22 a w Warszawie
Dodano: 2020-06-12 - Naprawa podłóg w Muzeum Plakatu w Wilanowie i Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego ul. Puławska 113 a (Królikarnia).
Dodano: 2019-11-15 - Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego - wymiana nawierzchni w hali sportowej w Nowodworskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2019-07-30 - Remont korytarza i małej sali sportowej na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 386 przy ul. Grenady 16 w Warszawie (znak sprawy: 19/ZP/19).
Dodano: 2019-03-18 - Naprawę posadzek wraz z podłożem w ciągach komunikacyjnych Bloku Operacyjnego, nr sprawy Pn-173/18/AR
Dodano: 2018-10-15 - Wymiana wykładzin podłogowych wraz z malowaniem pokoi biurowych oraz renowacją elewacji budynku w Inspektoracie ZUS w Piasecznie.
Dodano: 2018-07-30 - Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Dokończenie budowy Kościoła Garnizonowego w kompleksie wojskowym w Mińsku Mazowieckim.
Dodano: 2018-01-24 - Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Dokończenie budowy Kościoła Garnizonowego w kompleksie wojskowym w Mińsku Mazowieckim.
Dodano: 2017-12-04