Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02034 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
- Data zamieszczenia: 2018-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Wawelska
02034 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
REGON: 28836600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawę posadzek wraz z podłożem w ciągach komunikacyjnych Bloku Operacyjnego, nr sprawy Pn-173/18/AR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 1 , Załącznik nr 1 A- przedmiar etap I; Załącznik nr 1 B- przedmiar etap II; Załącznik nr 1 C- przedmiar etap III, Załącznik nr 1 D- przedmiar etap IV, Załącznik nr 1 E – ilustracja zakresu prac oraz kosztorysy nakładcze - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 A- kosztorys nakładczy etap I; Załącznik nr 1 B- kosztorys nakładczy etap II; Załącznik nr 1 C- kosztorys nakładczy etap III, Załącznik nr 1 D- kosztorys nakładczy etap IV. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp wraz z ofertą należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ (oraz Załącznikach nr: 2A, 2B do SIWZ - jeżeli dotyczą). 3.W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b pkt. 2 Pzp (sytuacja ekonomiczna lub finansowa) należy przedłożyć lub wskazać w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2a miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego: 3.1 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy podaną kwotą (liczba w PLN) w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków lub zdolności kredytowej nie mniejszych niż 100 000,00 PLN brutto. 4. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3 Pzp (zdolność techniczna lub zawodowa) wraz z ofertą należy przedłożyć lub wskazać w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1a miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego: 4.1.wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 (dwie) roboty budowlane na wymianę wykładziny typu Tarkett o wartości minimum 30.000,00 PLN brutto każda. Ww. wykaz - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączy dowody należytego wykonania umowy. 4.2.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, tj.: a) Pracownika - kierownika robót Ww wykaz osób wraz z oświadczeniem - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, dokumentów wymienionych w pkt. 3 i 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: d) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp - zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust.2f PZP wymaga złożenia wraz z ofertą: Wykonawca dołączy aprobaty techniczne i higieniczne dla homogenicznych wykładzin rulonowych, które zamierza zastosować, w celu potwierdzenia parametrów technicznych i użytkowych. Podane w wykazach materiałów nazwy handlowe, mają za zadanie określenie stawianego im poziomu wymagań technicznych i użytkowych deklarowanych przez producentów. Wykonawca może zastosować materiały innych producentów pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i użytkowe . XI. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty załączył: 1. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wypełniony kosztorys nakładczy - stanowiący Załącznik nr 1 A- kosztorys nakładczy etap I; Załącznik nr 1 B- kosztorys nakładczy etap II; Załącznik nr 1 C- kosztorys nakładczy etap III, Załącznik nr 1 D- kosztorys nakładczy etap IV do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wielobranżowy Sali konferencyjnej nr 149 w budynku biurowo-laboratoryjnym Instytutu Techniki Budowlanej ul. Filtrowa 1 w Warszawie
Dodano: 2020-08-05 - Układanie posadzek z wykładzin homogenicznych w obiektach NIO-PIB w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 i Wawelskiej 15, nr sprawy Pn-76/20/AR
Dodano: 2020-06-29 - Modernizacja pomieszczeń 2 piętra oraz dostosowanie klatek schodowych do przepisów p.poż. w Szkole Podstawowej nr 94 przy ul. Cietrzewia 22 a w Warszawie
Dodano: 2020-06-12 - Naprawa podłóg w Muzeum Plakatu w Wilanowie i Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego ul. Puławska 113 a (Królikarnia).
Dodano: 2019-11-15 - Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7
Dodano: 2019-08-06 - Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego - wymiana nawierzchni w hali sportowej w Nowodworskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2019-07-30 - Remont korytarza i małej sali sportowej na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 386 przy ul. Grenady 16 w Warszawie (znak sprawy: 19/ZP/19).
Dodano: 2019-03-18 - Wymiana wykładzin podłogowych wraz z malowaniem pokoi biurowych oraz renowacją elewacji budynku w Inspektoracie ZUS w Piasecznie.
Dodano: 2018-07-30 - Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Dokończenie budowy Kościoła Garnizonowego w kompleksie wojskowym w Mińsku Mazowieckim.
Dodano: 2018-01-24 - Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Dokończenie budowy Kościoła Garnizonowego w kompleksie wojskowym w Mińsku Mazowieckim.
Dodano: 2017-12-04