Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Wodynie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Rudnik Mały

Wójt Gminy Wodynie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-117 Wodynie, Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 631 26 58 , fax. 0 25 631 26 58
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wodynie
    Siedlecka 43
    08-117 Wodynie, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 631 26 58, fax. 0 25 631 26 58
    REGON: 71158266400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodynie.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Wodynie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Rudnik Mały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „ Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Wodynie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Rudnik Mały” Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. I. Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Wodynie wraz z rozbiórką wyłączonego z użytkowania budynku technologicznego i zbiornika na wodę polegająca na: - budowie budynku technologicznego SUW – OB3, - remoncie szachtów studni głębinowych nr 1 i nr 2 - budowie zbiornika magazynowego na wodę uzdatnioną – OB4, - budowie zbiornika na wody popłuczne (odstojnik) – OB5, - budowie przyłączy międzyobiektowych: wody, kanalizacji, instalacji elektrycznych i sterowniczych, - budowie placu technologicznego, chodników, - budowie ogrodzenia, - rozbiórce istniejącego, wyłączonego z użytkowania budynku technologicznego, - rozbiórce istniejącego, wyłączonego z użytkowania zbiornika na wodę. II. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Rudnik Mały, gmina Wodynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232154-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 zł). Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy w oryginale dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siedlcach Oddział Wodynie nr 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050 z dopiskiem „wadium na: „ Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Wodynie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Rudnik Mały”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Zalącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach