Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania, wraz z przebudową na cele mieszkaniowe budynku byłej szkoły, położonego w miejscowości Zalesie 7,gm.Sępólno Krajeńskie, w wyniku którego powstaną 3 lokale socjalne

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 894 210 , fax. 523 894 220
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 894 210, fax. 523 894 220
    REGON: 9235094900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania, wraz z przebudową na cele mieszkaniowe budynku byłej szkoły, położonego w miejscowości Zalesie 7,gm.Sępólno Krajeńskie, w wyniku którego powstaną 3 lokale socjalne
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania, wraz z przebudową na cele mieszkaniowe budynku byłej szkoły, położonego w miejscowości Zalesie 7,gm.Sępólno Krajeńskie, w wyniku którego powstaną 3 lokale socjalne. Ogólny zakres prac: - wyburzenie i postawienie ścian nośnych i działowych, - budowa nowych ścian, montaż drzwi oraz elementów konstrukcyjnych - budowa nowych kominów - budowa nowych schodów wewnętrznych wraz z płytą stropową na klatce schodowej - demontaż i montaż nowych schodów zewnętrznych wraz z balustradami - demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji elektrycznej , - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji teletechnicznej - docieplenie ścian zewnętrznych, cokołu budynku, ścian piwnicy oraz stropów - docieplenie dachu z wymianą pokrycia dachowego - demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej - renowacja drzwi wejściowych - wymiana rynien i rur spustowych - wymiana obróbek blacharskich - remont istniejących kominów - wykonanie nowej instalacji odgromowej - wykończenie wnętrz - remont posadzek, ścian i sufitów - budowa zbiornika na nieczystości płynne - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Zestawienie powierzchni: - Powierzchnia zabudowy: 243 m2, - Kubatura : 1925 m3, W wyniku realizacji zadania powstaną: - Lokal Nr 1 o powierzchni użytkowej 28,7 m2 - Lokal Nr 2 o powierzchni użytkowej 35,4 m2 - Lokal Nr 3 o powierzchni użytkowej 42,0 m2 - Łączna powierzchnia użytkowa powyższych trzech lokali mieszkalnych wynosi 106,1 m2, 2.3 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 9 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 2.4. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: 1) Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. W celu ustalenia terminu wizji należy się kontaktować z Panią Jadwigą Jagodzińską – 052 389 42 14. Ze względu na to, iż część robót dotyczy dwóch już zamieszkanych lokali mieszkalnych (mieszkanie na parterze i na poddaszu ), wykonanie tych robót należy uzgodnić z Zamawiającym. Przy realizacji prac należy uwzględnić ewentualne utrudnienia związane z realizacją prac objętych przedmiotem postępowania. 2) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, 3) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego, 4)zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, 5) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych, 6) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z przedłożeniem Zamawiającemu 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania, 9) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji. 10) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę opisany został w Rozdziale XXIII i Załączniku Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie : osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu 2) w którejkolwiek z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 20 2030 0045 1110 0000 0286 4640, z dopiskiem : WADIUM – zmiana sposobu użytkowania, wraz z przebudową na cele mieszkaniowe budynku byłej szkoły, położonego w miejscowości Zalesie 7,gm.Sępólno Krajeńskie, w wyniku którego powstaną 3 lokale socjalne. Dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, wykonawca załączy do oferty. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój Nr 10. Do oferty prosimy o załączenie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jednakże złożenie oryginału dokumentu wadialnego do oferty nie będzie skutkować żadnymi skutkami prawnymi, jedynie Zamawiający nie zwróci oryginału gwarancji Gwarantowi). 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach