Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części obiektu p.n. "Zespół Szkół w Karlinie” na internat.

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78230 Karlino, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 117 273 , fax. 943 117 410
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6
    78230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 117 273, fax. 943 117 410
    REGON: 52539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części obiektu p.n. "Zespół Szkół w Karlinie” na internat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty branży konstrukcyjno- budowlanej:  przed przystąpieniem do prac budowlanych należ usunąć drzwi i okna przeznaczone do likwidacji, umywalki i wszelkie okładziny ścienne oraz wykładzinę z pomieszczeń, w których planowana jest wymiana posadzek. Należy zabezpieczyć elementy nie przeznaczone do likwidacji tj. wykładzinę na korytarzach oraz okna i drzwi do zachowania,  wszystkie wyburzenia i zamurowania ścian należy wykonać zgodnie z oznaczeniami na rysunkach budowlanych,  wszystkie projektowane ściany działowe należy wykonać na powierzchni płyty stropowej po usunięciu, w tych miejscach, wszystkich warstw posadzki,  w piwnicy należy zachować dotychczasowy układ pomieszczeń z wyjątkiem wydzielenia magazynu brudnego i czystego. Należy wykonać malowanie z uzupełnieniem brakujących tynków oraz zamontować ściankę wewnętrzną szklaną z profilem aluminiowym lub PCV wzmocnionym,  istniejące pomieszczenia klasowe zostaną przeznaczone na zespoły mieszkalne 2-pokojowe z węzłami sanitarnymi,  na parterze należy wykonać dziesięć pokoi dwuosobowych, w tym jeden, usytułowany przy hydraulicznej platformie pionowej, przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na I piętrze należy wykonać dziesięć pokoi dwuosobowych. Na II piętrze należy wykonać dziesięć pokoi dwuosobowych oraz jeden pokój jednoosobowy dla opiekuna,  wyposażenie łazienek (wymiary i wysokości montażu) segmentów mieszkalnych typu A, typu B, segmentu mieszkalnego dla osób niepełnosprawnych typu C oraz segmentu mieszkalnego dla opiekuna typ D znajduje się na rysunkach od W-8 do W10, na tych rysunkach również wskazana jest kolorystyka płytek ściennych 10cm/10cm charakterystycznych dla poszczególnych kondygnacji,  detale łazienkowe tj. półki na profilu systemowym przy umywalce , pod lustrem obłożonej płytkami 10cm/ 10cm oraz wykończenia styku ścian z posadzką w łazience zostały przedstawione na rysunku W-11,  Kabiny prysznicowe to wydzielona część łazienek za pomocą przeszklonej ścianki stałej i drzwi przesuwnych. W posadzkach wydzielonych kabin prysznicowych należy umieścić wpusty posadzkowe, a na ścianach baterie prysznicowe. Ścianka stała wykonana ze szkła bezpiecznego i drzwi przesuwne wykonane ze szkła bezpiecznego dokładnie są opisane na rysunkach W – 8 i W-10,  na ścianach między blatami roboczymi a szafkami wiszącymi w przedpokojach segmentów mieszkalnych należy położyć płytki ścienne 10cm/10cm (fartuch), kolorystyka płytek ściennych charakterystycznych dla poszczególnych kondygnacji zostały przedstawione na rysunku W-4 i W-5,  na poziomie parteru I i II piętra należy wykonać: pokój ogólny, aneks kuchenny oraz pomieszczenie na sprzęt porządkowy,  na ścianach między blatami kuchennymi a szafkami wiszącymi aneksów kuchennych przy pokojach ogólnych oraz aneksu kuchennego w pokoju dla opiekuna należy położyć płytki ścienne 10cm/10cm (fartuch), kolorystyka płytek ściennych charakterystycznych dla poszczególnych kondygnacji zostały przedstawione na rysunku W-6 i W-7,  istniejące schody wewnętrzne pełniące obecnie rolę schodów ewakuacyjnych, stanowić będą schody stałe głównego pionu komunikacyjnego internatu,  należy zlikwidować istniejące boczne drzwi ewakuacyjne z klatki schodowej wraz z żelbetowymi schodami zewnętrznymi od strony ul. Parkowej,  należy wykonać nowe schody zewnętrzne wraz z wejściem do internatu od ulicy Parkowej,  należy wykonać hydrauliczną platformę pionową montowaną na zewnątrz budynku w konstrukcji szybu samonośnego. Platforma winna obsługiwać dwie kondygnacje tj. dwa przystanki,  należy docieplić ściany piwniczne, b) przebudowa instalacji wod. – kan.:  dla nowej funkcji budynku należy wykonać nowe wewnętrzne instalacje sanitarne,  istniejące instalacje wody i c.o. należy pozostawić dla obsługi części nie podlegającej przebudowie, odcinając a następnie demontując przewody zasilające segment przebudowywany, dla którego należy wykonać nowe instalacje,  w węźle cieplnym w piwnicy należy wykonać odgałęzienie do projektowanej instalacji wody w budynku internatu. Na odgałęzieniu należy zamontować zawory odcinające oraz wodomierz i zawór zwrotny antyskażeniowy. Należy odciąć i zaślepić istniejące odgałęzienia zasilające część przebudowywaną,  należy wykonać odgałęzienie do instalacji p.poż w budynku. Za odgałęzieniem należy zamontować po stronie instalacji użytkowej zawór odcinający oraz zawór pierwszeństwa, odcinający przepływ wody użytkowej w czasie pożaru. Na odgałęzieniu do instalacji hydrantowej należy zamontować zawór odcinający i zwrotny antyskażeniowy,  poziomy należy montować pod stropem piwnicy. Piony w szachtach instalacyjnych zlokalizowanych przy węzłach sanitarnych,  na podejściach do pionów należy montować zawory odcinające kulowe,  instalację wodociągową należy doprowadzić do poszczególnych punktów poboru wody.  Zasilenie budynku w ciepłą wodę odbywa się z kotłowni lokalnej poprzez istniejącą sieć cieplną czteroprzewodową. Instalację ciepłej wody należy wykonać analogicznie jak wody zimnej,  w przebudowywanej części budynku należy wykonać kanalizację sanitarną grawitacyjną, z odprowadzeniem ścieków do sieci komunalnej. Istniejąca kanalizacja sanitarna zostanie wykorzystana w ograniczonym zakresie,  poziomy instalacji kanalizacji sanitarnej należy prowadzić pod posadzką piwnic. Piony kanalizacyjne należy prowadzić dla potrzeb poszczególnych przyborów w większości w szachtach instalacyjnych i zakończyć rurą wywiewną. Należy wyprowadzić je ponad dach budynku, z wyjątkiem pionu w aneksie kuchennym, odprowadzającego ścieki ze zlewów i umywalek, które należy zakończyć powyżej ostatniego urządzenia zaworem napowietrzająco - odpowietrzającym,  wyposażenie łazienek (wymiary i wysokości montażu) segmentów mieszkalnych typu A, typu B, segmentu mieszkalnego dla osób niepełnosprawnych typu C oraz segmentu mieszkalnego dla opiekuna typ D znajduje się na rysunkach od W-8 do W10,  Kabiny prysznicowe to wydzielona część łazienek za pomocą przeszklonej ścianki stałej i drzwi przesuwnych. W posadzkach wydzielonych kabin prysznicowych należy umieścić punktowe wpusty posadzkowe, a na ścianach baterie prysznicowe. Ścianka stała wykonana ze szkła bezpiecznego i drzwi przesuwne wykonane ze szkła bezpiecznego dokładnie są opisane na rysunkach W – 8 i W-10. c) przebudowa instalacji c.o.:  zasilenie budynku w wodę dla potrzeb grzewczych odbywa się z kotłowni lokalnej poprzez istniejącą sieć cieplną czteroprzewodową. Jest to sieć cieplna niskoparametrowa,  należy wykonać rozdzielenie instalacji centralnego ogrzewania analogicznie jak instalacje wody. Rozdzielacze c.o. istniejące mieszczą się w pomieszczeniu węzła,  instalację centralnego ogrzewania należy wykonać jako wodną dwururową o parametrach obliczeniowych 80/650C, d) przebudowa instalacji elektrycznej:  istniejący budynek jest zasilony w energię elektryczną przyłączem kablowym 0,4kV a zasilanie przebudowywanej części budynku nie wpływa na wzrost zapotrzebowania na moc całego obiektu,  należy wykonać instalację elektryczną: oświetleniową, gniazd wtykowych 230V, domofonową, TV, telekomunikacyjną, wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz antywłamaniową, e) przebudowa instalacji wentylacji:  wykorzystane zostaną istniejące piony wentylacyjne obecnie otwarte na pomieszczenia klasopracowni i gabinetów. Należy wykonać system wymiany powietrza - wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna przewidziana do wentylowania łazienek, pomieszczeń ogólnego użytkowania z aneksami kuchennymi oraz pomieszczeń na sprzęt porządkowy. Pokoje mieszkalne będą miały zapewniony dopływ powietrza zewnętrznego poprzez nawiewniki ścienne higrosterowne na przepust okrągły z okapem zewnętrznym z siatką na owady, f) przebudowa instalacji internetowej, g) przebudowa instalacji alarmowej,  zakresu wykonania systemu alarmowego: obudowa z zasilaczem – 1szt., centrala alarmowa – 1 szt., akumulator 12v/7Ah – 2 szt.(centrala, nadajnik), klawiatura LCD – 1 szt., przewody– kpl., czujniki ruchu – 8 szt., elementy montażowe –kpl., wykonanie instalacji i konfiguracja systemu – kpl, h) instalacja RTV, DVB-T  antena DVBT powinna zostać zainstalowana w pomieszczeniu serwerowni lub na elewacji budynku w pobliżu okna serwerowni, i) oddymianie i instalacja P – POŻ  istniejąca centrala urządzeń oddymiających to STG BEIKIRCH RWA motorzentrale BSS 90/3A-1RG-1LG  zakresu robot w celu przeniesienia istniejących instalacji oddymiających został określony w STWIORB pkt. 2.9, j) budowa monitoringu wewnętrznego,  istniejący wideo rejestrator firmy HIKVISION typ DS-7216HVI-SV – wykorzystanych jest 7 wejść VIDEO w związku z tym obsłuży dodatkowe dziewięć kamer przewidzianych w projekcie,  istniejące kamery współpracujące z wideo rejestratorem, to kamery firmy HIKVISION typ DS.-2CE55A2P-VFIR3,  minimalne wymagania komputera PC zostały podane w instrukcji producenta wideo rejestratora HIKVISION typ DS-7216HVI-SV,  zakresu robot w celu przeniesienia istniejącego systemu monitoringu został określony w STWIORB pkt. 2.8, k) wyposażenie wnętrz zgodnie z wymogami sanitarnymi - bez umeblowania. W pierwszym etapie należy wykonać zakres z wyłączeniem trzech pomieszczeń klasowych w jednym pionie S1 W1 (parter, I piętro i II piętro). W drugim etapie należy wykonać zakresu dla trzech pomieszczeń klasowych w jednym pionie S1 W1 (parter, I piętro i II piętro).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 2. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. nr rachunku: 32 1020 2791 0000 7602 0247 0219 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części obiektu pn. Zespół Szkół w Karlinie na internat”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli, zgodnie z postanowieniami art. 22a ustawy Pzp, Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów takich samych dokumentów jakie dotyczą wykonawcy na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego winno być załączone już do oferty. Zamawiający dodatkowo wskazuje, że w przypadku warunku udziału w postępowaniu dot. doświadczenia w wykonaniu dwóch robót budowlanych wymagane jest, aby podmiot trzeci, który udostępnia ten zasób wykazał się wykonaniem co najmniej dwóch robót opisanych przez Zamawiającego. W odniesieniu do warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach