Powiat Gryfiński ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4045000 , fax. 091 4163002
- Data zamieszczenia: 2011-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4 4
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4045000, fax. 091 4163002
REGON: 81168396500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D w Gryfinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania parteru w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d oraz adaptacją pomieszczeń na wydziały Starostwa Powiatowego w Gryfinie wraz z montażem windy. W zakres zamówienia wchodzą: - roboty rozbiórkowe - roboty murarskie - stolarka - roboty posadzkarskie - instalacje sanitarne - instalacje elektryczne - sieci komputerowe - montaż windy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7 specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 oraz projektu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 5 000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy osobowej w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2015-05-19 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-05-21 - Budowa szybu wraz z dostawa i montażem dźwigu osobowego w DPS w Dębcach.
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa istniejącej przychodni na terenie Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o.
Dodano: 2014-02-20 - Rozwój infrastruktury rekreacyjno - turystycznej w Choszcznie poprzez budowę przystani wodnych i łowisk wędkarskich nad J. Klukom
Dodano: 2014-01-23 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Świeszyno
Dodano: 2013-05-22 - Budowa windy wraz z przedsionkiem w budynku internatu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2013-02-08 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MACIEJEWIE
Dodano: 2012-07-16 - Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4.845.000,00 EURO, polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń biurowych w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników 5A na siedzibę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pyrzycach
Dodano: 2011-08-30