Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania obiektów po ZNMR położonych przy ul. Strzeleckiej 34 w Myśliborzu

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
    REGON: 00052976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania obiektów po ZNMR położonych przy ul. Strzeleckiej 34 w Myśliborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej dla inwestycji pn.: Zmiana sposobu użytkowania obiektu po ZNMR położonych przy ul. Strzeleckiej 34 w Myśliborzu. 2. Budynek znajduje się w Myśliborzu przy ul. Strzeleckiej 34 na działce nr 761/1, o powierzchni 832m2, obręb 2 Myślibórz. Budynek funkcjonował jako administracyjno-biurowy, posiada 3 kondygnacje bez podpiwniczenia. Obiekt jest wyposażony w sieć kanalizacyjną, wodociągową, gazową, elektryczną oraz telefoniczną. Powierzchnia zabudowy wynosi 324 m2; powierzchnia całkowita 730,39 m2; kubatura 3435 m3. Budynek został wybudowany w 1970 roku. 3. Dokumentacja projektowa musi obejmować wykonanie następujących prac: 1) Na parterze - wyodrębnienie 4 lokali komunalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych z podjazdami oraz pomieszczenie gospodarcze stanowiące część wspólną (wózkarnia); 2) Na I i II piętrze - 4 lokale komunalne niestanowiące lokali socjalnych oraz 4 - 6 lokali socjalnych; 3) Lokale mieszkalne muszą zostać wyposażone w: - Wanny lub kabiny prysznicowe w łazience; - Umywalki w łazience; - Miskę ustępową w łazience lub w wydzielonym pomieszczeniu; - Zlewozmywak; - Czteropalnikowa kuchenka gazowa lub na inne paliwo lub równoważną użytkowo kuchnię elektryczną. 4) Media w lokalach: - Woda i ścieki - rozwiązania techniczne muszą umożliwiać gminie zastosowanie art. 6 ust. 6 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków - wodomierze po za lokalami mieszkalnymi; - Ogrzewanie - indywidualny zakup mediów do ogrzania lokalu (gazu) - licznik gazu po za lokalem mieszkalnym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie audytu energetycznego, 2) inwentaryzację budynku; 3) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego branży budowlanej i instalacyjnej, 4) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla poszczególnych branż oraz STWiOR; 5) uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń, uzgodnień, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności lub zgłoszenie robót, dla których pozwolenie nie jest wymagane wraz z zaświadczeniem, że odpowiedni organ administracji państwowej nie wnosi sprzeciwu, 6) Projekt budowlany musi zawierać elementy wskazane w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 29 lipca 2009 roku w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy niestanowiących lokali socjalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 210); 7) pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w ramach oferty cenowej do zakończenia realizacji budowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji. 5. Zakres dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1) Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiotowa dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. 2) Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą Pzp art. 29 ust. 3 przedmiotu zamówienia nie może opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub, równoważne-. W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z ustawowymi wymaganiami Wykonawca winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego. 3) Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Dokumentacja winna uwzględniać przepisy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy. 4) Przedmiar robót powinien zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych. 5) Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z n/w rozporządzeniami i ustawami: - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 roku poz. 462 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku poz. 1129), - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku poz. 1409), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75. poz. 690 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r ), - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 2164), - wszystkich pozostałych przepisów szczególnych i Norm Polskich mających zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania projektowego oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością i ekonomiką rozwiązań technicznych. 6. Projekt budowlany i wykonawczy w trakcie i po jego wykonaniu uzgadniać należy także pod względem rozwiązań układu i funkcji pomieszczeń ze wskazanymi przez Inwestora przedstawicielami Gminy Myślibórz. 7. W trakcie realizacji prac projektowych wykonawca winien systematycznie informować zamawiającego o postępie w realizacji prac oraz konsultować proponowane rozwiązania techniczne i funkcjonalne. W tym celu wykonawca musi odbyć minimum 4 wizyty monitorujące w siedzibie zamawiającego. 8. Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać w 6 egzemplarzach tradycyjnych oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną 2 x w formacie oryginalnym plików oraz 2 x w formacie .pdf. (zapisane na płycie CD/DVD w sposób możliwy do kopiowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.400,00 złotych (słownie: tysiąc czterysta złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy wadium ZP.271.1.2016. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kancelarii (parter), w terminie nie późniejszym, niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, z treści dokumentu musi wynikać, że gwarancja jest bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą tj. 30 dni. 7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia gwarancji niezgodnej z ust. 6 lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach