Przetargi.pl
Budowa Żłobka Miejskiego w Gryfinie w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162011 , fax. 091 4162702
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16 16
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162011, fax. 091 4162702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Żłobka Miejskiego w Gryfinie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule -zaprojektuj i wybuduj- budowy żłobka miejskiego w Gryfinie przy ul. Władysława Łokietka 10. Inwestycję zaplanowano na działce nr 172, obręb Gryfino 5, o powierzchni 5 356 m2 stanowiącej własność Gminy Gryfino. 2.Dla przedmiotowego terenu Zamawiający posiada decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, znak: BPI.6733.2.2016.AA. 3.Na przedmiotowej działce znajduje się obecnie budynek byłego przedszkola publicznego, który przeznaczony jest do rozbiórki. 4.Zamówienie obejmuje: 1) uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę/zgłoszenie rozbiórki istniejącego budynku przedszkola, jak również prace rozbiórkowe kolidujących obiektów z projektowanym zagospodarowaniem terenu w terminie umożliwiającym rozpoczęcie robót budowlanych po uzyskaniu pozwolenia na budowę, 2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 3)opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w każdej branży, 4)realizację robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową w zakresie budowy żłobka wraz z pełnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, zakończenie robót wraz z odbiorem i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do dnia 20 grudnia 2016 r., 5) pełnienie nadzoru autorskiego i wykonawczego (kierownik budowy/robót) podczas realizacji inwestycji. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe, standard wykonania został określony w Programie funkcjonalno - użytkowym, jak również w pozostałych dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ, tj.: w projekcie umowy, inwentaryzacji zieleni, opinii geotechnicznej, orzeczeniu technicznym dotyczącym stanu istniejącego budynku przedszkola przeznaczonego do rozbiórki oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 6. Dokumentacja projektowa musi spełniać wszelkie wymogi i być zgodna z przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. 7. Każdy projekt budowlany i wykonawczy winien zawierać komplet odrębnych pozytywnych uzgodnień z gestorami sieci i komplet uzgodnień międzybranżowych. 8. W zakresie prac projektowych przewiduje się wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmującej pełen zakres programu funkcjonalno-użytkowego, a w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola, utwardzonych ciągów komunikacyjnych, małej architektury, istniejącego oświetlenia i innych elementów kolidujących z zagospodarowaniem terenu wraz z utylizacją odpadów budowlanych, 2) budowę budynku żłobka integracyjnego, 3) zagospodarowanie terenu obejmujące: ciągi piesze, drogi wewnętrzne, parkingi dla samochodów osobowych, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych itp., zieleń, miejsca do selektywnej zbiórki odpadów z altaną, ogrodzenie, oświetlenie terenu, podjazd dla osób niepełnosprawnych obsługujący część wschodnią i zachodnią działki i inne niezbędne do funkcjonowania obiektu, 4) ewentualną wymianę, budowę zewnętrznych instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, teleinformacyjnych, ciepłowniczych. 9. W ramach robót budowlano-instalacyjnych i montażowych nie przewiduje się realizacji przez Wykonawcę robót związanych z: 1) wykonaniem i urządzaniem placu rekreacyjnego dla dzieci z urządzeniami zabawowymi, 2) uzyskaniem decyzji na wycinkę wraz z wykonaniem niezbędnych wycinek i nasadzeń ekwiwalentnych, 3) wykonaniem ogrodzenia oraz bramy wjazdowej i furtek wejściowych, 4) wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych obsługującego część wschodnią i zachodnią działki,których realizacja pozostaje po stronie Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania prac projektowych. Zamawiający musi zaakceptować zaproponowaną przez Wykonawcę Koncepcję funkcjonalno-użytkową uwzględniającą pełne zagospodarowanie terenu oraz zastosowane materiały konstrukcyjne i wykończeniowe. Kontakty między stronami odbywać się będą w terminach i miejscach obustronnie ustalonych. 11. Wykonawca pozyska we własnym zakresie ewentualne materiały znajdujące się w zasobach odpowiednich instytucji, potrzebne do wykonania opracowania projektowego, w tym m.in. mapę do celów projektowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach