Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
- Data zamieszczenia: 2016-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
REGON: 00014512900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont rozdzielni głównej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Stołówki Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont rozdzielni głównej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Stołówki Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1. Robót elektryczne, w tym : demontaż rozdzielni elektrycznej, tablicy bezpiecznikowej, wykonanie i montaż nowej Rozdzielni Głównej (RG) bez doboru baterii kondensatorów, wykonanie i montaż tablicy bezpiecznikowej, podłączenie istniejących przewodów do rozdzielni RG i TB. ułożenie nowego przewodu do wyłącznika ppoż. wraz z montażem wyłącznika. dostawa i montaż oprawy oświetleniowej sprawdzenie i konserwacja uziemienia wykonanie pomiarów elektrycznych. 1.2 Roboty remontowo-budowlane, w tym: wymiana drzwi na drzwi stalowe o odporności ogniowej EI 60, częściowe odbicie tynków oraz ich uzupełnienie, szpachlowanie i uzupełnienia ubytków ścian i sufitu dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu, domurowanie ścianki w kanale instalacyjnym do uzyskania szerokości kanału 20 cm, wykonanie, dostawa i montaż obramowania kanału, wykonanie tynków w kanale instalacyjnym na wysokość 50 cm wraz z malowaniem farbą emulsyjną na biało, wykonanie warstwy polimerowo-cementowej na posadzce rozdzielni, pomalowanie posadzki farbą chlorokauczukową, wywóz i utylizacja gruzu po robotach remontowych. Uwaga: Budynek Stołówki w samym terminie podlegać będzie innym robotom remontowym. Firmy budowlane działające na budynku oraz użytkownicy pomieszczeń muszą mieć zapewniony stały dopływ energii elektrycznej. Prace należy przeprowadzić w ten sposób, by wszelkie czynności przełączeniowe nie zakłóciły ciągłości ich pracy. Przełączenia mogą odbyć się wyłącznie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z min. tygodniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 SIWZ), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 11 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 12 do SIWZ). 2.Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 3.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: at@am.szczecin.pl do dnia 18.02.2016r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/272-02/16 na Remont rozdzielni Stołówka . 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia-publiczne.am.szczecin.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana agregatu prądotwórczego w budynku stacji transformatorowej 15/0,4 kV Broniewskiego Interna nr 0778 w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-01 - Remont instalacji elektrycznej WLZ wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie w podziale na siedem części
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczenia sanitarnego nr 169 B na I piętrze w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2
Dodano: 2016-06-20 - Roboty konserwacyjne w budynku nr 10 w kompleksie koszarowym Mirosławiec realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 521/2016
Dodano: 2016-05-24 - Remont łazienki w budynku dydaktycznym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 46
Dodano: 2016-05-19 - Remont budynku nr 11 w kompleksie koszarowym Mirosławiec realizowany przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 368/2016.
Dodano: 2016-04-20 - Remont wybranych pomieszczeń w budynku koszalińskiej Biblioteki Publicznej im. Joachima Lelewela
Dodano: 2016-04-15 - Roboty remontowe budynków nr 14 i 140 w kompleksie lotniskowym Mirosławiec - znak postępowania 218/2016
Dodano: 2016-04-01 - Remont pomieszczeń budynku nr 106 w Złocieńcu
Dodano: 2016-03-30 - Roboty konserwacyjne w budynku nr 3 i 9 w kompleksie koszarowym Mirosławiec
Dodano: 2016-03-21