Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej WLZ wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie w podziale na siedem części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej WLZ wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie w podziale na siedem części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej wlz, wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie, w podziale na siedem części: 1) Część 1 - Remont zasilania kablowego (WLZ) dwóch oficyn (lewej i prawej) z budynku frontowego przy ul. Śląskiej 35, 2) Część 2 - Remont instalacji elektrycznej wlz wraz z obwodami administracyjnymi w dwóch gminnych oficynach wraz z zasilaniem z budynku frontowego przy ul. Monte Cassino 10, 3) Część 3 - Remont instalacji elektrycznej (WLZ) w budynkach przy ul. Lipowej 14, 4) Część 4 - Remont instalacji elektrycznej (WLZ) w budynkach przy ul. Stołczyńskiej 169, 5) Część 5 - Remont instalacji elektrycznej (WLZ) w budynkach przy ul. Krasińskiego 86, 6) Część 6 - Remont instalacji elektrycznej (WLZ) w budynkach przy ul. Niemierzyńskiej 9, 7) Część 7 - Remont instalacji elektrycznej (WLZ) w budynkach przy ul. Emilii Plater 4 oficyna 2. Zakres remontu obejmuje: Część 1 - Remont zasilania kablowego (WLZ) dwóch oficyn (lewej i prawej) z budynku frontowego przy ul. Śląskiej 35: 1) Wykonanie remontu linii elektroenergetycznych (wlz) zasilania nowych tablic głównych w oficynach z budynku frontowego przy ul. Śląskiej 35 obejmujących: a) opracowanie schematu strukturalnego zasilania kablowego oficyn (wlz) z tablicy głównej TG budynku frontowego przy ul. Śląskiej 35 w Szczecinie, b) uzgodnienie z ENEA Operator Sp. z o. o. w Szczecinie w/w schematu strukturalnego zasilania (wlz-ów) obu oficyn. 2) Wykonanie robót remontowych elektroenergetycznych, obejmujących m. in.: a) wytyczenie trasy kablowej w terenie oraz w budynkach, b) zdjęcie płyt betonowych na wyznaczonej trasie, c) wykopanie rowu pod kable, d) przygotowanie tras kablowych w budynkach poprzez zamocowanie uchwytów na ścianach i stropach, e) wykonanie przepustów kablowych w ścianach budynków, wraz z ich uszczelnieniem, f) wykonanie podsypki piaskowej na dnie wykopu, g) ułożenie rur ochronnych na podsypce piaskowej, h) wciągnięcie kabli do rur w wykopie oraz w piwnicach budynków, i) sprawdzenie kabli przez wykonanie wymaganych pomiarów kontrolnych, j) sporządzenie inwentaryzacji tras kablowych oraz szkicu geodezyjnego z naniesieniem trasy kabli na wtórniku oraz w zasobach geodezyjnych ZUDP w Szczecinie, k) zgłoszenie do odbioru zasilania kablowego dla ENEA Operator, l) wykonanie zasypki piaskowej, oraz z gruntu rodzimego nad rurami, przykrycie folią, m) podłączenie kabli w rozdzielniach i jednoczesne odłączenie istn. zasilania oficyn, wykonanie niezbędnych prac demontażowych, n) zasypanie rowów gruntem wraz z jednoczesnym zagęszczaniem, o) ułożenie płyt betonowych na trasie kablowej, p) wykonanie prac uzupełniających i porządkowych na placu po wykonanych robotach budowlanych oraz sporządzenie protokołów z pomiarów elektrycznych. 3) Dostarczenie na odbiór powykonawczej inwentaryzacji trasy kablowej wraz z uzgodnionym schematem i protokołem odbioru wlz-ów przez ENEA oraz protokołów pomiarów elektrycznych. Część 2 - Remont instalacji elektrycznej WLZ wraz z obwodami administracyjnymi w dwóch gminnych oficynach wraz z zasilaniem z budynku frontowego przy ul. Monte Cassino 10: 1) Opracowanie schematu strukturalnego wlz-ów obu oficyn z uwzględnieniem zasilania kablowego z tablicy głównej TG w budynku wspólnotowym frontowym. 2) Uzgodnienie w/w schematu w ENEA Operator Sp. z o. o w Szczecinie., 3) Wykonanie robót remontowych elektroenergetycznych, obejmujących m.in.: a) wybudowanie głównych tablic elektroenergetycznych TGI i TGII (z zabezpieczeniami prądowymi i przepięciowymi oraz układami pomiarowymi) w oficynach, b) wymianę zasilania między tablicą główną TG w budynku frontowym, a tablicami TGI i TGII w oficynach, c) wybudowanie tablic piętrowych TP, d) wykonanie wlz-ów w pionie z tablic TGI i TGII, e) wybudowanie tablic licznikowych TL we wnękach w klatkach schodowych, f) wymiana lub montaż nowych tablic TM w mieszkaniach z zabezpieczeniami i podłączenie istn. obwodów, g) wykonanie obwodów administracyjnych w każdej oficynie, w tym: - nowych obwodów oświetlenia piwnic, klatki schodowej i strychu, - zabezpieczeń i układów pomiarowych w obwodach administracyjnych, h) wykonanie instalacji wyrównawczej w budynkach i uziemień, i) wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych remontowanych i wymienianych instalacji oraz uziemienia. 4) Wykonanie instalacji domofonowych w rurkach izolacyjnych p/t wraz unifonami w mieszkaniach oraz podłączeniem do nowej kasety wywoławczej przy głównym wejściu budynku frontowego. 5) Dostarczenie na odbiór uzgodnionego schematu oraz protokołu odbioru wlz-ów przez ENEA wraz z protokołami pomiarów elektrycznych instalacji. Część 3-7 - Remont instalacji elektrycznej (WLZ) w budynkach przy ul. Lipowej 14, Stołczyńskiej 169, Krasińskiego 86, Niemierzyńskiej 9 i Emilii Plater 4 oficyna: 1) Opracowanie schematu strukturalnego wlz. 2) Uzgodnienie schematu w ENEA Operator Sp. z o.o. w Szczecinie. 3) Wykonanie robót, w tym: a) wymianę przyłącza napowietrznego ZN-60 (dot. Lipowej 14, Stołczyńskiej 169, Krasińskiego 86 i Niemierzyńskiej 9), b) wymianę istn. wlz w pionie w budynku, c) wybudowanie nowej rozdzielni głównej TG, wyposażonej w wył. główny, zabezpieczenia prądowe, ochronniki p. przepięciowe, transformator 230/24 V, d) wymianę tablic piętrowych TP z zabezpieczeniami p. licznikowymi, e) wymianę istn. tablic licznikowych TL, f) demontaż istn. i montaż nowych tablic bezpiecznikowych TM w mieszkaniach, g) wymianę zasilania tablic licznikowych TL i mieszkaniowych TM z tablic piętrowych, h) wymianę obwodów administracyjnych, w tym wykonanie zasilania oświetlenia klatki schodowej, oświetlenia zewnętrznego i n-ru policyjnego (obw. 230 V) oraz piwnic i strychu (obw. 24 V), i) wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych wymienionych instalacji, 4) Zgłoszenie do odbioru zakończonych robót. 5) Dostarczenie na odbiór uzgodnionego schematu strukturalnego, protokołu odbioru wlz przez ENEA oraz protokołów pomiarów elektrycznych, atestów, gwarancji wbudowanych materiałów, osprzętu i urządzeń. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Podane w załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 siwz. 5. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Śląska 35 oficyna lewa i prawa), w wysokości - 387,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt siedem złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Monte Cassino 10 oficyna lewa i prawa), w wysokości - 983,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt trzy złote), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Lipowa 14), w wysokości - 531,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści jeden złotych), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Stołczyńska 169), w wysokości - 532,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści dwa złote), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Krasińskiego 86), w wysokości - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Niemierzyńska 9), w wysokości - 395,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych), 7) dla Części 7 zamówienia (ul. Emilii Plater 4), w wysokości - 502,00 zł (słownie: pięćset dwa złote), w terminie do dnia 15.07.2016 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 12, przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach