Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku byłej szkoły wraz z przystosowaniem na lokal użyteczności publicznej, pn: KLUB SENIOR + w miejscowości Hubenice.

Urząd Gminy Gręboszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33260 Gręboszów, Gręboszów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 416 002 , fax. (014) 641 60 53
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gręboszów
    Gręboszów 144
    33260 Gręboszów, woj. małopolskie
    tel. 146 416 002, fax. (014) 641 60 53
    REGON: 53770500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku byłej szkoły wraz z przystosowaniem na lokal użyteczności publicznej, pn: KLUB SENIOR + w miejscowości Hubenice.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: A) roboty budowlane związane z przystosowaniem części pomieszczeń budynku byłej szkoły na lokal użyteczności publicznej, pn: KLUB SENIOR + , zlokalizowany na działce nr 222 w miejscowości Hubenice, B) wyposażenie lokalu KLUB SENIOR+, C) remont pomieszczenia magazynowego dla potrzeb wymienionego wyżej lokalu „KLUB SENIOR+”. W ramach przedmiotu zamówienia należy: A) wykonać roboty budowlane obejmujący następujący zakres robót, a w szczególności: 1) uzupełnienie ścianek działowych – 16,02 m2 2) uzupełnienie tynków – 79,19 m2 3) okładziny ścian – 98,33 m2 4) malowanie ścian i sufitów – 1009,93 m2 5) wymiana podłóg – 161,90 m2 6) wymiana okien – 50,78 m2 7) wymiana drzwi wewnętrznych – 38,20 m2 8) wymiana drzwi zewnętrznych – 4,85 m2 9) remont instalacji kanalizacyjnej 10) remont instalacji wodociągowej 11) remont instalacji CO 12) remont instalacji elektrycznej 13) podjazd dla niepełnosprawnych 14) remont schodów 15) remont chodnika 16) remont daszku nad wejściem. B. wyposażyć lokal „KLUB SENIOR +”, obejmujący następujący zakres prac: 1. zdemontowanie istniejącego wyposażenia i przeniesienie do innych pomieszczeń oraz jego zamontowanie, w tym w szczególności: 1) drabinek z byłej sali rekreacyjnej do sali zajęć rehabilitacyjno – ruchowych, 2) szafek kuchennych z byłej kuchni do pomieszczenia szatniowo – socjalnego, 2. zakupienie nowego wyposażenia i jego zamontowanie/ustawienie, a w tym w szczególności: 1) szafa socjalna o wymiarach co najmniej 60x50x180 cm – 2 szt. 2) stolik o wymiarach co najmniej 70x70 – 3 szt. 3) krzesła metalowe – 6 szt. 4) żaluzje pionowe 140x210 cm – 10 szt. 5) pojemniki na odpadki – 4 szt. 6) lustro łazienkowe o wymiarach co najmniej 40x55 cm – 2 szt. 7) pojemnik na mydło – 3 szt. 8) uchwyt na papier toaletowy – 4 szt. 9) podajnik ręczników papierowych – 3 szt. 10) szafa – regał o wymiarach co najmniej 80x35x185 cm – 2 szt. 11) stolik o wymiarach co najmniej 80x120 cm – 3 szt. 12) krzesła tapicerowane – 16 szt. 13) sofa 3-osobowa o wymiarach co najmniej 220x103 cm – 1 szt. 14) fotel o wymiarach co najmniej 104x87 cm – 2 szt. 15) szafka RTV o wymiarach co najmniej 130x48 cm – 1 szt. 16) telewizor o parametrach co najmniej: ekran 40 cali, Full HD, 1920x1080, – 1 szt. 17) regal narożny o wymiarach co najmniej 80x80x40x183 cm – 1 szt. 18) regał o wymiarach co najmniej 60x40x183 cm – 2 szt. 19) regał o wymiarach co najmniej 80x40x183 cm – 1 szt. 20) stolik o wymiarach co najmniej 120x60x45 cm – 1 szt. 21) szafki kuchenne stojące – 5,5 mb 22) szafki kuchenne wiszące – 4,1 mb 23) wieszaki ścienne z półką L=150 cm – szt. 24) ławka szatniowa o wymiarach co najmniej 30x150 cm – 5 szt. 25) tablica do ćwiczeń manualnych o wymiarach co najmniej 73x53 cm – 1 szt. 26) rower leżący – 1 szt. 27) orbitek magnetyczny – 1 szt. 28) wyposażenie dla niepełnosprawnych – uchwyt ścienny prosty 50 cm – 2 szt. 29) wyposażenie dla niepełnosprawnych – poręcz kątowa 60x40x10 cm – 1 szt. 30) wyposażenie dla niepełnosprawnych – siedzisko prysznicowe uchylne – 1 szt. 31) wyposażenie dla niepełnosprawnych – poręcz uchylna 60 cm – 1 szt. 32) wyposażenie dla niepełnosprawnych – lustro uchylne o wymiarach co najmniej 60x60 cm – 1 szt. C. wykonać remont pomieszczenia magazynowego obejmujący następujący zakres robót, a w szczególności: 1) uzupełnienie tynków – 10,91 m2 2) malowanie ścian i sufitów – 43,26 m2 3) wymianę podłóg – 6,72 m2 4) wymianę okien – 2,84 m2 5) remont instalacji elektrycznej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), zawarte w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ, która jest dostępna w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i informacyjnym do sporządzenia wyceny oferty. Z uwagi na to, że cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, zaleca się aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty obejrzał teren realizacji robót celem pozyskania ewentualnie informacji, które mogą pomocne do przygotowania oferty i uwzględnienia wszystkich ewentualnych robót w cenie oferty. W przypadku gdy dany opis pozycji przedmiaru nie uwzględnia np. pewnych faz operacyjnych , o których mowa w projekcie budowlanym, to ich koszty powinny być uwzględnione przez wykonawcę w cenach dotyczących innych pozycji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót ponosi Wykonawca. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy co najmniej 36 miesięcy gwarancji i odpowiedzialności z tytułu rękojmi za jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 2) przeprowadzić przeglądy gwarancyjne; przegląd pierwszy Wykonawca przeprowadzi po 12 miesiącach gwarancji, a ostatni w ostatnim deklarowanym miesiącu gwarancji. Przeglądy gwarancyjne prowadzone będą w obecności przedstawiciela Wykonawcy, i przedstawiciela Zamawiającego. Stwierdzone wady Wykonawca usunie na własny koszt w terminach wskazanych w protokołach z wykonania przeglądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach