Przetargi.pl
Zmiana sposobu ogrzewania budynku Kwiatka 9 w Płocku.

Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3666150 , fax. 024 3666150
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o.
    ul. Stary Rynek 19 19
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3666150, fax. 024 3666150
    REGON: 61099361200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ars.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu ogrzewania budynku Kwiatka 9 w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące realizację zadania pn. Zmiana sposobu ogrzewania, poprzez wykonanie kotłowni gazowej oraz instalacji centralnego ogrzewania - budynku zlokalizowanego w Płocku przy ul. Kwiatka 9, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 739/1, na obszarze ochrony konserwatorskiej zespołu urbanistyczno-architektonicznego i warstw kulturowych miasta Płocka, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 51/182/59 W w dniu 16 listopada 1959 r. Zakres robót przewidzianych do wykonania w przedmiocie zamówienia obejmuje: 1. Adaptację / przebudowę pomieszczeń w parterze oficyny zachodniej budynku Kwiatka 9 na kotłownię gazową. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym kotłowni gazowej dla potrzeb budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kwiatka 9 w Płocku, dz. nr 739/1, autorstwa Marty Siodłak i Jerzego Leszczyńskiego, kwiecień 2009. 2. Instalacje elektryczne w pomieszczeniu kotłowni. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym kotłowni gazowej dla potrzeb budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kwiatka 9 w Płocku, dz. nr 739/1, instalacje elektryczne wewnętrzne, autorstwa Izabeli Sikory, kwiecień 2009. 3. Technologia kotłowni gazowej. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym technologii kotłowni gazowej, opracowany przez firmę projektowo-inwestycyjną HEKAM - Henryka Kamińska, kwiecień 2009. 4. Instalację centralnego ogrzewania w istniejących i zamieszkałych lokalach mieszkalnych i usługowych w budynku frontowym i dwóch oficynach mieszkalnych Kwiatka 9. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym instalacji centralnego ogrzewania, opracowany przez firmę projektowo-inwestycyjną HEKAM - Henryka Kamińska, kwiecień 2009. 5. Zastosowanie się do zapisów Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, opracowanej przez firmę projektowo-inwestycyjną HEKAM - Henryka Kamińska, kwiecień 2009. 6. Wykonanie instalacji gazowej do budynku zostało zlecone odrębnemu wykonawcy w ramach zadania obejmującego m.in. zagospodarowanie terenu posesji Grodzka 9/Kwiatka 9 w Płocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 10000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować następującymi osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c) Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacji gazowych, Osoby wymienione w ust 2 pkt 1 lit a, b, c, winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami/budową w specjalności właściwej dla powierzonych stanowisk lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające, co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoby wymienione w ust 2 pkt 1 lit a, b, c muszą być również członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę (z datą ważności w momencie składania ofert). 2) Zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jako główny wykonawca lub partner konsorcjum, co najmniej 1 zadanie o wartości minimalnej 400 000, 00 zł netto lub 3 zadania o wartości łącznej 600 000, 00 zł netto, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej (brutto); 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w ust. 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunki określone w ust. 2 pkt. 1 i pkt. 2spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w ust. 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w ust. 4 spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy osób fizycznych). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy podmiotów zbiorowych); np. w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, Wykonawca załącza informacje z KRK dotyczące każdego członka Zarządu oraz informacje z KRK dotyczące Spółki, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 3 a do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej jak również pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informacje dotyczące Podwykonawców - Załącznik Nr, 3 b do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia Podwykonawców wpisuje nie dotyczy. W przypadku wypełnienia przez Wykonawcę Załącznik Nr 3b należy dołączyć również aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego podwykonawcę w zakresie, który będzie przez niego realizowany. 8. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: z informacji banku winna wynikać konkretna kwota zdolności kredytowej lub posiadanych środków finansowych. Do oferty należy załączyć również 1) Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową- Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz Tabela Rozliczeniowa Elementów Scalonych - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3) Harmonogram rzeczowo - finansowy. 4) Parafowany wzór umowy, 5) Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 6) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku Wykonawcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w ust. 1-5 winien załączyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu, 7 dni po zawarciu umowy, kosztorys sporządzony metodą szczegółową, zgodny z tabelą rozliczeniowych elementów scalonych oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ars.plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach