Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ponowną gleboznawczą klasyfikację zmienionych klas gruntów i użytków rolnych: obręb Ćwiklinek, jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Cieciórki jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Szeromin jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Ilinek jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina

Starostwo Powiatowe w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46 , fax. 023 6623816
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płońsku
    ul. Płocka 39 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, fax. 023 6623816
    REGON: 13038018600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ponowną gleboznawczą klasyfikację zmienionych klas gruntów i użytków rolnych: obręb Ćwiklinek, jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Cieciórki jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Szeromin jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Ilinek jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia przekracza równowartość w złotych kwoty 14 000 euro, jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.ustawy Prawo zamówień publicznych Przedmiot zamówienia stanowi ponowna gleboznawcza klasyfikacja zmienionych klas gruntów i użytków rolnych: obręb Ćwiklinek (294 ha), jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Cieciórki (325 ha) jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Szeromin (185 ha) jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina, obręb Ilinek (205 ha) jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713515008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych zero groszy) w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. wykażą że; a. dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia - są to: klasyfikatorzy zatrudnieni w wojewódzkich biurach geodezji i terenów rolnych lub osoby posiadające określone kwalifikacje i praktykę w zakresie technicznego wykonywania klasyfikacji, upoważnione do wykonywania tych prac w województwie i wpisane na listę Wojewody, a projekt klasyfikacji zostanie sprawdzony przez uprawnionego inspektora ds. klasyfikacji gruntów. b. dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie pierwszym lub drugim, o których mowa w art. 43 ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne c. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego minimum 1 usługę wykonania: gleboznawczej klasyfikacji zmienionych klas gruntów i użytków rolnych o zakresie co najmniej 500 ha. d. posiadają niezbędny sprzęt tj. zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem, w pełni sprawny i gwarantujący uzyskanie wymaganej jakości opracowania, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, konsorcja: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2. Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy, co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadanej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. 4. Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w pkt. I 1, 2, 3. 5. Formularz oferty, dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w taki sposób, aby prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez właściwego Wykonawcę. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierać błędy zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych- załącznik Nr 3 SIWZ 2) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 3) Dokumenty (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność) stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają geodezyjne uprawnienia zawodowe w zakresie pierwszym lub drugim, o których mowa w art. 43 ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz są upoważnieni do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów - wpis na listę Wojewody i pełnienia funkcji inspektora do spraw klasyfikacji. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie za pomocą udostępnionego potencjału technicznego i w pkt. I.2. i w wykazie, o którym mowa w pkt. I. 4) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wg Załącznika nr 5 SIWZ. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia: sprzętu i oprogramowania przeznaczonego do wykonania prac - załącznik nr 6 SIWZ. 7) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie załącznik nr 7 SIWZ II. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki do specyfikacji) w języku polskim. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach