Przetargi.pl
Zmiana organizacji ruchu na drogach krajowych nr 8 poprzez wprowadzenie wysp kanalizujących ruch i oświetlenia solarnego w m. Cieśle i w m. Stradomia Wierzchnia

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana organizacji ruchu na drogach krajowych nr 8 poprzez wprowadzenie wysp kanalizujących ruch i oświetlenia solarnego w m. Cieśle i w m. Stradomia Wierzchnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana organizacji ruchu na drogach krajowych nr 8 poprzez wprowadzenie wysp kanalizujących ruch i oświetlenia solarnego w m. Cieśle i w m. Stradomia Wierzchnia. Zakres robót obejmuje: - oznakowanie pionowe - oznakowanie poziome - wyspy kanalizujące ruch z elementów prefabrykowanych - solarne zestawy zasilania aktywnych znaków C9 i U6a wraz z oświetleniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331505
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu, Wymagania określone w pkt I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: 1 Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę proponowana do pełnienia funkcji: Kierownika robót, który powinien: -posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego oraz -posiadać minimum roczne doświadczenie na stanowisku Kierownika..2. Doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, w których zakres rzeczowy nie będzie mniejszy niż 500 m2 znakowania poziomego. Podana długość dotyczy dwóch zadań łącznie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na postawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy Pzp. natomiast warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy, Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III 2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust.1, pkt 1)-9) ustawy Pzp oraz o art. 22 ust.1, pkt 1)-3) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III 2). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), które potwierdza spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III 2). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1 winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, w pkt 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione, w pkt 3-4 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, spośród Wykonawców, w stosunku, do którego niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 8. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty wykazane w pkt 1-7 winny być sporządzone: a) w języku polskim, -każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski b) z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, c) zgodnie z wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 9 Dokument musi być czytelny i podpisany przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Do oferty należy dołączyć: - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone, jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - Kosztorys ofertowy, - Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, przedstawione w pkt 1-7 -. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, otrzymać w siedzibie Zamawiającego po opłaceniu w kasie lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach