Przetargi.pl
Wykonanie zmiany organizacji ruchu drogowego na ul. Daszyńskiego i Piłsudskiego w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zmiany organizacji ruchu drogowego na ul. Daszyńskiego i Piłsudskiego w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zmiany organizacji ruchu drogowego na ulicy Daszyńskiego i Piłsudskiego w Zgorzelcu. 2) Wprowadzana zmiana organizacji ruchu drogowego obejmuje zmianę oznakowania drogowego pionowego i poziomego. Przedmiotowa zmiana ma na celu wprowadzenie ruchu dwukierunkowego na ul. Piłsudskiego wraz z dostosowaniem oznakowania drogowego pionowego i poziomego w obrębie skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Kościuszki i ul. Daszyńskiego oraz w obrębie skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Wolności. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie obok czynnego pasa jezdni na łącznej powierzchni 269,300 m2; 2) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie obok czynnego pasa jezdni na łącznej powierzchni 33,060 m2; 3) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie obok czynnego pasa jezdni na łącznej powierzchni 100,170 m2; 4) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie obok czynnego pasa jezdni na łącznej powierzchni 31,380 m2; 5) pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych obok czynnego pasa jezdni - łącznie 18 szt.; 6) pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - demontaż 14 szt.; 7) pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2 obok czynnego pasa jezdni - łącznie 21 szt.; 8) pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ok 2,0 m2 - znak E tablica drogowskazowa, 1 stron. folia (tylko dostawa i zakup) - 4 szt. 9) pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów - łącznie 29 szt. 10) usuwanie istniejącego oznakowania poziomego poprzez frezowanie warstw malarskich cienkowarstwowych - 100,12 m 2 ; 11) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej 9/11 cm na podsypce cementowo piaskowej - rozbiórka nawierzchni z kostki granitowej w ul. Daszyńskiego (odcinek zrewitalizowany) celem wykonania z kostki czarnej strzałki - 8,464 m 2 ; 12) nawierzchnie z kostki nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - obok czynnego pasa, jezdnia - ułożenie kostki czarnej - strzałki na wlocie ul. Daszyńskiego (zrewitalizowanej) : dwie strzałki P8b i dwie strzałki P8f - tj. 7,36 m 2 kostki czarnej oraz 1,10 m 2 ponowne ułożenie kostki granitowej szarej z rozbiórki. 4) Szczegółowe lokalizacje oznakowania do likwidacji i do wykonania zostały zawarte w dokumentacji projektowej docelowej organizacji ruchu drogowego dla ciągu ulic: Armii Krajowej, Boh. Getta, Daszyńskiego i Piłsudskiego w Zgorzelcu - mapa zmiany organizacji ruchu dla ulic Piłsudskiego, Daszyńskiego i Kościuszki w Zgorzelcu - opracowanej przez Firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX z siedzibą przy ul. Strzeleckiej 6 w Jeleniej Górze, posiadającą zatwierdzenie Starosty Zgorzeleckiego, Nr 3/S/2013 z dnia 30.04.2013r. 8) Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania, w tym również wykonuje na swój koszt i we własnym zakresie projekt zabezpieczenia robót wraz ze wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami i zgłoszeniami. Projekt zabezpieczenia robót powinien zostać wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. nr 177, poz. 1729). 9) Wszelkie prace wykonywane w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzgodnić z właścicielami lub zarządcami w/w infrastruktury - wszelkie koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na terenie wykonywanych prac ładu, porządku i ochrony znajdujących się obiektów, sieci oraz urządzeń uzbrojenia technicznego terenu. Po zakończeniu prac Wykonawca uporządkuje i doprowadzi do stanu pierwotnego teren, na którym wykonywane były prace. 11) Powstałe podczas prowadzenia prac wytworzone odpady Wykonawca zobowiązany jest wywieźć i unieszkodliwić we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1399 ze zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1232 ze zm.). 12) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, projekt docelowej organizacji ruchu drogowego oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcom obliczenie ceny oferty. 10) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 11) Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 12) Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 13) Jeżeli Zamawiający poweźmie zastrzeżenia co do jakości robót, materiałów, urządzeń czy wyposażenia niezależnie od etapu realizacji przedmiotu niniejszej umowy, to powiadomi o tym Wykonawcę żądając jednocześnie poprawienia robót oraz wymiany materiałów, urządzeń i wyposażenia. W przypadku sporu w tym zakresie zostaną one poddane przez Zamawiającego ocenie rzeczoznawcy. Rzeczoznawcę wybiera Zamawiający. W przypadku, gdy w wyniku oceny okaże się, że zastrzeżenia Zamawiającego są uzasadnione, to koszty ekspertyzy ponosi Wykonawca i jest on jednocześnie zobowiązany w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego poprawić roboty oraz wymienić materiały, urządzenia i wyposażenia swoim staraniem i na swój koszt. 14) Wymagany okres gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331505
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 570,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 2 SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.71.2014 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 19 ppkt. 2 lit. od b do e SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach