Przetargi.pl
Wykonanie tymczasowego ronda, w ramach wdrażania tymczasowej organizacji ruchu drogowego na skrzyżowaniu ul. Bohaterów Getta, Okrzei, Daszyńskiego, Staszica i Warszawskiej w Zgorzelcu.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie tymczasowego ronda, w ramach wdrażania tymczasowej organizacji ruchu drogowego na skrzyżowaniu ul. Bohaterów Getta, Okrzei, Daszyńskiego, Staszica i Warszawskiej w Zgorzelcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu tymczasowego ronda, w ramach wdrażania tymczasowej organizacji ruchu drogowego na skrzyżowaniu ul. Bohaterów Getta, Okrzei, Daszyńskiego, Staszica i Warszawskiej w Zgorzelcu. 2) Istniejące skrzyżowanie ul. Bohaterów Getta, Okrzei, Daszyńskiego, Staszica i Warszawskiej w Zgorzelcu jest jednym z głównych skrzyżowań Śródmieścia w Zgorzelcu. Jest to skrzyżowanie pięciowylotowe, ze sygnalizacją świetlną. Na skrzyżowaniu zostanie wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu drogowego w formie ruchu okrężnego (ronda) na okres do 24 miesięcy. W okresie tym planuje się przeprowadzić szczegółowe badania natężenia ruchu, ustalić strukturę rodzajową i kierunkową ruchu oraz analizę przepustowości skrzyżowania, w tym wpływ na poprawę bezpieczeństwa ruchu. Wszystkie te działania będą miały służyć zebraniu szczegółowych informacji co do zasadności i celowości wprowadzenia na stałe ruchu okrężnego na przedmiotowym skrzyżowaniu, co będzie się wiązało z ewentualną w późniejszym okresie budową ronda stałego. 3)Wszystkie pięć ulic zbiegających się w skrzyżowanie są drogami zaliczonymi do kategorii gminnej na terenie miasta Zgorzelec. Są to ulice znajdujące się w centrum miasta. Pasy drogowe ulic przebiegają w zwartej zabudowie śródmiejskiej, usługowo-handlowej, mieszkalnej i użyteczności publicznej. 1. Na ulicy Warszawskiej obecnie ruch odbywa się dwukierunkowo, natomiast ulica posiada oznakowanie pionowe, poziome oraz oświetlenie uliczne. Przedmiotowa ulica jest ulicą jednojezdniową o dwóch pasach ruchu. Szerokość jezdni zmienna 12,00 - 15,00 m z wydzielonymi miejscami postojowymi dla samochodów osobowych przy krawędziach lub w zatokach. Nawierzchnia jest bitumiczna. Chodniki dwustronne. Szerokość chodników zmienna i mieści się w przedziale od 3,00 m do 4,50 m. Nawierzchnia chodników z płyt granitowych oraz kostki granitowej i betonowej. W pasie drogowym ulicy występują podziemne uzbrojenia techniczne: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, gazowa, telekomunikacyjna i energetyczna. 2. Na ulicy Staszica obecnie ruch odbywa się jednokierunkowo. Ulica posiada oznakowanie pionowe i poziome oraz oświetlenie uliczne. Przedmiotowa ulica jest ulicą jednojezdniową. Na ulicy wydzielono na całej długości stanowiska postojowe, po obu stronach jezdni dla pojazdów samochodowych. Chodniki dwustronne o szerokości ok. 4,50 m z nawierzchni z kostki betonowej brukowej. Do uzbrojenia inżynierskiego ulicy należy: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, gazowa, telekomunikacyjna i energetyczna. 3. Na ulicy Daszyńskiego ruch odbywa się dwukierunkowo. Ulica posiada oznakowanie pionowe i poziome oraz oświetlenie drogowe. Przedmiotowa ulica jest ulicą jednojezdniową dwupasmową o szerokości średnio 11,00 m i nawierzchni bitumicznej. Ulica posiada obustronne chodniki o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Szerokość chodników jest zmienna i wynosi ok. 1,50 - 4,00 m. Do uzbrojenia inżynierskiego podziemnego ulicy należy: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, gazowa, telekomunikacyjna i energetyczna. 4. Na ulicy Okrzei ruch odbywa się dwukierunkowo. Ulica posiada oznakowanie pionowe i poziome oraz oświetlenie uliczne. Przedmiotowa ulica jest ulicą jednojezdniową, dwupasmową o szerokości średnio 7,00 m, o jezdni z nawierzchnią bitumiczną. Ulica posiada obustronne chodniki o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Szerokość chodników jest zmienna i wynosi ok. 2,00 - 3,00 m. W pasie drogowym występuje podziemne uzbrojenie techniczne: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, gazowa, telekomunikacyjna i energetyczna. 5. Na ulicy Bohaterów Getta ruch odbywa się jednokierunkowo. Ulica posiada oznakowanie pionowe i poziome oraz oświetlenie uliczne. Przedmiotowa ulica jest ulicą jednojezdniową o szerokości ok. 11,00 m o nawierzchni bitumicznej. Ulica posiada na całej długości stanowiska postojowe, po obu stronach jezdni dla pojazdów osobowych oraz w części postój TAXI. Ulica posiada chodniki obustronne o różnych nawierzchniach. Szerokość chodników jest zmienna wynosi ok. 3,00 m. Do uzbrojenia inżynierskiego ulicy należy: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, gazowa, telekomunikacyjna i energetyczna. 4) Skrzyżowanie przedmiotowych pięciu ulic jest największym i najważniejszym skrzyżowaniem w centrum miasta Zgorzelec, gdzie krzyżują się kierunki ruchu śródmiejskiego północno-południowego z kierunkiem wschodnio-zachodnim, w tym dojazd do przejścia granicznego. W rejonie tym znajdują się liczne obiekty użyteczności publicznej, jak i usługowo-handlowe. Jest to również strefa dużych potrzeb parkingowych stąd wykorzystywane są w tych celach wszystkie miejsca w pasach drogowych przedmiotowych ulic. Skrzyżowanie obecnie wyposażone jest w sygnalizację świetlną. 5) Roboty budowlane realizowane będą na terenie działki nr 94 i 127 (Obr. VI, AM-1) oraz działki nr 38, 49 i 88 (Obr. VII, AM-1). Tereny w/w działek stanowią własność Gminy Miejskiej Zgorzelec. Przedmiotowe działki sklasyfikowane zostały w ewidencji gruntów jako dr - opis użytku: Drogi. Teren położony jest w obszarze oznaczonym symbolem KPJ - Teren komunikacji pieszo-jezdnej oraz w obszarze oznaczonym symbolem KDD - Teren dróg publicznych klasy dojazdowej. Teren mieści się w strefie A ochrony konserwatorskiej. Posiada aktualny obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście w Zgorzelcu - uchwalony Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 310/09 z dnia 07 października 2009 roku, opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego Nr 210 z dnia 07 grudnia 2009r., poz. 3888. 6) Do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonana została dokumentacja projektowa, projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. W ramach wykonanej dokumentacji projektowej przewiduje się następujące parametry projektowanego ronda, za pomocą elementów tymczasowej organizacji ruchu drogowego: 1) typ ronda - rondo małe, 2) średnica wyspy środkowej - 18,00 m, 3) średnica zewnętrzna ronda - 34,00 m, 4) pierścień wokół wyspy środkowej - 1,50 m, 5) jezdnia wokół wyspy środkowej - 6,00 m, 6) nawierzchnia jezdni wokół wyspy środkowej - istniejąca nawierzchnia bitumiczna. 7) Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1. przebudowę krawężnika betonowego na wlocie ul. Okrzei do skrzyżowania - strona ul. Boh. Getta oraz strona ul. Daszyńskiego. Krawężnik granitowy należy rozebrać na odcinku wg planu sytuacyjnego (z dokumentacji projektowej) oraz zabudować w nowej lokalizacji zgodnie z projektowanymi promieniami. Promienie odpowiednio nowej zabudowy 7,50 m oraz 4,00 m. Krawężnik przebudować na ławie z betonu C12/15 z oporem. Łączna długość przebudowywanego krawężnika - 28,60 m. 2. uzupełnienie konstrukcji nawierzchni jezdni na poszerzeniu w związku z przebudową krawężnika wraz z remontem cząstkowym istniejącej nawierzchni. Na powierzchni 30,00 m2 uzupełnić nawierzchnię bitumiczną jezdni. 3. przebudowę istniejącej kolizyjnej latarni betonowej (1 szt.) oświetleniowej z zamontowaną kamerą monitoringu miejskiego, poza zakres robót w terenie zielonym o ok. 3,00 m. 4. zabudowę tymczasowych elementów ronda, w tym: a) wysepek dzielących, kanalizujących ruch na wlotach - wysepek / azyli dla pieszych z gotowych elementów z tworzywa sztucznego tzw. modułowych: elementy narożne, skrajne i wewnętrzne mocowane kołkami stalowymi do istniejącej nawierzchni bitumicznej, powierzchnie zabudowy jak na planie sytuacyjnym (z dokumentacji projektowej) w skali 1:500, b) krawężnika elastycznego gumowego czerwonego (łączna długość 66,00 mb) jako obramowania nawierzchni z kostki betonowej brukowej czerwonej na podsypce piaskowej(powierzchnia nawierzchni pierścienia wokół wyspy - 91,90 m2). Mocowanie krawężnika kołkami stalowymi, rozporowymi bezpośrednio do istniejącej nawierzchni jezdni; c) bariery drogowej ochronnej U-14e z elementów z tworzywa sztucznego koloru białego i czerwonego o wysokości 0,50 m i łącznej długości 54,00 mb jako wygrodzenie wyspy środkowej ronda. Segmenty bariery łączone ze sobą wystającymi łącznikami - z jednej strony łącznik z otworem, z drugiej wgłębienie z bolcem. Elementy - segmenty bariery należy wypełnić piaskiem lub wodą dla zapewnienia właściwej stabilności. Długość segmentu w połączeniu szeregowym wynosi ok. 110-116 cm w zależności od producenta / dostawcy. 5. wdrożenie oznakowania pionowego i poziomego skrzyżowania zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu drogowego zatwierdzonym przez Starostę Zgorzeleckiego w dniu 12 czerwca 2013r. Nr 39 / C / 2013. W ramach tej części Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania oznakowania pionowego przy użyciu znaków drogowych z grupy wielkości małe i średnie, zgodnie z postanowieniami i na zasadach szczegółowych określonych w załącznikach nr 1 i 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220, poz. 2181 ze zm.). b) wykonania nowych projektowanych znaków drogowych pionowych (zgodnie z dokumentacją projektową) w następujących ilościach: 1. znak D - 18 (parking) - 3 szt., 2. znak T - 30i (tabliczka) - 3 szt., 3. znak A - 7 (ustąp pierwszeństwa) - 9 szt., 4. znak C - 12 (ruch okrężny) - 5 szt., 5. znak F - 6 (znak uprzedzający umieszczony przed skrzyżowaniem) - 4 szt., 6. znak C - 9 / U - 5b (słupek przeszkodowy zespolony z nakazem jazdy z prawej strony znaku) - 2 szt., 7. znak D - 2 (koniec drogi z pierwszeństwem) - 3 szt., 8. znak T - 30g (tabliczka) - 1 szt., 9. znak B - 2 (zakaz wjazdu) - 1 szt., 10. znak E - 3 (drogowskaz: Bogatynia, Sieniawka) - 1 szt., 11. znak T - 30c (tabliczka) - 1 szt., 12. znak T - 30e (tabliczka) - 1 szt. c) zdemontowania 30 szt. znaków (zgodnie z dokumentacją projektową), w tym 5 znaków do ponownego wbudowania: 1. znak A - 7 (ustąp pierwszeństwa) - 3 szt., 2. znak B - 2 (zakaz wjazdu) - 1 szt., 3. znak D - 18 (parking) - 1 szt., oraz 11 sztuk znaków do przesunięcia: 1. znak D - 18 + T - 3a (parking + tabliczka) - 3 szt., 2. znak D - 18 (parking) - 1 szt., 3. znak D - 6 (przejście dla pieszych) - 3 szt., 4. znak B - 22 (zakaz skrętu w prawo) - 1 szt., 5. znak B - 2 (zakaz wjazdu) - 1 szt., 6. znak D - 19 (postój taksówek) - 1 szt., 7. znak E - 3 (drogowskaz: Gorlitz) - 1 szt. d) wykonania oznakowania poziomego odblaskowego malowanego kolorem białym, zgodnie z postanowieniami i na zasadach szczegółowych określonych w załączniku nr 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220, poz. 2181 ze zm.). e) wykonania nowego oznakowania poziomego (zgodnie z dokumentacją projektową) o łącznej powierzchni 510,197 m2, f) sfrezowania istniejącego oznakowania poziomego (zgodnie z dokumentacją projektową) o łącznej powierzchni 236,193 m2. 8) Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania, w tym również wykonuje na swój koszt i we własnym zakresie projekt zabezpieczenia robót wraz ze wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami i zgłoszeniami. Projekt zabezpieczenia robót powinien zostać wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. nr 177, poz. 1729). 9) Wszelkie prace wykonywane w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzgodnić z właścicielami lub zarządcami w/w infrastruktury - wszelkie koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. 10) Powstałe podczas prowadzenia prac wytworzone odpady Wykonawca zobowiązany jest wywieźć i unieszkodliwić we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1399 ze zm.), ustawą z dnia z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1232 ze zm.) oraz Uchwałą Nr 320/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 23 kwietnia 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec (opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z dnia 31 maja 2013r. poz. 3415). 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego okrężnego oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenie ceny oferty. 12) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 13) Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 14) Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 15) Wymagany okres gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331505
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.700,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 2 SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.21.2014 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 19 ppkt. 2 lit. od b do e SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach