Przetargi.pl
Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrum Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną - Centrum Informacji Turystycznej w Miastku

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrum Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną - Centrum Informacji Turystycznej w Miastku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zrealizowaniu przedsięwzięcia zatytułowanego Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrum Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną - Centrum Informacji Turystycznej w Miastku. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót obejmuje w szczególności: 1. rozbiórki budynku usługowo-magazynowego; 2. rozbiórki budynku usługowo-magazynowego; 3. rozbiórka schodów metalowych i betonowych, słupa istniejącego ogrodzenia; 4. rozbiórka części ścian nośnych i działowych w Bibliotece Publicznej; 5. wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej budynku; 6. wykonanie instalacji wodociągowej z osprzętem; 7. wykonanie instalacji kanalizacyjnej z osprzętem; 8. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; 9. wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego; 10. wykonanie przyłącza centralnego ogrzewania; 11. wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku - miejsc parkingowych, chodników; 12. przebudowa w budynku Biblioteki Publicznej przejścia - brama kaszubska; 13. budowa budynku o powierzchni zabudowy w skład którego wchodzą: 1) roboty fundamentowanie; 2) roboty murarskie, żelbetowe; 3) wykonanie posadzek; 4) wykonanie sufitów podwieszanych; 5) roboty tynkarskie, malarskie; 6) wykonanie więźby dachowej, pokrycia dachowego-dachówka ceramiczna; 7) wykonanie odwodnienia dachu ( rynny i rury spustowe - z blachy ocynkowanej powlekanej); 8) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi wejściowe aluminiowe); 9) wykonanie elewacji zewnętrznej (ocieplenie, malowanie); 14. montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych; 15. wymalowanie pasów zgodnie z załączonym komunikatem nr 38 na jednej ze ścian we wskazanym miejscu przez Zamawiającego; 16. obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą geodezyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18 lutego 2010r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 18 lutego 2010r. do godz. 13:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności, aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy w tym z państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) i wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 przywołanej ustawy Pzp określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako wykonawca lub podwykonawca: nie mniej niż jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu - polegającej na budowie, przebudowie budynków, o wartości co najmniej 500.000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto); 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia- wymagania minimalne: 1) samochód samowyładowczy 6t - (wymagana min. 2szt.); 2) betoniarka wolnospadowa o poj. 250dm3 (wymagana min. 1szt.); 3) rusztowania rurowe o wys. 10 m (wymagany min. 1 komplet); 4) wyciąg elektryczny (wymagane min. 1szt.); 5) koparko - ładowarka (wymagane min. 1szt.); 4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: 1) czternastoosobowa brygada robocza; 2) podmiot upoważniony do obsługi geodezyjnej; 3) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno -budowlanej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub stosowne uprawnieniami upoważniającymi ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski w przypadku osoby z kraju członkowskiego Unii Europejskiej, - legitymującymi się nie mniejszym niż 5 letnim stażem zawodowym, 4) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie branży elektrycznej posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej upoważniające do kierowania robotami elektrycznymi będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub stosowne uprawnieniami upoważniającymi ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski w przypadku osoby z kraju członkowskiego Unii Europejskiej, - legitymującymi się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym; 5) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie branży wodno-kanalizacyjnej posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych upoważniające do kierowania robotami instalacyjnymi będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub stosowne uprawnieniami upoważniającymi ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski w przypadku osoby z kraju członkowskiego Unii Europejskiej, - legitymującymi się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1). posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); 2). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500. 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia; Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w ogłoszeniu i części 7.0. siwz powinny spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i części 8.0. siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia oraz, że nie występują podstawy do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 2) na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w części 8.0. siwz lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 3) w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 7.4.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. 4) nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 5) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania przez wykonawcę potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w ogłoszeniu i części 7.0. poz. 7.1. siwz wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy prawa tego wymagają; 2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający:nie mniej niż jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu - polegającej na budowie, przebudowie budynków, o wartości co najmniej 500.000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto); 3. dokumenty potwierdzające, że roboty określone w wykazie wymienionym w poz. 8.1.2 siwz zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty - wystawione przez Zamawiających udzielających zamówień na wskazane roboty; 4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 6. oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. kierownik budowy, kierownicy robót, pozostali pracownicy; 7. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych); 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów; 10. oświadczenie innych podmiotów o braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania; 11. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym inny podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na których będzie mógł polegać Wykonawca na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12. oświadczenie wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp; 13. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp. Informacja o pozostałych dokumentach, które wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. dowód wniesienia wadium: - jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie (wg poz. 10.3. pkt 2-5 siwz) - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski; 5. kosztorys ofertowy - w formie oryginału; 6. harmonogram rzeczowo-finansowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach