Przetargi.pl
modernizacja urządzeń EOR Sopot Gdańsk Oliwa

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-002 Gdynia, ul. Morska 350A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 721 29 11 , fax. 058 721 29 91
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
    ul. Morska 350A 350A
    81-002 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 721 29 11, fax. 058 721 29 91
    REGON: 19248847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.pkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja urządzeń EOR Sopot Gdańsk Oliwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    modernizacja urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów EOR - oraz sterowania oświetleniem peronów dla stacji Sopot i Gdańsk Oliwa. Miejsce lokalizacji inwestycji - stacje PKP SKM Sopot i Gdańsk Oliwa na linii kolejowej nr 250 Gdańsk Gł. - Rumia. Modernizację należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, uwzględniając specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Urządzenia EOR powinny zapewniać na nastawni GG-SKM monitoring w zakresie ich prawidłowego działania. Prace modernizacyjne powinny obejmować urządzenia EOR następujących rozjazdów. I. Stacja Sopot. Rozjazdy nr, nr Rz : 36, 37, 38, 39, 40, 41, 51, 52, 53, 54 , wszystkie S-49 - 300 - 1:9 II. Stacja Gdańsk Oliwa. Rozjazdy nr, nr Rz : 51, 52, 53, 54, wszystkie S-49 - 190 - 1:9 Sterowanie oświetleniem peronu SKM na stacji Sopot dostosować do rozwiązań przedstawionych w projekcie modernizacyjnym będącym do wglądu w PKP SKM. Modernizacja urządzeń EOR powinna uwzględniać normy obowiązujące dla podgrzewania rozjazdów. Urządzenia EOR powinny być wykonane w wersji wandaloodpornej. Włączanie elementów grzejnych powinno być realizowane za pomocą czujników uwzględniających warunki atmosferyczne oraz temperaturę szyn i otoczenia. Obok sterowania automatycznego należy przewidzieć sterowanie ręczne. Sterowanie ogrzewaniem rozjazdów prowadzone będzie zdalnie z nastawni GG- SKM zlokalizowanej na stacji Gdynia Główna za pomocą systemu WTi UZ. System powinien uwzględnić uzyskanie pełnej diagnostyki urządzeń EOR i ich zasilania. Zasilanie urządzeń EOR i oświetlenia wykonać zgodnie z projektem poza układem zasilania z PKP PLK i opomiarować. Wymagana dokumentacja powykonawcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek opisany w pkt. powyżej musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Wykonawcy składający wspólną ofertę winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp winni spełnić łącznie, natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp musi spełnić każdy z wykonawców osobno. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. Wykonawca winien posiadać środki lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek określony powyżej winien być spełniony łącznie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, zrealizowali przynajmniej jedno zamówienie, gdzie zakres prac obejmował budowę lub modernizację urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów EOR. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek doświadczenia określony powyżej winien być spełniony łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodne z treścią Formularza Oświadczenia stanowiącego Rozdział II SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty powyżej winien złożyć każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1.1. SIWZ Wykonawcy składający wspólną ofertę winni w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp złożyć wspólnie na jednym formularzu, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp (tj. wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) każdy z wykonawców z osobna. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w lit. a) i c) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w lit. b) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument lub dokumenty zawierające ww. oświadczenia winny być wystawione w terminach przewidzianych dla odpowiadających im dokumentów wskazanych w pkt 7.1.2. SIWZ, Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 6.2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wystarcza do spełnienia warunku określonego w pkt. 6.2.1. SIWZ. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych (Doświadczenie zawodowe), zgodny z treścią formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Treść oświadczenia musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia w nim wymienione zostały wykonane należycie. Informacje określone w walucie innej niż w PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP, obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie danych (informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skm.pkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach