Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa-Zdrój w sezonie 2019/2020

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa-Zdrój w sezonie 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2019/2020”, a w szczególności: - odśnieżanie, - posypywanie nawierzchni materiałem szorstkim (kruszywo o uziarnieniu 1-4mm), zapewnianym przez Wykonawcę na własny koszt, - utrzymywanie drożności ulicznych kratek ściekowych oraz wykonywanie dodatkowych rowków spustowych w czasie odwilży, - doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego po zakończeniu „akcji zima” polegające na usunięciu zalegających pozostałości materiału szorstkiego z dróg i poboczy oraz wywiezienie ich z terenu dróg w terminie do 30 kwietnia 2020 roku, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. „Akcja zima” prowadzona będzie od 01 listopada 2019 roku do 30 kwietnia 2020 roku, tj. łącznie 181 dni, z tym że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych terminów w zależności od zaistniałych warunków atmosferycznych. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części Zakres rzeczowy zamówienia w podziale na części z uwzględnieniem maksymalnych limitów godzinowych wykonywanych czynności na dobę w okresach zimowego utrzymania dróg: Część nr 1 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2019/2020 - BRZOZOWIE: 1. Odcinek ulicy Brzozowie od skrzyżowania z drogą krajową nr 8 do granicy z RCZ; 2. Odcinek ul. Brzozowie prowadzący do posesji nr 3,5,7 przy ul. Słone; 3. Odcinek od nr 2 do 6, dalej od 9 przez 23 do ośrodka „Miranda”; 4. Odcinek od nr 13 w kierunku sklepu i kościoła do nr 25 oraz do nr 18a przez 27 do 24; 5. Odcinek od nr 18a przez 20 do 22; 6. Odcinek od nr 41a do 44; 7. Odcinek od posesji nr 12a do 10.; . Kilometraż dróg - 5,8 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2019/2020 - 343. Standard ZUD III Część nr 2 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2019/2020 - DROGA NA KARŁÓW: 1. Odcinek drogi od granic administracyjnych miasta do skrzyżowania z droga na Łężyce; . Kilometraż dróg - 6,5 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2019/2020 - 477. Standard ZUD IV Część nr 3 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2019/2020 - CZERMNA-PSTRĄŻNA: 1. odcinek ul. Kościuszki od Szopki ruchomej ul. Kościuszki 101 do końca nawierzchni asfaltowej ul. Pstrążnej na wysokości budynku nr 1; 2. Odcinek od skrzyżowania przy ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 28a do 34a; 3. Odcinek od skrzyżowania przy ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 36 do 35; 4. Odcinek od wjazdu przy posesji ul. Pstrążna 22a do numeru 18b. ; . Kilometraż dróg - 6,5 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2019/2020 - 492. Standard ZUD III Część nr 4 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2019/2020 - PSTRĄŻNA-BUKOWINA: 1. Odcinki ulic: Pstrążna – Bukowina – od skrzyżowania ul. Pstrążna 27 do budynku przy ul. Bukowina 11; . Kilometraż dróg - 3 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2019/2020 - 467. Standard ZUD III Część nr 5 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2019/2020 - KUDOWA-JAKUBOWICE: 1. Odcinek ul. Jakubowice – od mostu na skrzyżowaniu z ul. 1 Maja do budynku przy ul. Jakubowice 10; 2. Odcinek dojazdowy do posesji ul. 1 Maja nr 78; 3. Odcinki dojazdowe do posesji nr 1,12,13,14,21,22,23 przy ul. Jakubowice; . Kilometraż dróg - 3,75 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2019/2020 - 365. Standard ZUD III 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w części III SIWZ - Opis przedmiotu oraz w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Przedmiot Umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami BHP i warunkami zawartej umowy oraz będzie obejmował wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania umowy a w szczególności: koszty paliwa, odśnieżania, posypywania, dojazdów, zapewnienia niezbędnych materiałów szorstkich i posiadania ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium odrębnie na każdą z części zamówienia o którą się ubiega w wysokości: Nr części 1 - 1000 zł; Nr części 2 - 1000 zł; Nr części 3 - 1000 zł; Nr części 4 - 1000 zł; Nr części 5 - 1000 zł; 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem odrębnie na każdą z części zamówienia o którą Wykonawca się ubiega na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Kłodzko/Filia Kudowa-Zdrój nr rachunku: 82 9523 1011 0312 5325 2003 0020 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w przetargu na Zimowe utrzymanie dróg w Kudowie-Zdrój w sezonie 2019/2020 na Część nr ………. ” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;. 3. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w pk. 4.2.1 niniejszej SIWZ- jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ - Dokument składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach