Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie zimowym 2023/2024

POWIAT MILICKI ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713840764 , fax. 713840764
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MILICKI
    ul. Wojska Polskiego 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713840764, fax. 713840764
    REGON: 931934673
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie zimowym 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego– sezon zimowy2023/2024.2. Zimowe utrzymanie dróg zwane dalej „ZUD” – są to roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg,mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi –śliskość zimowa i opady śniegu.3. Do zimowego utrzymania dróg objętego niniejszym postępowaniem zalicza się:a) usuwanie śniegu z dróg i ulic, utrzymanie przejezdności dróg,b) zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających.4. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówieniapojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy /operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotuzamówienia oraz sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru sprzętu z obsługą kierowcy do usług zimowegoutrzymania dróg. Z tytułu ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, a także z tytułu prawa wyboru sprzętu wraz z obsługąWykonawcy nie będzie przysługiwało żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie.5. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg musi być sprawny – 100 % gotowości do pracy przy ZUD. Zamawiający definiuje„sprawność sprzętu” następująco:- na pojazdach muszą być zamontowane piaskarki wraz z pługami,- obsada kierowców/operatorów na każdy pojazd/sprzęt/, do oferty należy przedstawić wykaz kierowców,- pojazd wraz z osprzętem (piaskarka i pług) musi być sprawny, gotowość sprzętu do pracy będzie oceniona: sprawny –100%, nie sprawny – 0%,- „sprawność sprzętu” zostanie stwierdzona przez Zamawiającego protokołem z przeglądu gotowości sprzętu w terenie,wizja terenowa zostanie przeprowadzona w terminie do dnia 03.11.2023 roku.6. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czasprowadzenia robót.7. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszejSWZ.8. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu usług, płatnaprzelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawanybędzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.9. Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP:916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.II. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotuzamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonaniazamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Wykonawca zobowiązany jest do pełnieniu dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy za każdy miesiąc kalendarzowyzimowego utrzymania dróg w okresie wynikającym z planu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 –utrzymywanie tzw. gotowości do pracy, stawka ryczałtowa brutto za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu zobsługą w bazie Wykonawcy (tzw. gotowość) wynosi 1.000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc zł i 00/100), gotowość dopracy będzie przysługiwała w okresie od dnia 1.11.2023 roku do dnia 31.03.2024 roku, gotowość do pracy w danymmiesiącu nie będzie przysługiwała wykonawcy, który nie stawi się na wezwanie dyżurnego po dwukrotnym wezwaniu doprac związanych ze zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych w danym miesiącu, dwukrotne niestawiennictwowykonawcy na wezwanie w danym miesiącu traktowane będzie jako odmowa wykonania usługi i zostanie odnotowaneprzez dyżurnego w dzienniku pracy sprzętu ZUD oraz w dzienniku dyżurów ZUD,4) Utrzymywanie gotowości do pracy sprzętu wraz z obsługą będzie przysługiwało wykonawcom co miesiąc w okresie od1.11.2023 do 31.03.2024, bez względu na liczbę jednostek sprzętu na dane zadanie, od części nr 1 zamówienia do częścinr 5 zamówienia.5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego iterminowego wykonania zamówienia.6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.7) Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia sprzętu wraz z obsługą kierowcy/ operatora nie później niż w ciągu 1godziny od wezwania, „czas podstawienia sprzętu wraz z obsługą” rozumiany jako czas liczony od momentu telefonicznegowezwania przez przedstawiciela Zamawiającego (dyżurnego) do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu dopunktu prowadzenia akcji zimowej zlokalizowanego w Miliczu przy ul. Osadniczej 2 w siedzibie Wydziału DrogowegoStarostwa Powiatowego w Miliczu.8) Wykonawca jest zobowiązany do montażu urządzeń GPS na sprzęcie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się doprawidłowego działania urządzeń GPS dostarczonych przez Zamawiającego.9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowystanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.Część nr 1.Samochód do zwalczania śliskości zimowej lub ciągnik z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM, z zamontowanąpiaskarką min. 6 ton i pługiem odśnieżnym (typ średni lub ciężki). Praca na wezwanie. Szacowana ilość godzin pracysprzętu: do 140 godz.- 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 - Usługi odśnieżania, usługi usuwania oblodzenia.I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego– sezon zimowy2023/2024.2. Zimowe utrzymanie dróg zwane dalej „ZUD” – są to roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg,mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi –śliskość zimowa i opady śniegu.3. Do zimowego utrzymania dróg objętego niniejszym postępowaniem zalicza się:a) usuwanie śniegu z dróg i ulic, utrzymanie przejezdności dróg,b) zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających.4. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówieniapojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy /operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotuzamówienia oraz sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru sprzętu z obsługą kierowcy do usług zimowegoutrzymania dróg. Z tytułu ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, a także z tytułu prawa wyboru sprzętu wraz z obsługąWykonawcy nie będzie przysługiwało żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie.5. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg musi być sprawny – 100 % gotowości do pracy przy ZUD. Zamawiający definiuje„sprawność sprzętu” następująco:- na pojazdach muszą być zamontowane piaskarki wraz z pługami,- obsada kierowców/operatorów na każdy pojazd/sprzęt/, do oferty należy przedstawić wykaz kierowców,- pojazd wraz z osprzętem (piaskarka i pług) musi być sprawny, gotowość sprzętu do pracy będzie oceniona: sprawny –100%, nie sprawny – 0%,- „sprawność sprzętu” zostanie stwierdzona przez Zamawiającego protokołem z przeglądu gotowości sprzętu w terenie,wizja terenowa zostanie przeprowadzona w terminie do dnia 03.11.2023 roku.6. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czasprowadzenia robót.7. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszejSWZ.8. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu usług, płatnaprzelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawanybędzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.9. Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP:916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.II. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotuzamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonaniazamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Wykonawca zobowiązany jest do pełnieniu dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy za każdy miesiąc kalendarzowyzimowego utrzymania dróg w okresie wynikającym z planu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 –utrzymywanie tzw. gotowości do pracy, stawka ryczałtowa brutto za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu zobsługą w bazie Wykonawcy (tzw. gotowość) wynosi 1.000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc zł i 00/100), gotowość dopracy będzie przysługiwała w okresie od dnia 1.11.2023 roku do dnia 31.03.2024 roku, gotowość do pracy w danymmiesiącu nie będzie przysługiwała wykonawcy, który nie stawi się na wezwanie dyżurnego po dwukrotnym wezwaniu doprac związanych ze zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych w danym miesiącu, dwukrotne niestawiennictwowykonawcy na wezwanie w danym miesiącu traktowane będzie jako odmowa wykonania usługi i zostanie odnotowaneprzez dyżurnego w dzienniku pracy sprzętu ZUD oraz w dzienniku dyżurów ZUD,4) Utrzymywanie gotowości do pracy sprzętu wraz z obsługą będzie przysługiwało wykonawcom co miesiąc w okresie od1.11.2023 do 31.03.2024, bez względu na liczbę jednostek sprzętu na dane zadanie, od części nr 1 zamówienia do częścinr 5 zamówienia.5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego iterminowego wykonania zamówienia.6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotuzamówienia.7) Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia sprzętu wraz z obsługą kierowcy/ operatora nie później niż w ciągu 1godziny od wezwania, „czas podstawienia sprzętu wraz z obsługą” rozumiany jako czas liczony od momentu telefonicznegowezwania przez przedstawiciela Zamawiającego (dyżurnego) do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu dopunktu prowadzenia akcji zimowej zlokalizowanego w Miliczu przy ul. Osadniczej 2 w siedzibie Wydziału DrogowegoStarostwa Powiatowego w Miliczu.8) Wykonawca jest zobowiązany do montażu urządzeń GPS na sprzęcie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się doprawidłowego działania urządzeń GPS dostarczonych przez Zamawiającego.9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowystanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.Część nr 2.Samochód do zwalczania śliskości zimowej lub ciągnik z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM, z zamontowanąpiaskarką min. 6 ton i pługiem odśnieżnym (typ średni lub ciężki). Praca na wezwanie. Szacowana ilość godzin pracysprzętu: do 140 godz.- 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 - Usługi odśnieżania, usługi usuwania oblodzenia.I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego– sezon zimowy2023/2024.2. Zimowe utrzymanie dróg zwane dalej „ZUD” – są to roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg,mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi –śliskość zimowa i opady śniegu.3. Do zimowego utrzymania dróg objętego niniejszym postępowaniem zalicza się:a) usuwanie śniegu z dróg i ulic, utrzymanie przejezdności dróg,b) zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających.4. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówieniapojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy /operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotuzamówienia oraz sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru sprzętu z obsługą kierowcy do usług zimowegoutrzymania dróg. Z tytułu ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, a także z tytułu prawa wyboru sprzętu wraz z obsługąWykonawcy nie będzie przysługiwało żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie.5. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg musi być sprawny – 100 % gotowości do pracy przy ZUD. Zamawiający definiuje„sprawność sprzętu” następująco:- na pojazdach muszą być zamontowane piaskarki wraz z pługami,- obsada kierowców/operatorów na każdy pojazd/sprzęt/, do oferty należy przedstawić wykaz kierowców,- pojazd wraz z osprzętem (piaskarka i pług) musi być sprawny, gotowość sprzętu do pracy będzie oceniona: sprawny –100%, nie sprawny – 0%,- „sprawność sprzętu” zostanie stwierdzona przez Zamawiającego protokołem z przeglądu gotowości sprzętu w terenie,wizja terenowa zostanie przeprowadzona w terminie do dnia 03.11.2023 roku.6. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czasprowadzenia robót.7. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszejSWZ.8. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu usług, płatnaprzelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawanybędzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.9. Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP:916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.II. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotuzamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonaniazamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Wykonawca zobowiązany jest do pełnieniu dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy za każdy miesiąc kalendarzowyzimowego utrzymania dróg w okresie wynikającym z planu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 –utrzymywanie tzw. gotowości do pracy, stawka ryczałtowa brutto za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu zobsługą w bazie Wykonawcy (tzw. gotowość) wynosi 1.000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc zł i 00/100), gotowość dopracy będzie przysługiwała w okresie od dnia 1.11.2023 roku do dnia 31.03.2024 roku, gotowość do pracy w danymmiesiącu nie będzie przysługiwała wykonawcy, który nie stawi się na wezwanie dyżurnego po dwukrotnym wezwaniu do prac związanych ze zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych w danym miesiącu, dwukrotne niestawiennictwowykonawcy na wezwanie w danym miesiącu traktowane będzie jako odmowa wykonania usługi i zostanie odnotowaneprzez dyżurnego w dzienniku pracy sprzętu ZUD oraz w dzienniku dyżurów ZUD,4) Utrzymywanie gotowości do pracy sprzętu wraz z obsługą będzie przysługiwało wykonawcom co miesiąc w okresie od1.11.2023 do 31.03.2024, bez względu na liczbę jednostek sprzętu na dane zadanie, od części nr 1 zamówienia do częścinr 5 zamówienia.5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego iterminowego wykonania zamówienia.6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotuzamówienia.7) Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia sprzętu wraz z obsługą kierowcy/ operatora nie później niż w ciągu 1godziny od wezwania, „czas podstawienia sprzętu wraz z obsługą” rozumiany jako czas liczony od momentu telefonicznegowezwania przez przedstawiciela Zamawiającego (dyżurnego) do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu dopunktu prowadzenia akcji zimowej zlokalizowanego w Miliczu przy ul. Osadniczej 2 w siedzibie Wydziału DrogowegoStarostwa Powiatowego w Miliczu.8) Wykonawca jest zobowiązany do montażu urządzeń GPS na sprzęcie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się doprawidłowego działania urządzeń GPS dostarczonych przez Zamawiającego.9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowystanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.Część nr 3.Ciągnik z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM lub samochód do zwalczania śliskości zimowej z zamontowanąpiaskarką min. 6 ton oraz pługiem klinowym lub pługiem odśnieżnym typu średniego lub ciężkiego. Praca na wezwanie.Szacowana ilość godzin pracy sprzętu: do 140 godz.- 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 - Usługi odśnieżania, usługi usuwania oblodzenia.I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego– sezon zimowy2023/2024.2. Zimowe utrzymanie dróg zwane dalej „ZUD” – są to roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg,mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi –śliskość zimowa i opady śniegu.3. Do zimowego utrzymania dróg objętego niniejszym postępowaniem zalicza się:a) usuwanie śniegu z dróg i ulic, utrzymanie przejezdności dróg,b) zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających.4. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówieniapojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy /operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotuzamówienia oraz sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru sprzętu z obsługą kierowcy do usług zimowegoutrzymania dróg. Z tytułu ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, a także z tytułu prawa wyboru sprzętu wraz z obsługąWykonawcy nie będzie przysługiwało żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie.5. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg musi być sprawny – 100 % gotowości do pracy przy ZUD. Zamawiający definiuje„sprawność sprzętu” następująco:- na pojazdach muszą być zamontowane piaskarki wraz z pługami,- obsada kierowców/operatorów na każdy pojazd/sprzęt/, do oferty należy przedstawić wykaz kierowców,- pojazd wraz z osprzętem (piaskarka i pług) musi być sprawny, gotowość sprzętu do pracy będzie oceniona: sprawny –100%, nie sprawny – 0%,- „sprawność sprzętu” zostanie stwierdzona przez Zamawiającego protokołem z przeglądu gotowości sprzętu w terenie,wizja terenowa zostanie przeprowadzona w terminie do dnia 03.11.2023 roku.6. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czasprowadzenia robót.7. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszejSWZ.8. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu usług, płatnaprzelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawanybędzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.9. Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP:916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.II. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotuzamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonaniazamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Wykonawca zobowiązany jest do pełnieniu dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy za każdy miesiąc kalendarzowyzimowego utrzymania dróg w okresie wynikającym z planu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 –utrzymywanie tzw. gotowości do pracy, stawka ryczałtowa brutto za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu zobsługą w bazie Wykonawcy (tzw. gotowość) wynosi 1.000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc zł i 00/100), gotowość dopracy będzie przysługiwała w okresie od dnia 1.11.2023 roku do dnia 31.03.2024 roku, gotowość do pracy w danymmiesiącu nie będzie przysługiwała wykonawcy, który nie stawi się na wezwanie dyżurnego po dwukrotnym wezwaniu doprac związanych ze zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych w danym miesiącu, dwukrotne niestawiennictwowykonawcy na wezwanie w danym miesiącu traktowane będzie jako odmowa wykonania usługi i zostanie odnotowaneprzez dyżurnego w dzienniku pracy sprzętu ZUD oraz w dzienniku dyżurów ZUD,4) Utrzymywanie gotowości do pracy sprzętu wraz z obsługą będzie przysługiwało wykonawcom co miesiąc w okresie od1.11.2023 do 31.03.2024, bez względu na liczbę jednostek sprzętu na dane zadanie, od części nr 1 zamówienia do częścinr 5 zamówienia.5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego iterminowego wykonania zamówienia.6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotuzamówienia.7) Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia sprzętu wraz z obsługą kierowcy/ operatora nie później niż w ciągu 1godziny od wezwania, „czas podstawienia sprzętu wraz z obsługą” rozumiany jako czas liczony od momentu telefonicznegowezwania przez przedstawiciela Zamawiającego (dyżurnego) do momentu podstawienia gotowego do pracy sprzętu dopunktu prowadzenia akcji zimowej zlokalizowanego w Miliczu przy ul. Osadniczej 2 w siedzibie Wydziału DrogowegoStarostwa Powiatowego w Miliczu.8) Wykonawca jest zobowiązany do montażu urządzeń GPS na sprzęcie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się doprawidłowego działania urządzeń GPS dostarczonych przez Zamawiającego.9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowystanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.Część nr 4.Ciągnik z napędem na obie osie o mocy min. 80 KM lub samochód do zwalczania śliskości zimowej z zamontowanąpiaskarką min. 6 ton oraz pługiem klinowym lub pługiem odśnieżnym typu średniego lub ciężkiego. Praca na wezwanie.Szacowana ilość godzin pracy sprzętu: do 140 godz.- 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 - Usługi odśnieżania, usługi usuwania oblodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia, w tym celu przedstawi dokument potwierdzający, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia wraz z dowodem opłacenia.4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał z należytą starannością prace przy zimowymutrzymaniu dróg (jezdnie, chodniki, ścieżki rowerowe) przez min. 2 okresy zimowe, z podaniem ich wartości, nazwyprzedmiotu zamówienia (zakres prac), nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji, (według wzoru stanowiącegozałącznik nr 6 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – referencje bądźinne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotuzamówienia, w ramach poszczególnych części zamówienia. Przy złożeniu oferty na daną część Wykonawca jestzobowiązany do przedstawienia łącznej liczby posiadanego sprzętu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ). W sytuacji gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi wykazać iż posiada wymagany sprzęttechniczny oddzielnie dla każdego zadania,- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób (według wzoru stanowiącegozałącznik nr 8 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiednią obsadę kierowców/operatorów(minimum 1 kierowca/operator na każdy pojazd/sprzęt) odpowiedzialnych za obsługę sprzętu do zimowego utrzymania drógwraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu dowarunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżelizaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach