Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2019/2020

Gmina Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 62 785 51 15 , fax. 627 855 104
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Syców
    ul. Mickiewicza 1
    56-500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 62 785 51 15, fax. 627 855 104
    REGON: 25085537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sycow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwaniu śliskości oraz odśnieżaniu dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Syców w ramach zimowego utrzymania dróg i chodników w sezonie 2019/2020 Usługa została podzielona na części: Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie dróg w zakresie zwalczania śliskości oraz odśnieżania . Zadanie nr 2 Zimowe utrzymanie chodników w zakresie zwalczania śliskości oraz odśnieżania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opracowanie - Planu Zimowego Utrzymania Dróg ( ZUD)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Dowód wpłaty wadium 3. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 5.Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach