Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza, polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej z jezdni i chodników. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również sprzątanie dróg powiatowych z piasku po okresie zimowym. 2. Usługa sprzątania dróg powiatowych z piasku po okresie zimowym obejmuje wykonanie prac związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów jezdnych ograniczonych krawężnikami oraz ciągów chodnikowych na terenie miasta Zgierza. Realizacja zamówienia polega na: oczyszczenie wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów, oczyszczenie wszystkich powierzchni ciągów chodnikowych, zebranie piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych, zebranie zanieczyszczeń z pasów drogowych, wywiezienie nieczystości na wysypisko. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) Planie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Zgierskiego - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 2) STWiOU sprzątanie dróg i ulic oraz chodników Powiatu Zgierskiego po okresie zimowym - stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 3) STWiOU odśnieżanie drogi stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 4) Wykaz dróg znajdujący się w planie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Zgierskiego stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ. 4. W ramach dojazdu interwencyjnego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesuwania sprzętu na inne odcinki dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego. 5. Zakres usług i szczegółową lokalizację pracy określi każdorazowo: 1) w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu, dyżurujący koordynator z Wydziału Drogownictwa; 2) po godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu, koordynator wyznaczony przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. 6. Osoba koordynującego akcją zimową z ramienia Zarządcy dróg powiatowych, będzie przekazywana Wykonawcy każdorazowo po ustaleniu dyżury na dany dzień. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia bezzwłocznie, do zwalczania śliskości, po zawiadomieniu przez Zamawiającego, nie później niż w czasie reakcji zadeklarowanym w złożonej ofercie. 8. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach i potrzeb koordynującego akcją zimową. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbek mieszanki, celem zbadania zawartości soli w mieszance. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości o więcej niż 5% od wymaganej każdorazowo zostanie nałożona kara w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 10. Praca wykonywana bez dyspozycji dyżurnego nie będzie opłacana przez Zamawiającego. 11. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. 12. W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek sprzętu mieszanką. 13. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i wszystkie godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą, nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. 14. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, prowadzenie utrzymania zgodnie ze standardami, jakość materiałów oraz za stosowne metody organizacyjno - techniczne. 15. Wykonawca powinien zapewnić kompetentne kierownictwo, personel, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty do wykonania usług w takim zakresie, jak to określono w przedmiocie zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji usługi sprzęt, o którym mowa w zamówieniu i na swój koszt wyposażyć go w żółte światła pulsujące, zgodnie z wymogiem określonym w art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. 2018 r., poz. 1990). 17. Awaria sprzętu nie będzie zwalniać Wykonawcy z obowiązku realizacji usługi, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia sprzętu zastępczego. 18. Wykonawca zapewnia: sprzęt – zgodnie z wykazem sprzętu. Zimowe utrzymanie chodników, dotyczy wszystkich zadań należy wykonywać odśnieżarkami mechanicznymi sterowanymi ręcznie, lub mikrociągnikiem z pługiem śnieżnym i posypywarką o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 ton. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy do kontaktów z koordynującym akcją zimową. 19. Zamawiający informuje, że pierwsza płatność za wykonane usługi nastąpi w styczniu 2020 roku. 20. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przedkładania Zamawiającemu dziennych i miesięcznych zestawień wykonanych prac sprzętu i zużytego materiału w formie elektronicznej. 21. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 22. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy; d) Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;. Natomiast w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); 2) Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dotyczą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia (w terminie nie krótszym niż 5 dni od otrzymania przedmiotowego wezwania) wykazu sprzętu w zakresie minimalnego poziomu zdolności technicznych i zawodowych Wykonawcy, o którym mowa w dziale V ust. 2 pkt 3 SIWZ. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający informuje, że określa szczególny sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oznacza to, że warunek o którym mowa w ust. 2 pkt 3 zostanie uznany za spełniony, jeżeli, co najmniej 1 z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże samodzielnie, spełnianie warunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 3. Warunek, o którym mowa powyżej nie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą się wymaganym doświadczeniem spełnianym łącznie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach