Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024

Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Narutowicza 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku
    ul. Narutowicza 17
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    REGON: 730977787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-lask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Miasta i Gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024.zgodnie z załączonym do SWZ wykazem dróg i ulic powiatowych. 1) Celem realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej łączności z Zamawiającym (telefon, faks i e - mail) oraz zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego i ludzkiego we wszystkie dni tygodnia (dni robocze, wolne od pracy i święta) w trybie 24 godzinnym na poziomie gwarantującym uzyskanie zakresów rzeczowych i czasowych opisanych w SWZ. Wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłowym zabezpieczeniem i wykonaniem usługi powinny być wkalkulowane w wycenę poszczególnych rodzajów usług i nie podlegają osobnym rozliczeniom.2) Monitorowanie przez usługobiorcę całodobowej sytuacji pogodowej. Informowanie Zamawiającego o konieczności wyjazdu na drogi i podejmowanie decyzji o wyjeździe na drogi, po telefonicznej konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego. Utrzymanie stałego dyżuru dyspozytorskiego pracującego w ruchu ciągłym. Całość akcji zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie we wszystkie dni kalendarzowe. Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd na drogi w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po telefonicznej konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego. Usługa Monitorowania zakończy się z dniem 30.03.2024 r.3) Podstawą rozpoczęcia prac określonych powyżej jest zlecenie ustne lub pisemne przez upoważnionego przedstawiciela Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku. Jednocześnie z chwilą nagłego załamania się pogody i powstania zagrożenia dla ruchu kołowego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć niezwłocznie działania powodujące łagodzenie skutków zimy, informując o powyższym Zamawiającego, zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz ofertą.4) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania sprzętu zimowego utrzymania, określonego w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SWZ w gotowości technicznej od momentu ogłoszenia sezonu zimowego do czasu ogłoszenia jego zakończenia. Koszt gotowości technicznej nie będzie podlegał oddzielnemu rozliczeniu i należy go skalkulować w wartości wynagrodzenia.5) Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zamówienia nie może obciążyć Zamawiającego kosztami przekraczającymi narzucone maksymalne zobowiązanie Zamawiającego dla poszczególnych części – zgodnie z zapisem w projekcie umowy.6) Zamawiający, w przypadku zlecenia usługi oczekuje jej realizacji zgodnie z III standardem, według Załącznika Nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. (Dz. Urzęd. MTiGM Nr 10 poz. 20), który powinien obejmować:Standard III- jezdnię odśnieżoną na całej szerokości,- jezdnię posypaną na skrzyżowaniach z drogami, skrzyżowaniach z koleją, odcinkach o pochyleniu > 4%, przystankach autobusowych oraz innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi wraz z dopuszczalnymi odstępstwami od standardu.Zamówienie obejmuje:- całodobowe monitorowanie sytuacji pogodowej - odśnieżanie dróg, ulic, chodników i zatok;- zwalczanie śliskości nawierzchni dróg i chodników;pozostałe w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 zamówienie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).1.2 dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym dla wykonania usługi tj.: Równiarką lub ładowarką kołową – 1 szt., Pługopiaskarką samochodową – 2 szt., Pługiem samochodowym z nośnikiem – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach