Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: 1) droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, 2) droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Dorohusk) odcinek Kodeń - Dorohusk, 3) droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, 4) droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska.

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: 1) droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, 2) droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Dorohusk) odcinek Kodeń - Dorohusk, 3) droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, 4) droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1) Zadanie Nr I. - solarka - szt. 1 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy jednostronny użyczony z RDW) - Droga nr 812, odcinek Wisznice - Kaplonosy Maksymalna ilość usług: a) zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 380 godz. b) odśnieżanie - 130 godz. c) dyżur - 25 godz. 2) Zadanie Nr II. - solarka - szt. 1 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy jednostronny użyczony z RDW) - Droga nr 812, odcinek Włodawa - Łowcza Maksymalna ilość usług: d) zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 380 godz. e) odśnieżanie - 130 godz. f) dyżur - 25 godz. 3) Zadanie Nr III - solarka - szt. 1 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy jednostronny użyczony z RDW) - Droga nr 816, odcinek Kodeń - Suszno. Maksymalna ilość usług: g) zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 380 godz. h) odśnieżanie - 130 godz. i) dyżur - 25 godz. 4) Zadanie Nr IV - solarka - szt. 1 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy jednostronny użyczony z RDW) - Droga nr 816, odcinek Suszno - Wola Uhruska Maksymalna ilość usług: j) zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 380 godz. k) odśnieżanie - 130 godz. l) dyżur - 25 godz. 5) Zadanie Nr V - solarka - szt. 1 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy jednostronny użyczony z RDW) - Droga nr 818, odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol Maksymalna ilość usług: m) zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 380 godz. n) odśnieżanie - 130 godz. o) dyżur - 25 godz. 6) Zadanie Nr VI - solarka - szt. 1 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy jednostronny użyczony z RDW) - Droga nr 819 odcinek Hańsk - Wola Uhruska . - Droga nr 816, odcinek Wola Uhruska - Dorohusk. Maksymalna ilość usług: p) zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 380 godz. q) odśnieżanie - 130 godz. r) dyżur - 25 godz. 7) Zadanie Nr VII - piaskarka - szt. 1 (nośnik własność Wykonawcy, piaskarka i pług lemieszowy użyczone z RDW) - Droga nr 812, odcinek Kaplonosy - Włodawa. Maksymalna ilość usług: a) zwalczanie śliskości, zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 300 godz. b) odśnieżanie - 100 godz. c) dyżur - 25 godz. 8) Zadanie Nr VIII - piaskarka - szt. 1 (nośnik własność Wykonawcy, piaskarka i pług lemieszowy użyczone z RDW) - Droga nr 812, odcinek Sosnowica - Hańsk. Maksymalna ilość usług: a) zwalczanie śliskości, zwalczanie śliskości + odśnieżanie - 300 godz. b) odśnieżanie - 100 godz. c) dyżur - 25 godz. 3) Zadanie Nr IX. - pług odśnieżny średni - szt. 1(nośnik własność Wykonawcy, pług lemieszowy użyczony z RDW). Maksymalna ilość usług: a) odśnieżanie - 120 godz. 4) Zadanie Nr X - pług odśnieżny ciężki - szt. 1 (nośnik i pług własność Wykonawcy) Maksymalna ilość usług: a) odśnieżanie - 100 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inną drogę lub odcinek drogi niż wymienione w ofercie bez zmiany wynagrodzenia. 3. Zakres usług obejmuje: a) przygotowanie nośnika -montaż na nośniku solarki/piaskarki, pługa odśnieżnego, lamp ostrzegawczych, b) załadunek materiałów do zwalczania śliskości zimowej (sól, mieszanka piaskowo- solna) oraz sporządzenie solanki, c) zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego, d) dyżur sprzętu (przez dyżur sprzętu należy rozumieć podstawienie pojazdu samochodowego z osprzętem i obsługą na bazę RDW po wcześniejszym wezwaniu (dotyczy solarek i piaskarek), e) utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, f) zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na swój koszt paliwa ,obsługi naprawczo- remontowej sprzętu uczestniczącego w świadczeniu usług zarówno własnego jak i sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy, g) wykonanie na własny koszt konserwacji (oczyszczenie z rdzy i malowanie) sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy i zwrot do RDW we Włodawie w terminie do dnia 30.05.2013 r. 4. Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg 5. Oprócz czynności wymienionych w ust 1 pkt. a, b, c, d, e, f do obowiązków Wykonawcy należy niezwłoczne przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji o: a) czasie rozpoczęcia i zakończenia pracy na poszczególnych odcinkach dróg, b) aktualnym stanie przejezdności dróg, c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach na drodze zagrażających bezpieczeństwu ruchu. 6. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający posiada plac składowy w miejscowości Dobropol. Przy sporządzaniu oferty należy brać pod uwagę lokalizację w/w placu. W wycenie oferty Wykonawca może uwzględnić własne place składowe. Place składowe będące w dyspozycji Wykonawcy powinny być utwardzone i spełniać wymagania ochrony środowiska i bhp. Za użyczenie placów składowych przez Wykonawcę Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia zgody na montaż na nośniku solarki i piaskarki urządzenia do lokalizacji satelitarnej pojazdów (GPS), oraz dbanie o jego stan techniczny. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług z wykorzystaniem sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że jego parametry nie będą gorsze niż określone w ST. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 751320,00 PLN w tym: Zadanie Nr I - 97520,00 PLN, zadanie Nr II - 97520,00 PLN, zadanie Nr III - 97520,00 PLN, zadanie Nr IV - 97520,00 PLN, zadanie Nr V - 97520,00 PLN, zadanie Nr VI - 97520,00 PLN, zadanie nr VII - 65600,00 PLN, zadanie Nr VIII - 65600,00 PLN, zadanie Nr IX - 18000,00 PLN, zadanie Nr X - 17000,00 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : a) zadanie nr I - VI - 1000,00 zł/zadanie b) zadanie nr VII -VIII - 500,00 zł/zadanie , c) zadanie nr IX - 300,00 zł., d) zadanie nr X - 200,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz.U z 2002 r. nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art.45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach