Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach zimowego utrzymania dróg; 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie ( Obwód Drogowy w Józefowie)

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Stefana Batorego 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6386639 , fax. 84 6386639
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    ul. Stefana Batorego 2 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6386639, fax. 84 6386639
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach zimowego utrzymania dróg; 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie ( Obwód Drogowy w Józefowie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia polegającego na świadczeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach zimowego utrzymania dróg: 2014-2015, 2015-2016, 2016-2017, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie. 2. Zamówienie składa się z 5 zadań, które będą realizowane na terenie działania Obwodu Drogowego w Józefowie . Obwód Drogowy Józefów - drogi nr 849, 853, 863 1) Zad. nr 9 Solarka o pojemności zasobnika min. 3,5 m3 z przeznaczeniem do rozsypywania soli lub mieszanki piaskowo solnej ( bez solanki) szt. 1 - z pługiem średnim bocznym (pług odśnieżny typu SNK 30, odkładnica z tworzywa sztucznego ) - pług przekazany przez Zamawiającego 2) Zad. nr 10 Solarka o pojemności zasobnika min. 3,5 m3 z przeznaczeniem do rozsypywania soli lub mieszanki piaskowo solnej ( bez solanki) szt. 1 - z pługiem średnim bocznym 3) Zad. nr 12 Pług średni czołowy szt. 1 4) Zad. nr 13 Pług ciężki czołowy szt. 1 5) Zad. nr 14 Równiarka szt. 1 - min. 75 KM Zamawiający udostępni Wykonawcy/Wykonawcom następujące urządzenia : w zadaniu nr 9 pług odśnieżny typu SNK 30 z odkładnicą z tworzywa sztucznego 3. Zakres zamówienia obejmuje: a)zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg i chodników według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego, zgodnie z przedmiarami usług b)utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 25 listopada w roku 2014, oraz w terminie od dnia 25 października kolejno w latach 2015, 2016 r. do zakończenia świadczenia usług objętych zamówienia w sezonach 2014-2015, 2015-2016, 2016-2017 r.tj do dnia 30 kwietnia każdego z sezonów. c)zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania zamówienia, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Wzoru Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Wzoru Umowy informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, - innych zdarzeniach zauważonych na drodze. d)uzyskanie pełnej gotowości do świadczenia usług w terminie do dnia 30 listopada 2014, oraz w terminie do dnia 30 października w latach 2015, 2016 r. zgodnie z pkt II.7 Specyfikacji Technicznej. e)udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości, zgodnie z pkt II.7 Specyfikacji Technicznej. f) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, g)wykonanie na własny koszt i własnym staraniem konserwacji pługów Zamawiającego , jeżeli był wykorzystywany przy realizacji zamówienia (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do RDW w Zamościu (dotyczy zadania nr 9 ) - Baza Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29 w terminie do dnia 15 maja kolejnych lat 2015,2016, 2017 roku lub w terminie do 15 dni od dnia wypowiedzenia umowy. Wydanie i zwrot sprzętu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. 4.Użyte określenia oznaczają: sprzęt - urządzenie, pojazd mechaniczny-nośnik lub maszynę budowlaną określone w pkt I Specyfikacji Technicznej gotowość do pracy sprzętu - podstawienie do pracy sprzętu załadowanego: mieszanką piaskowo - solną lub , solą i solanką, 5.Wykonawca przed rozpoczęciem każdego sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne-nośniki, na których zostaną zamontowane piaskarki i solarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych. 6.Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS. 7.W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza). 8.Strony zgodnie ustalają, że maksymalny czas wykonywania usług przez solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przemontowania urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego ) nie może przekroczyć 48 godzin. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana solarka, koszt przemontowania urządzenia GPS ponosi Wykonawca. 9.Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług, po każdym sezonie określonym w §1 ust. 1, lub po wypowiedzeniu umowy przed terminem jej zakończenia, Zamawiający z minimum 1- dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS. 10.Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy, zlokalizowane na placach składowych, materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed ich utratą i kradzieżą oraz negatywnym wpływem warunków atmosferycznych. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne Zadania. 13.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że jego parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wartość zamówienia podstawowego dla RDW Zamość na jeden sezon 242 266,70 zł netto ( zadanie nr 9 solarka -97 534,80 zł netto / jeden sezon, zadanie nr 10 solarka - 97 534,80 zł netto / jeden sezon, zadanie nr 12 pług średni czołowy -8 786,80 zł netto / jeden sezon, zadanie nr 13 pług cięzki czołowy - 13 816,50zł netto / jeden sezon , zadanie nr 14 równiarka- 24 593,80 zł netto / jeden sezon )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości - po 2000 zł (słownie:dwa tysiące złotych) za każde z zadań o numerach 9 i 10 - po 400 zł (słownie: czterysta złotych ) za każde z zadań o numerach : 13 i 14 - po 200 zł ( słownie : dwieście złotych ) za zadanie numer 12 zgodnie z art. 45 ust. 5 jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach kwotę wadium określa się dla każdej z części 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. Zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Bank Zachodni WBK Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach