Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach tj. zwalczanie śliskości i odśnieżane dróg

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach tj. zwalczanie śliskości i odśnieżane dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach tj. zwalczanie śliskości i odśnieżane dróg. 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania, określonych przez Zamawiającego, na terenie obwodu drogowego Nr 2 w Bychawie oraz Nr 3 w Garbowie, 2) utrzymaniu w stałej gotowości nośników i sprzętu przewidzianego do realizacji w/w zadania wraz z ich obsługą w terminie od dnia podpisania umowy do zakończenia świadczenia usług objętych zamówieniem tj. do dnia 15 kwietnia 2016r., 3) pełnieniu dyżurów, przez które należy rozumieć okres czasu od podstawienia pojazdu samochodowego z osprzętem i obsługą na bazę danego Obwodu Drogowego po wcześniejszym wezwaniu osoby pełniącej dyżur na danym obwodzie drogowym do odwołania tego sprzętu przez dyżurnego lub podjęcia pracy czynnej, 4) zapewnieniu przez Wykonawcę na własny koszt i we własnym zakresie: - kompleksowej obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usługi, przekazanego Wykonawcy protokołem zdawczo - odbiorczym, na czas realizacji zadania, -wszelkich eksploatacyjnych napraw bieżących sprzętu użyczonego od zamawiającego, -wykonywanie codziennej obsługi i przeglądu powierzonego sprzętu, -wymiana uszkodzonych części do sprzętu, utrzymując sprzęt w pełnej gotowości do pracy, - spawanie pęknięć powstałych w trakcie pracy sprzętu (rama pługa, kraty na piaskarce, rozsiewacz itp. oraz malowanie), 5) wykonaniu na własny koszt konserwacji (czyszczenie z rdzy, malowanie) sprzętu Zamawiającego, przekazanego Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Następnie dostarczenie do siedziby danego Obwodu Drogowego, po zakończonym sezonie zimowym (termin umowny), tego sprzętu sprawnego technicznie, po wcześniejszym wykonaniu na własny koszt wszelkich napraw. 2. Zamawiający posiada posypywarko - solarki i pługi, które zostaną przekazane Wykonawcy na czas realizacji w/w usługi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawcy mają zapewnić nośniki do sprzętu Zamawiającego oraz pozostały wymagany w SIWZ sprzęt ciężki. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli prac przy zimowym utrzymaniu dróg poprzez zamontowanie systemu GPS. W takiej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie przekazane protokolarnie Wykonawcy i zamontowane na sprzęcie po zawarciu umowy. 4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość jakichkolwiek roszczeń wykonawcy związanych z błędnym szacowaniem ilości godzin danego sprzętu do realizacji, ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. W sprawach wzbudzających wątpliwości należy skontaktować się z kierownikami poszczególnych obwodów drogowych w celu wyjaśnienia i uzgodnienia prawidłowych przejazdów, dotyczących realizacji niniejszej usługi. 5. Zamawiający zaznacza możliwość weryfikacji optymalnych tras: a) Dojazd do miejsca rozpoczęcia wykonania usługi (liczony od miejsca załadunku), b) Zjazd z miejsca zakończenia pracy (liczony do miejsca załadunku), c) Przejazd pomiędzy odcinkami na których nie wykonuje się usługi (odśnieżanie, likwidacja śliskości). 6. Oprócz czynności podstawowych do obowiązku Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) zamawiającemu informacji o: a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 8. Zamawiający zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości, które znajdują się na obwodach drogowych (Bychawa, Garbów). 9. Usługi realizowane będą zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie powyższych zadań przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 12. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym za pracę danego nośnika, sprzętu oraz za dyżur. W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty wszelkich napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla każdego zadania oddzielnie. Zamówienie zostało podzielone na 24 zadania opisane poniżej oraz wyszczególnione w drukach oferty. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej wybranych przez siebie zadań. Do realizacji każdego zadania zostanie wybrany jeden Wykonawca i jedna jednostka sprzętowa przez niego zaoferowana. Wymagane nośniki oraz sprzęt na potrzeby Obwodu Drogowego Nr 2 Bychawa, łącznie zimowym utrzymaniem dróg objętych jest 279,006 km. 1. Zadanie 1 -Nośnik do posypywarko-solarki z pługiem bocznym lekkim, ładowność min. 12 t; 2. Zadanie 2 -Nośnik do posypywarko-solarki z pługiem bocznym lekkim, ład. min. 12 t; 3. Zadanie 3 -Nośnik do posypywarko-solarki z pługiem bocznym lekkim, ład. min.12 t; 4. Zadanie 4 -Nośnik do posypywarko-solarki z pługiem bocznym lekkim, ład. min.12 t; 5. Zadanie 5 -Nośnik do pługa ciężkiego typ PD-20, napęd na dwie lub więcej osi, ład.min.12 t; 6. Zadanie 6 - Nośnik do pługa ciężkiego typ PO-98D, napęd na dwie lub więcej osi, ład.min. 12t; 7. Zadanie 7 - Nośnik do pługa ciężkiego typ PO-98D, napęd na dwie lub więcej osi, ład. min. 12 t; 8. Zadanie 8 - Ładowarka (typu FADROMA poj. łyżki min. 4m3); 9. Zadanie 9 - Spycharka DT 100 KM; 10. Zadanie 10 - Koparko-ładowarka (kołowa poj. łyżki min. 0,25m3); 11. Zadanie 11 - Równiarka z przednim napędem; 12. Zadanie 12 - Ładowarka UN - 0,6-0,8 m3. Wymagane nośniki oraz sprzęt na potrzeby Obwodu Drogowego Nr 3 Garbów, łącznie zimowym utrzymaniem dróg objętych jest 156,182 km. 1. Zadanie 13 -Nośnik do posypywarko-solarki z pługiem bocznym lekkim, ład. min.12t; 2. Zadanie 14 -Nośnik do posypywarko-solarki z pługiem bocznym lekkim, ład. min.12t; 3.Zadanie 15 -Nośnik do posypywarko-solarki z pługiem bocznym lekkim, ład. min.12t; 4.Zadanie 16 -Nośnik do pługa ciężkiego typ PO-98D, napęd na dwie lub więcej osi, ład. min. 12 t; 5.Zadanie 17- Nośnik do pługa ciężkiego typ PO-98D, napęd na dwie lub więcej osi, ład. min. 12 t; 6.Zadanie 18- Nośnik z pługiem ciężkim (czołowym), napęd na dwie lub więcej osi, ład. min. 12 t; 7. Zadanie 19 - Koparko-ładowarka (kołowa poj. łyżki 0,25m3); 8. Zadanie 20 - Ładowarka (typu FADROMA poj. łyżki min. 4m3) 9. Zadanie 21 - Ładowarka (typu FADROMA poj. łyżki min. 4m3) 10. Zadanie 22 - Równiarka 11. Zadanie 23 - Spycharka DT (o mocy min. 100 KM); 12. Zadanie 24 - Samobieżny pojazd do odśnieżania chodników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbelzyce.bip.lubelski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach