Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
ul. Stefana Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
REGON: 59842800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg w roku 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2020 z podziałem na części: 1) Rejon nr I północny (od ul. Łaskiej i Sieradzkiej na północ), 30 km nawierzchni twardych, 8,5 km nawierzchni pozostałych 2) Rejon nr II południowy (od ul. Łaskiej i Sieradzkiej na południe) 27 km nawierzchni twardych, 32 km nawierzchni pozostałych 2,5 km IOMB 3) Rejon nr III- os. Karsznice 9 km nawierzchni twardych, 12,5 km nawierzchni pozostałych, 0,5 IOMB Podział zgodnie z załącznikiem nr 8 (mapa Zduńskiej Woli) 2. W zakres prac wchodzą następujące zadania: 1) usługi polegające na oczyszczaniu dróg oraz ciągów pieszych ze śniegu, błota pośniegowego oraz podejmowania działań w zakresie likwidacji śliskości na drogach oraz ciągach pieszych spowodowanej czynnikami atmosferycznymi (np. opady śniegu, gołoledź), 2) świadczenie usług na drogach gminnych – według standardu drugiego na ulicach twardych i trzeciego standardu na pozostałych (zarządzenie nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych) - oraz ciągach pieszych na terenie Miasta Zduńska Wola, 3) wykonawca obowiązany jest do udostępnienia na co najmniej 2 stanowiskach komputerowych Zamawiającego możliwości monitorowania położenia pojazdów realizujących przedmiot zamówienia (w oparciu o system pozycjonowania satelitarnego) oraz odczytu danych archiwalnych z trasy pojazdów realizujących przedmiot zamówienia (w oparciu o system pozycjonowania satelitarnego) oraz ich przekazania zamawiającemu na nośnikach pamięci. (Zamawiający przez stanowisko komputerowe rozumie posiadany przez Zamawiającego zestaw komputerowy składający się z komputera klasy PC, monitora 19”, klawiatury, myszki oraz łącza internetowego realizowanego za pośrednictwem lokalnej sieci ethernet. Komputer posiada dysk twardy, pamięć operacyjną 4GB, Intel(R) Core(TM) i3-3220CPU 3.30 GHz, 64-bitowy system operacyjny Windows 7 Professional). 4) Zamawiający informuję, że czas reakcji rozpoczęcia prac interwencyjnych zgłoszonych przez Zamawiającego w wyznaczonym miejscu od momentu ich zgłoszenia lub od chwili zaistnienia danej potrzeby nie może być dłuższy niż 60 min. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, a Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług objętych zakresem umowy, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 500,00 złotych (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100), przy czym wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi: Rejon nr I północny (od ul. Łaskiej i Sieradzkiej na północ) 2 000,00 zł Rejon nr II południowy (od ul. Łaskiej i Sieradzkiej na południe) 2 500,00 zł Rejon nr III - os. Karsznice 1 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5) ustawy, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-11-30 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG REJON XIV
Dodano: 2023-11-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Dłutów
Dodano: 2023-11-03 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-10-25 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów
Dodano: 2023-10-25