Miasto Radomsko ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
ul. Tysiąclecia 5
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
REGON: 590648238 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomsko.pl,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg utwardzonych oraz dróg nieutwardzonych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zimowe utrzymanie dróg utwardzonych oraz dróg nieutwardzonych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska “w zakresie: mechaniczne odśnieżanie dróg w kolejności określonej przez Zamawiającego w oparciu o załącznik nr 2 do umowy, w tym zatok przystankowych; usuwanie śliskości zimowej dróg w kolejności określonej przez Zamawiającego w oparciu o załącznik nr 2 do umowy, poprzez posypywanie solą lub materiałem uszorstniającym, w tym zatok przystankowych; mechaniczne odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej parkingów, których właścicielem jest Zamawiający, zlokalizowanych poza pasami drogowymi; - usuwanie (wywóz) śniegu z pasów drogowych. 2 Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy m.in. w § 1 ust. 1 wraz z załącznikami stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 5 do SIWZ, 3.Opis przedmiotu zamówienia określają : 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący dodatek nr 5 do SIWZ, 2) Wzór umowy opisujący sposób realizacji zamówienia oraz Załącznik nr 2 do wzoru umowy opisujący kolejność odśnieżania i likwidacji śliskości ulic wraz z wykazem dróg powiatowych oraz opisem standardu zimowego utrzymania dróg powiatowych i gminnych - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ 4. Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracowników fizycznych niezbędne do wykonania usług opisanych w SIWZ tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych np. kierowcy samochodów obsługujących piaskarko-solarki, operatorzy sprzętu potrzebnego do należytego wykonywania usługi. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzącej działalności gospodarczej np. dostawców materiałów uszorstniających, soli drogowej. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji usługi, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest podać zamawiającemu imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy swojego przedstawiciela do współpracy z przedstawicielem Zamawiającego oraz nadzorowania, koordynowania i rozliczania usług. Natomiast na etapie realizacji umowy wykonawca (podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 16 wzoru umowy stanowiącej dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.5.SIWZ, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów może złożyć wraz z ofertą oświadczenie z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-11-30 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG REJON XIV
Dodano: 2023-11-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Dłutów
Dodano: 2023-11-03 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-10-25 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów
Dodano: 2023-10-25