Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg utwardzonych oraz dróg nieutwardzonych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg utwardzonych oraz dróg nieutwardzonych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg utwardzonych oraz dróg nieutwardzonych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska ” w zakresie: mechaniczne odśnieżanie dróg w kolejności określonej przez Zamawiającego w oparciu o załącznik nr 2 do umowy, w tym zatok przystankowych; usuwanie śliskości zimowej dróg w kolejności określonej przez Zamawiającego w oparciu o załącznik nr 2 do umowy, poprzez posypywanie solą lub materiałem uszorstniającym, w tym zatok przystankowych; mechaniczne odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej parkingów, których właścicielem jest Zamawiający zlokalizowanych poza pasami drogowymi; dowóz materiałów uszorstniających do posypywania chodników i terenów będących w administracji Zamawiającego do wskazanych miejsc wraz z usypaniem pryzm lub napełnieniem pojemników oraz usunięciu pozostałości pryzm po zimie łącznie z załadunkiem i odwiezieniem na miejsce składowania wskazane przez Zamawiajacego, usuwanie (wywóz) śniegu z pasów drogowych. 2.Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy m.in. w § 1 ust. 1 wraz z załącznikami stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 5 do SIWZ, 3.Opis przedmiotu zamówienia określają : 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący dodatek nr 5 do SIWZ, 2) Załącznik nr 2 do wzoru umowy ( dodatek nr 8 do SIWZ) opisujący kolejność odśnieżania i likwidacji śliskości ulic wraz z wykazem dróg powiatowych oraz opisem standardu zimowego utrzymania dróg powiatowych i gminnych 3) Załącznik nr 3 do wzoru umowy ( dodatek nr 8 do SIWZ) opisujący rozmieszczenie pryzm i pojemników z mieszanką uszorstniającą 4. Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracowników fizycznych niezbędne do wykonania usług opisanych w SIWZ tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych np. kierowcy samochodów obsługujących piaskarko-solarki, operatorzy sprzętu potrzebnego do należytego wykonywania usługi. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzącej działalności gospodarczej np. dostawców materiałów uszorstniających, soli drogowej. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji usługi, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest podać zamawiającemu imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy swojego przedstawiciela do współpracy z przedstawicielem Zamawiającego oraz nadzorowania, koordynowania i rozliczania usług. Natomiast na etapie realizacji umowy wykonawca (podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 16 wzoru umowy stanowiącej dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Banku Spółdzielczym w Radomsku: Nr rachunku: 98 8980 0009 2001 0037 5283 0014 z dopiskiem: Wadium – „Zimowe utrzymanie dróg utwardzonych oraz dróg nieutwardzonych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska ” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz.359 ). 4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 SIWZ wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Zimowe utrzymanie dróg utwardzonych oraz dróg nieutwardzonych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska ””. 6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach