Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG REJON XIV

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, Nowe Sady 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 42 27-23-450 , fax. (+48) 42 27-23-451
  • Data zamieszczenia: 2023-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    Nowe Sady 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (+48) 42 27-23-450, fax. (+48) 42 27-23-451
    REGON: 100124868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG REJON XIV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym, mechanicznym utrzymaniu dróg na terenie Miasta Łodzi na obszarze Rejonu XIV (obszar CENTRUM) związana z:1) zapobieganiem i zwalczaniem śliskości na jezdniach;2) odśnieżaniem nawierzchni jezdni;3) wyjazdami interwencyjnymi.Szczegółowa powierzchnia wraz z wykazem dróg wewnętrznych zgodnie z załącznikiem do Opisu Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 1a do OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota żądana tytułem wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 5.000,00 (pięć tysięcy) złotych.2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert i utrzymuje je do końca terminu związania ofertą.3. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą konieczne jest jednoczesne przedłużenie okresu ważności wadium, albo - jeśli nie jest to możliwe- wniesieniem nowego wadium, na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku poniższych formach:a) pieniądzu – w takim przypadku żądana kwota podlega wpłacie na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w cz. I SWZ.b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj.: 350.000,00 złotych.- Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu;2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) doświadczenieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonanie co najmniej 1 usługi związanej z zimowym mechanicznym utrzymaniem dróg, chodników, terenów zabudowanych i niezabudowanych, itp. na łączną kwotę min. 350.000,00 złotych brutto;b) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w postaci: posiadania i przeznaczenia do realizacji zamówienia sprzętu mechanicznego i wyposażenia, który swoim rodzajem odpowiada wymogom określonym w szczegółowej specyfikacji technicznej (patrz zał. do OPZ), w ilości nie mniejszej niż:- pługoposypywarek - w ilości min. 3 szt. + 1 szt. awaryjnie;- ciągników rolniczych z posypywarką do 2 m szerokości lemiesza w ilości min. 2 sztuk;- wytwornicy solanki o wydajności wytwarzania solanki o stężeniu 30% nie mniejszej niż 800 l/h;- zadaszonego magazynu soli drogowej i piasku - o minimalnej pojemności nie mniej niż 40 t soli i 40 t piasku;- wymaga się, aby stosowane jednostki sprzętowe były wyposażone do odbioru sygnału z satelitarnego systemu lokalizacji i kontroli pracy – GPS.c) dysponowanie potencjałem osobowym – osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w postaci:- odpowiedniej liczby osób, w szczególności odpowiedzialnych za koordynację działań w terenie oraz dysponowanie odpowiednią ilością osób wytypowanych do realizacji zamówienia gwarantujących pełną obsadę wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (wymienionego w podpunkcie b) oraz należytą i terminową jego realizację. Wzór wykazu osób stanowi zał. nr 6 do SWZ.2. Postanowienia uzupełniające1) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres usług, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość usług, o których mowa powyżej.2) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usług. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu usług oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.3) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.4) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane.5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach