Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, Węgorzewska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48874293426, , fax. +48874293426
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Węgorzewska 4
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48874293426, , fax. +48874293426
    REGON: 79067570800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgizycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021”, - Zadanie nr 1 „Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr I”, - Zadanie nr 2 „Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr II”, - Zadanie nr 3 „Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr III”, - Zadanie nr 4 „Mieszanka piaskowo – solna 20 % wraz z załadunkiem, z bazą na terenie gminy Wydminy. ZADANIE 1 - 3 pojazdy samochodowe z napędem na co najmniej 2 osie wyposażone w piaskarkę o pojemności co najmniej 6 t i pługi do odśnieżania z możliwością wykorzystania pojazdów do samego odśnieżania, tj. bez użycia piaskarki; 2 ciągniki kołowe o mocy min. 90 KM wyposażone w pługi do odśnieżania; 1 koparko – ładowarka o mocy min. 90 KM z łyżką oraz na wymianę pług do odśnieżania. ZADANIE 2 - 2 pojazdy samochodowe z napędem na co najmniej 2 osie wyposażone w piaskarkę o pojemności co najmniej 6 t i pługi do odśnieżania z możliwością wykorzystania pojazdów do samego odśnieżania, tj. bez użycia piaskarki; 3 ciągniki kołowe o mocy min. 90 KM wyposażone w pługi do odśnieżania; 1 koparko – ładowarka o mocy min. 90 KM z łyżką oraz na wymianę pług do odśnieżania; 1 ładowarka kołowa o pojemności min. 4 m3. ZADANIE 3 - 1 pojazd samochodowy z napędem na co najmniej 2 osie wyposażone w piaskarkę o pojemności co najmniej 6 t i pługi do odśnieżania z możliwością wykorzystania pojazdów do samego odśnieżania, tj. bez użycia piaskarki; 1 ciągnik kołowy o mocy min. 90 KM wyposażony w pług do odśnieżania. ZADANIE 4 - 680 Mg mieszanki piaskowo – solnej 20%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Z uwagi na to, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dlatego też nie żąda od Wykonawcy oświadczenia o ich spełnieniu. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 3). 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu. 4) Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 5) Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w sekcji III.3) składa każdy z wykonawców. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w sekcji III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019, poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach