Powiat Piski - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 232 807, , fax. 0-87 4232422
- Data zamieszczenia: 2019-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Piski - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu
ul. Czerniewskiego 6
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 232 807, , fax. 0-87 4232422
REGON: 79067601000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dróg powiatowych: Zadanie Nr 1: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1698N DK Nr 16 (Drozdowo) – Cierzpięty – Ublik – DK Nr 63 od km 4+280 do km 4+492; Zadanie Nr 2: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1684N DK Nr 58 (Świdry) – Łodygowo – Włosty – droga powiatowa Nr 1680N od km 0+014 do km 0+895; Zadanie Nr 3: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1660N DK Nr 63 – Kałęczyn – DK Nr 58 (Biała Piska) od km 5+694 do km 6+325; Zadanie Nr 4: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1694N DK Nr 63 – Łysonie od km 5+490 do km 5+815; - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont nawierzchni dróg powiatowych: Zadanie Nr 1: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1698N DK Nr 16 (Drozdowo) – Cierzpięty – Ublik – DK Nr 63 od km 4+280 do km 4+492; Zadanie Nr 2: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1684N DK Nr 58 (Świdry) – Łodygowo – Włosty – droga powiatowa Nr 1680N od km 0+014 do km 0+895; Zadanie Nr 3: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1660N DK Nr 63 – Kałęczyn – DK Nr 58 (Biała Piska) od km 5+694 do km 6+325; Zadanie Nr 4: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1694N DK Nr 63 – Łysonie od km 5+490 do km 5+815. Zakres rzeczowy obejmuje roboty: - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej; - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitumicznej); - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową stabilizowaną mechanicznie; - ułożenie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno – asfaltowej; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Rozdziałach IV – V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza . 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) Wraz z ofertą należy złożyć: - zestawienie wartości z kosztorysów ofertowych (Formularz 2.1) i kosztorysy ofertowe (Formularz 2.1.a – Zadanie Nr 1, Formularz 2.1.b – Zadanie Nr 2, Formularz 2.1.c – Zadanie Nr 3 i Formularz 2.1.d – Zadanie Nr 4) - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa dróg o nawierzchniach gruntowych i żwirowych w gminie Morąg w 2024 roku
Dodano: 2024-02-29 - Utrzymanie i bieżąca naprawa nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2024
Dodano: 2024-02-26 - Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie w 2024r.
Dodano: 2024-02-22 - Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1659N i 1482N od m. Wólka Szczycieńska do m. Leśny Dwór
Dodano: 2023-11-17 - Remont cząst grysami i emulsją asfaltową oraz miesz min-asfal nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie w latach 2023 – 2025 z podziałem na 5 części.
Dodano: 2023-08-24 - Modernizacja odcinka drogi nr 117025N Markajmy-Knipy
Dodano: 2023-08-21 - Naprawa wad i uszkodzeń korpusu drogowego drogi ekspresowej S51 i dróg zbiorczych na odcinku Olsztyn Południe – Olsztynek
Dodano: 2023-07-27 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w II półroczu 2023 roku
Dodano: 2023-07-07 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni szutrowej
Dodano: 2023-06-26 - „Remont nawierzchni parkingu przy ul. Jana III Sobieskiego”
Dodano: 2023-06-12