Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części

GMINA PIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa 34
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 742 20 29
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PIECKI
    ul. Zwycięstwa 34
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 742 20 29
    REGON: 510742758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.Część I 1) Przedmiot zamówienia obejmujea) utrzymywanie przejezdności dróg oraz ciągów pieszych (chodników) poprzez odśnieżanie,b) zmniejszanie śliskości dróg oraz ciągów pieszych (chodników), poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi, tj. mieszanką piaskowo-solną 10%.2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia:Piecki, w tym: Osiedle Lawendowe , Ostrów Pieckowski, Piersławek, Szklarnia, Krzywy Róg, Dłużec, Rutkowo, Głogno, Lipowo, Dobry Lasek, Cierzpięty i Brejdyny - zgodnie z załącznikiem nr 2.1 oraz 3.1 do SWZ.3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje :a) 110 t wysypanej mieszanki piaskowo-solnej 10%, b) 525 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju do odśnieżania i usuwania śliskości dróg.4.4. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.2) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do wykonywania zadań objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.3) Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostaną ujęte w projekcie umowy, stanowiącym zał. 10 do SWZ.4.5. Zakres zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymywania dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie zimowym 2023/2024, mającej na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu oraz śliskość zimowa. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się poprzez utrzymywanie przejezdności wszystkich dróg, a także zmniejszanie śliskości wyznaczonych dróg (wskazanych w cz. 1 przedmiotu zamówienia), poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi.2) Szczegółowy zakres oraz warunki zamówienia zawierają formularze cenowe (odrębne dla każdej części zamówienia) oraz wykazy dróg, a także wzór umowy, które stanowią integralną część SWZ. Natomiast zakres ilościowy usług jest zakresem szacunkowym, ustalonym przez Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych panujących na drogach w okresie wykonania zamówienia, wskazanym w rozdziale 5 SWZ.3) Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia, które zostanie ustalone na podstawie faktycznie wykonanych usług i ich cen jednostkowych, określonych w formularzu cenowym.4) Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia ilości usług w przypadku gdy warunki atmosferyczne w czasie trwania umowy będą korzystne na tyle, że nie będzie potrzeby realizacji usługi zimowego utrzymania dróg.5) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca powinien dysponować takim potencjałem technicznym i kadrowym, aby móc jednocześnie realizować usługę na wszystkich częściach z zachowaniem wyznaczonych terminów.6) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania.4.6. Zamawiający informuje, że:1) Przedstawione w ust. 4.2 niniejszej SWZ części zmówienia, uwzględniają teren objęty przedmiotem zamówienia oraz szacunkowy zakres realizacji usługi w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe wykazy dróg objętych przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części, zawierają załączniki do SWZ o nr 1.1a oraz 1.2a.2) Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.3) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.4) Realizacja przedmiotu zamówienia we wszystkich częściach zamówienia obejmie utrzymywanie przejezdności wyznaczonych dróg, poprzez odśnieżanie sprzętem własnym. Do odśnieżania dróg, w zależności od grubości zalegającego śniegu należy używać ciągnika, w tym: pług lemieszowy lub odśnieżarka wirnikowa lub inny sprzęt równoważny, a także w zależności od potrzeb spychacz lub ładowarka lub równiarka (różnego typu z zamontowanym pługiem czołowym jednostronnym bądź dwustronnym) itp.5) Realizacja przedmiotu zamówienia w części I obejmuje dodatkowo koszty: zakupu, transportu, magazynowania oraz wysypywania materiału uszorstniającego, tj. mieszanki piaskowo-solnej 10% do usuwania śliskości na drogach. Do realizacji tych czynności należy zastosować sprzęt własny następującego rodzaju: solarka lub piaskarka lub pługo-piaskarka, itp.6) Wymagana minimalna liczba jednostek sprzętowych oraz ich rodzaj dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w ust. 6.1.4 SWZ.7) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków materiałowych i sprzętowych wraz z osprzętem, przewidzianym do zwalczania skutków zimy,8) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w trudnych warunkach atmosferycznych, w dni robocze oraz święta, a także o różnych porach dnia i nocy (w zależności od potrzeb). 9) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu informacji w formie meldunków przekazywanych e-mailem, fax-em lub telefonicznie o stanie dróg, podejmowanych czynnościach, interwencjach itp., 10) Zakres usługi oraz faktyczna ilość godzin pracy sprzętu będą uzależnione od warunków atmosferycznych na drogach.11) Wykonawca zapewni we własnym zakresie materiał uszorstniający (mieszankę piaskowo-solną 10%), konieczny przy realizacji części I przedmiotu zamówienia,12) Wykonawca winien we własnym zakresie zabezpieczyć sprzęt do załadunku materiału uszorstniającego oraz miejsce jego składowania. 13) Usługi będą wykonywane sprzętem własnym Wykonawcy.14) Wykonawca wyposaży jednostki sprzętowe w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy - (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu/ciągnika – zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).15) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy, ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.16) Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ilościowy (za godzinę pracy sprzętu).17) Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie w odstępach miesięcznych, na podstawie faktur/ rachunków wraz z dołączonymi kartami drogowymi,18) Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu do odśnieżania oraz wykonujące inne prace fizyczne – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kp), w szczególności art. 22 § 1 kp, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.4.7. Rozwiązania równoważne.1. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 2. W przypadku użycia w dokumentacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji warunków zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.4.8. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100 % zatwierdzonej wartości umowy.Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.Część II1) Przedmiot zamówienia obejmujea) utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie.2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia:Gant, Gajne, Bobrówko, Nowy Most, Goleń, Czaszkowo, Łętowo, Nowy Zyzdrój, Nowe Kiełbonki, Stare Kiełbonki, Ławny Lasek, Zgon, Babięta, Zyzdrojowa Wola, Zyzdrojowy Piecek, Krawno, dr.gruntowa do Zyzdrojowej Woli, Krutyń, Krutyński Piecek, Zielony Lasek, Chostka, Rosocha, Jakubowo, Probark Mały, Żabieniec, Machary, Nawiady, Mojtyny, Prusinowo z drogą do Nowych Kiełbonek - zgodnie z załącznikiem nr 2.2 oraz 3.2 do SWZ.3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 550 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju do odśnieżania.4.4. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.2) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do wykonywania zadań objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.3) Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostaną ujęte w projekcie umowy, stanowiącym zał. 10 do SWZ.4.5. Zakres zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymywania dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie zimowym 2023/2024, mającej na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu oraz śliskość zimowa. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się poprzez utrzymywanie przejezdności wszystkich dróg, a także zmniejszanie śliskości wyznaczonych dróg (wskazanych w cz. 1 przedmiotu zamówienia), poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi.2) Szczegółowy zakres oraz warunki zamówienia zawierają formularze cenowe (odrębne dla każdej części zamówienia) oraz wykazy dróg, a także wzór umowy, które stanowią integralną część SWZ. Natomiast zakres ilościowy usług jest zakresem szacunkowym, ustalonym przez Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych panujących na drogach w okresie wykonania zamówienia, wskazanym w rozdziale 5 SWZ.3) Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia, które zostanie ustalone na podstawie faktycznie wykonanych usług i ich cen jednostkowych, określonych w formularzu cenowym.4) Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia ilości usług w przypadku gdy warunki atmosferyczne w czasie trwania umowy będą korzystne na tyle, że nie będzie potrzeby realizacji usługi zimowego utrzymania dróg.5) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca powinien dysponować takim potencjałem technicznym i kadrowym, aby móc jednocześnie realizować usługę na wszystkich częściach z zachowaniem wyznaczonych terminów.6) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania.4.6. Zamawiający informuje, że:1) Przedstawione w ust. 4.2 niniejszej SWZ części zmówienia, uwzględniają teren objęty przedmiotem zamówienia oraz szacunkowy zakres realizacji usługi w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe wykazy dróg objętych przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części, zawierają załączniki do SWZ o nr 1.1a oraz 1.2a.2) Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.3) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.4) Realizacja przedmiotu zamówienia we wszystkich częściach zamówienia obejmie utrzymywanie przejezdności wyznaczonych dróg, poprzez odśnieżanie sprzętem własnym. Do odśnieżania dróg, w zależności od grubości zalegającego śniegu należy używać ciągnika, w tym: pług lemieszowy lub odśnieżarka wirnikowa lub inny sprzęt równoważny, a także w zależności od potrzeb spychacz lub ładowarka lub równiarka (różnego typu z zamontowanym pługiem czołowym jednostronnym bądź dwustronnym) itp.5) Realizacja przedmiotu zamówienia w części I obejmuje dodatkowo koszty: zakupu, transportu, magazynowania oraz wysypywania materiału uszorstniającego, tj. mieszanki piaskowo-solnej 10% do usuwania śliskości na drogach. Do realizacji tych czynności należy zastosować sprzęt własny następującego rodzaju: solarka lub piaskarka lub pługo-piaskarka, itp.6) Wymagana minimalna liczba jednostek sprzętowych oraz ich rodzaj dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w ust. 6.1.4 SWZ.7) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków materiałowych i sprzętowych wraz z osprzętem, przewidzianym do zwalczania skutków zimy,8) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w trudnych warunkach atmosferycznych, w dni robocze oraz święta, a także o różnych porach dnia i nocy (w zależności od potrzeb). 9) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu informacji w formie meldunków przekazywanych e-mailem, fax-em lub telefonicznie o stanie dróg, podejmowanych czynnościach, interwencjach itp., 10) Zakres usługi oraz faktyczna ilość godzin pracy sprzętu będą uzależnione od warunków atmosferycznych na drogach.11) Wykonawca zapewni we własnym zakresie materiał uszorstniający (mieszankę piaskowo-solną 10%), konieczny przy realizacji części I przedmiotu zamówienia,12) Wykonawca winien we własnym zakresie zabezpieczyć sprzęt do załadunku materiału uszorstniającego oraz miejsce jego składowania. 13) Usługi będą wykonywane sprzętem własnym Wykonawcy.14) Wykonawca wyposaży jednostki sprzętowe w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy - (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu/ciągnika – zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).15) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy, ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.16) Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ilościowy (za godzinę pracy sprzętu).17) Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie w odstępach miesięcznych, na podstawie faktur/ rachunków wraz z dołączonymi kartami drogowymi,18) Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu do odśnieżania oraz wykonujące inne prace fizyczne – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kp), w szczególności art. 22 § 1 kp, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.4.7. Rozwiązania równoważne.1. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 2. W przypadku użycia w dokumentacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji warunków zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.4.8. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100 % zatwierdzonej wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ:12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:1) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) oferując wykonanie I części przedmiotu zamówienia,2) 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych) oferując wykonanie II części przedmiotu zamówienia,3) 5 900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych) oferując wykonanie I i II części przedmiotu zamówienia.12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części- część ……” , w terminie do dnia 07 grudnia 2023 r. do godz. 1200, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa następujące warunki w ww. zakresie:1) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje minimum:dla oferowanej części I:a) sprzęt do odśnieżania – pług lub odśnieżarka wirnikowa lub sprzęt równoważny – co najmniej 1 szt. z wymienionych,b) sprzęt do usuwania śliskości dróg- piaskarko-solarka lub sprzęt równoważny (dopuszcza się pługo-piaskarkę) – co najmniej 1 szt.dla oferowanej części II :a) sprzęt do odśnieżania - pług lub odśnieżarka wirnikowa lub sprzęt równoważny - co najmniej 2 szt.UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą część zamówienia oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowanie tym samym sprzętem w różnych rejonach (częściach zamówienia) – akcja zimowego utrzymania dróg musi być prowadzona w sposób sprawny, zgodnie z wymaganymi standardami.W interesie Wykonawcy jest zapewnienie takiej ilości sprzętu, który pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej, tj. zimowego utrzymania dróg gminnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach