Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu świebodzińskiego w sezonach 2019/2020 i 2020/2021

Powiat Świebodziński - Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Kolejowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 755 307 , fax. 684 755 305
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świebodziński - Starostwo Powiatowe
    ul. Kolejowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 755 307, fax. 684 755 305
    REGON: 97077011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu świebodzińskiego w sezonach 2019/2020 i 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu świebodzińskiego w sezonie zimowym 2019/2020 i 2020/2021. W ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących zadań: 1. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i operatorów) ilość 3000h x 2 sezony = razem 6000h 2. Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie odśnieżania (szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,5m) i posypywania. Ilość 1200 h x 2 sezony = razem 2400 h 3. Przegląd i konserwacja posypywarek i pługów przed sezonem zimowym wraz z uzupełnieniem części 3 szt. piaskarek i 2 szt. pługów x 2 sezony 4. Interwencyjne odśnieżanie (przy dużych opadach śniegu) – dodatkowy sprzęt. Wywóz śniegu z ulic – dodatkowy sprzęt. Razem 1000h x 2 sezony 5. Mycie, oczyszczenie, konserwacja i odstawienie sprzętu na miejsce magazynowania po sezonie zimowym x 2 sezony 6. Pozimowe sprzątanie x 2 sezony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wykonawca musi być zarejestrowany, jako firma lub właściwa osoba prawna, będąca w stanie wykonać wymienione w przedmiocie zamówienia zadanie – podjęcie i wykonanie transportu drogowego wymaga uzyskania odpowiedniej licencji na wykonanie transportu drogowego, zwanej dalej licencją zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium (nie dotyczy). b) Formularz ofertowy (wzór - zał. 1 do SIWZ) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. f) Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ . g) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach