Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bydgoska 13/15
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5775219 , fax. 091 5775219
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Bydgoska 13/15 13/15
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5775219, fax. 091 5775219
REGON: 81180415600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpstargard.rii.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego Zad. 1 - obręb 2 - 221 150,00 m2, Zad. 2 - obręb 3 - 215 400,00 m2, Zad. 3 - obręb 4 - 163 450,00 m2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego Zad. 1 - obręb 2 - 221 150,00 m2, Zad. 2 - obręb 3 - 215 400,00 m2, Zad. 3 - obręb 4 - 163 450,00 m2. 1. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ), 2) Specyfikacja Techniczna określająca ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót z załącznikami, a) mapka powiatu - załącznik nr 1, b) standardy zimowego utrzymania - załącznik nr 2, c) harmonogramy robót - załącznik nr 3, będące integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres zadań wynikających z zamówienia obejmuje prowadzenie robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego polegające na oczyszczaniu ze śniegu, lodu i błota pośniegowego. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiąjacy nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja Przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, stwierdzające, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualność w/w dokumentu musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć i które będą odpowiedzialne z ramienia Wykonawcy za przedmiot zamówienia. 2) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada Wykonawca Wymagane minimum - dla każdego zadania odrębnie - jeden zestaw typu pługopiaskarka oraz jeden pług. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 2) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpstargard.rii.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nie objętych harmonogramem w sezonie zimowym 2015/2016 cz. 2, 3,
Dodano: 2015-12-22 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego
Dodano: 2015-12-11 - III PRZETARG NA ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO W SEZONIE 2015 / 2016
Dodano: 2015-12-01 - wykonywanie usługi polegającej na usuwaniu śniegu, nawisów śnieżnych i sopli lodowych z powierzchni dachów budynków w zasobach stanowiących własność oraz administrowanych przez Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. wraz z wywozem śniegu i lodu - część II.
Dodano: 2015-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nie objętych harmonogramem w sezonie zimowym 2015/2016 cz. 2, 3, 5, 6
Dodano: 2015-11-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Borne Sulinowo w sezonie zimowym 2015-2016
Dodano: 2015-11-17 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-11-13 - wykonywanie usługi polegającej na usuwaniu śniegu, nawisów śnieżnych i sopli lodowych z powierzchni dachów budynków w zasobach stanowiących własność oraz administrowanych przez Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. wraz z wywozem śniegu i lodu
Dodano: 2015-11-09 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic będących w zarządzie Burmistrza Drawska Pomorskiego w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-29 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-28