Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg
- Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
REGON: 00052384400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kuchni w przedszkolu przy ul. Chrobrego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres prac wchodzi tylko remont sekcji kuchennej polegający na: - wyburzeniu ściany działowej oddzielającej kuchnie od pomieszczenia przyległego - przebudowa instalacji gazowej w związku z dostawieniem kotła warzelnego 150l, kuchni gazowej z piekarnikiem, patelni przechylnej gazowej - wymiana instalacji elektrycznej na nową dostosowana do mocy nowych urządzeń kuchennych planowanych na wyposażenie kuchni - przebudowa wentylacji mechanicznej wywiewnej poprzez przestawienie istniejącego okapu nad urządzenia kuchenne przy ścianie i zastosowanie dodatkowego nowego okapu o wielkości gwarantującej zbieranie oparów poprodukcyjnych ze wszystkich urządzeń kuchennych - zamiana obecnych wentylatorów na nowe w wykonaniu przeciwwybuchowym - obłożenie pomieszczenia kuchni i sanitariatów personelu glazurą do wysokości 2,0 m - wymianie istniejącej nawierzchni posadzek na płytki granitorges - uzupełnienie i naprawa pozostałych tynków wewnętrznych - malowanie powierzchni wewnętrznych obiektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8 700,00 zł słownie: osiem tysięcy siedemset złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2, nr 3); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. aktualnej informacji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż cena zaoferowana , z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 8. Dokumenty potwierdzające dysponowanie osobą/osobami posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej wg. załącznika Nr 5 , oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 9. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę , a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie do potrzeb Obwodu Drogowego nieruchomości w Bobolicach etap III
Dodano: 2016-05-27 - Remont budynku biurowo-socjalnego w Tarnowie Pomorskim - Etap IV
Dodano: 2016-04-08 - Przebudowa budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie - budowa windy wewnętrznej. Znak sprawy ZP-2151-2/2016.
Dodano: 2016-02-11 - Przebudowa zewnętrznej instalacji sanitarnej w ramach zagospodarowania terenu na zadaniu przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2.
Dodano: 2015-09-16 - Dostosowanie do potrzeb Obwodu Drogowego nieruchomości w Bobolicach etap II
Dodano: 2015-07-28 - Wykonanie zewnętrznej instalacji deszczowej oraz zewnętrznych robót towarzyszących dla potrzeb przebudowywanego Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-07-18 - Poprawa funkcjonalności kuchni przedszkolnej w Przedszkolu nr 4 przy ul. Kościuszki 17 w Gryfinie i Przedszkolu nr 5 przy ul. Żeromskiego 12 w Gryfinie
Dodano: 2015-06-16 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa części budynku nr 27 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Karwice (PKOB 1274).
Dodano: 2015-06-10 - Przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2014-11-20 - Remont toalet uczniowskich - pion chłopięcy na wszystkich kondygnacjach budynku dydaktycznego - etap II w Gimnazjum Nr 9 w Szczecinie, ul. Dunikowskiego 1
Dodano: 2014-10-13