Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Mirosławicach w podziale na zadania (liczba zadań 5)

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul. Podwale 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3443641 do 49 w. 403 , fax. 071 3430731
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Podwale 28 28
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3443641 do 49 w. 403, fax. 071 3430731
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Mirosławicach w podziale na zadania (liczba zadań 5)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania obwodu drogowego w Mirosławicach w podziale na zadania (liczba zadań 5): Zadanie 1 - Wynajem nośnika pługa średniego i piaskarki. (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 500 godz. Zadanie 2 - Wynajem nośnika pługa średniego i piaskarki. (nośnik oraz pług i piaskarka Wykonawcy), w ilości do 500 godz. Zadanie 3 - Wynajem nośnika pługa średniego (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 300 godz. Zadanie 4 - Wynajem nośnika oraz pługa ciężkiego. (nośnik oraz pług Wykonawcy), w ilości do 250 godz. Zadanie 5 - Wynajem ładowarki, w ilości do 350 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 500,00 zł (pięćset złotych); Zadanie 2 - 500,00 zł. (pięćset złotych); Zadanie 3 - 400,00 zł. (czterysta złotych); Zadanie 4 - 400,00 zł. (czterysta złotych); Zadanie 5 - 400,00 zł. (czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP; 5. posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych; 6. zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; 7. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg; 8. usługi określone powyżej wykonali należycie; 9. zgodnie z art. 26 ust. 1 załączą dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058); 10. wniosą wadium; Z UWAGI NA TO ŻE KAŻDE ZADANIE STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH - WYKONAWCA WPŁACA WADIUM TYLKO NA TO ZADANIE NA KTÓRE SKŁADA OFERTĘ; 11. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 załączą dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) tj. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)wykaz wykonanych usług w zakresie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach