Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego: Budowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7380225 , fax. 075 7380227 7380201
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Jeleniogórska 4 4
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7380225, fax. 075 7380227 7380201
    REGON: 00031033800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego: Budowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej 2. Kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie zadania inwestycyjnego: Budowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. 3. Zabezpieczeniem kredyty będzie poręcznie udzielone przez Powiat Bolesławiecki. 4. Okres kredytowania: 5 lat z 6 miesięczną karencją w spłacie kapitału. 5.Spłata kapitału: w 18 równych ratach, co trzy miesiące po okresie karencji, płatnych do ostatniego dnia miesiąca kończącego okres trzymiesięczny. 6. Spłata odsetek: w 20 ratach malejących, co trzy miesiące od uruchomienia kredytu. Płatnych do ostatniego dnia miesiąca kończącego okres trzymiesięczny. 7. Prowizja bankowa płatna jednorazowo w dniu pierwszego uruchomienia kredytu poprzez pomniejszenie kwoty dostępnego kredytu. 8. Wykonawca przyjmuje za podstawę naliczenia odsetek od udzielonego kredytu stawkę WIBOR 3M, powiększoną o marżę banku. 11. Marża nie może ulec podwyższeniu przez cały okres kredytowania. Dla umożliwienia oceny, ceny ofert należy przyjąć następujące założenia: a) stawkę WIBOR 3M z dnia 28 sierpnia 2009r. godz. 11., tj. 4,17% Źródło: REUTERS. b) uruchomienie kredytu w całości 1 grudnia 2009r. 10. Kwota kredytu będzie w całości postawiona do dyspozycji w terminie 7 dni od podpisania umowy z terminem wykorzystania do dnia wymagalności I raty kapitałowej. 11. Kwota kredytu będzie wykorzystywana w transzach, o terminie Zamawiający będzie informował z 2-dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie pisemnej dyspozycji w Banku. 12. Wcześniejsza spłata kredytu lub niewykorzystanie go w całości nie obciąża kredytobiorcy/zamawiającego żadnymi kosztami. 13. Uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnego wniosku kredytowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnia wymogów będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, - zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późń. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - wykaz wykonanego minimum jednego zamówienia zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające charakterowi zamówienia i o porównywalnej wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usugi te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - polisę na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach