Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7380225 , fax. 075 7380227 7380201
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Jeleniogórska 4 4
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 7380225, fax. 075 7380227 7380201
REGON: 00031033800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.boleslawiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego: Budowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej 2. Kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie zadania inwestycyjnego: Budowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. 3. Zabezpieczeniem kredyty będzie poręcznie udzielone przez Powiat Bolesławiecki. 4. Okres kredytowania: 5 lat z 6 miesięczną karencją w spłacie kapitału. 5.Spłata kapitału: w 18 równych ratach, co trzy miesiące po okresie karencji, płatnych do ostatniego dnia miesiąca kończącego okres trzymiesięczny. 6. Spłata odsetek: w 20 ratach malejących, co trzy miesiące od uruchomienia kredytu. Płatnych do ostatniego dnia miesiąca kończącego okres trzymiesięczny. 7. Prowizja bankowa płatna jednorazowo w dniu pierwszego uruchomienia kredytu poprzez pomniejszenie kwoty dostępnego kredytu. 8. Wykonawca przyjmuje za podstawę naliczenia odsetek od udzielonego kredytu stawkę WIBOR 3M, powiększoną o marżę banku. 11. Marża nie może ulec podwyższeniu przez cały okres kredytowania. Dla umożliwienia oceny, ceny ofert należy przyjąć następujące założenia: a) stawkę WIBOR 3M z dnia 28 sierpnia 2009r. godz. 11., tj. 4,17% Źródło: REUTERS. b) uruchomienie kredytu w całości 1 grudnia 2009r. 10. Kwota kredytu będzie w całości postawiona do dyspozycji w terminie 7 dni od podpisania umowy z terminem wykorzystania do dnia wymagalności I raty kapitałowej. 11. Kwota kredytu będzie wykorzystywana w transzach, o terminie Zamawiający będzie informował z 2-dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie pisemnej dyspozycji w Banku. 12. Wcześniejsza spłata kredytu lub niewykorzystanie go w całości nie obciąża kredytobiorcy/zamawiającego żadnymi kosztami. 13. Uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnego wniosku kredytowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnia wymogów będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, - zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późń. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - wykaz wykonanego minimum jednego zamówienia zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające charakterowi zamówienia i o porównywalnej wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usugi te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - polisę na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.boleslawiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25