Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych.

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 173/175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 372 247
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU
    ul. Jana Pawła II 173/175
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 372 247
    REGON: 75015218900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/pzdit.lowicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych tj. odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycyjności nośnika wraz z kierowcą bądź sprzętu wraz z operatorem. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2710, 2734, 5118, 2717, 2746, 2737, 2706, 2707, 2708, 2709, 2119, 2724, 2727, 2120, 2729, 2730, 2731 2732, 2100, 2736, 2738, 2739, 2740, 2735, 2742, 2743, 2744 - łącznie 203,87 km tj. odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycyjności nw. nośnika wraz z kierowcą bądź sprzętu wraz z operatorem: a) zapewnienie dwóch nośników z napędem na dwie lub trzy osie z zamontowanymi pługami do odśnieżania dróg oraz piaskarkami do zwalczania śliskości zimowej. b) zapewnienie trzech ciągników o minimalnej mocy 120 KM z zamontowanymi pługami. c) zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. 4) Każdy kierowca ma obowiązek posiadania telefonu. 5) Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. 6) Wykonawca gwarantuje rozpoczęcie zlecanych prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina i 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego. 7) Mieszankę piaskowo – solną zapewnia Zamawiający. 8) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w zestawieniu asortymentowo – ilościowo - cenowym w Formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie wraz z oświadczeniami wymienionymi w pkt III.3 (Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ): 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) o treści odpowiadającej wymogom określonym w pkt 7 ppkt 3 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 4) Oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej mają być ważne na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach