Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2009-2010

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8298650 , fax. 033 8298674
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 033 8298650, fax. 033 8298674
    REGON: 00054270600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - przygotowanie, gromadzenie oraz przechowywanie materiałów do zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości, usuwanie śniegu z dróg - zapobieganie powstawaniu oraz usuwanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia - zamiatanie ulic po sezonie zimowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przewiduje się wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku- dostarczenie dokumentu opisanego w Części VI pkt. 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku:- wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przez wykonawcę co najmniej dwóch (2) usług zbliżonych swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej jedna w jednym sezonie zimowym wykonywana w terenie płaskim i górzystym o łącznej dł. dróg min. 80 km. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w części VI pkt.3 siwz. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponują maszynami, sprzętem niezbędnymi do wykonania zadania : dwoma urządzeniami do posypywania w tym przynajmniej jedno o napędzie na dwie osie, min. 4 urządzenia do odśnieżania w tym dwa o napędzie 4x4, zamiatarką do zamiatania na mokro i sucho, samochodem do wywozu śniegu, koparko-ładowarką , dopuszczonymi do ruchu po drogach publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego wykazu maszyn i dokumentów opisanych w części VI pkt 13 siwz. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: - dysponowanie min. 6 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w części VI pkt 4 siwz. 5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 20% wartości brutto składanej oferty. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w części VI pkt 5 siwz. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24. ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w części VI pkt 6 siwz. 7.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie kopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w cz. VI pkt 14 siwz. 8. Wniosą wadium w formie i wysokości ustalonej przez zamawiającego. Spełnienie warunku-uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Referacie finansów zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego dokumentu opisanego w części VI pkt.15 siwz. 9. Ustanowią w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 10.Wykonają przedmiot zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 15.05.2010r. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w części VI pkt.9. 11. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w cz. VI pkt 9. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności, poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( cz.VI siwz). 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony na formularzu stanowiącym zał. Nr 1 siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia . W wykazie należy podać dane: przedmiot zamówienia , wartości oraz daty wykonania i odbioru, ( okres realizacji ) i odbiorców (miejsce wykonania) - zał.nr 7 siwz . 3.1 Dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w powyższym wykazie zostały wykonane należycie - dołączyć referencje, opinie zamawiających, z potwierdzeniem że usługa wykonana została należycie 4. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do siwz.oraz kserokopie odpowiednich uprawnień osób do obsługi sprzętu, urządzeń, środków transportu. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, zakresu wykonywanych czynności ( zał. nr 9 siwz ) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 5. Oświadczenie o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 10 % wartości ceny brutto własnej oferty. 6. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ), zwanej dalej pzp - Załącznik Nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie o: - nie zaleganiu w opłacie należności ( podatków) na rzecz właściwego urzędu gminy; - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się oferenta z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; - terminie wykonania zamówienia; - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do siwz ). Uwaga! Powyższe oświadczenia należy złożyć na druku stanowiącym Zał. Nr 3 siwz. 10.Wykaz robót (części zamówienia), których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 11.Wycenę przedmiotu zamówienia sporządzoną , w oparciu o przedmiar robót, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowy ( kalkulacja ceny ofertowej ). 12. Pełnomocnictwo ( w oryginale ) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcja, spółki cywilne ) . Z dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa ( pełnomocnik powinien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie ) . 13. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. Wykaz sprzętu, środków transportu, urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 3 cz. V siwz (zał. nr 8 siwz ). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał taki sprzęt, środki transportu, urządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kozy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach