Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65
95-040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Koluszki w sezonie 2020 / 2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg : powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki. Ogółem szacunkowa długość ulic objętych niniejszym przetargiem wynosi około 197 km. 2) Zimowe utrzymanie dróg – są to prace mające na celu zmniejszenie lub wyeliminowanie zakłóceń dla ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak: opady śniegu oraz śliskość zimowa. II. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy dotyczące realizacji zadania: 1. Obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: 1) usuwanie śniegu z jezdni i dróg, odśnieżanie miejsc trudno dostępnych ( zatoki autobusowe, przystanki komunikacyjne) 2) zwalczanie śliskości zimowej i pośniegowej ( szczególnie na wzniesieniach, skrzyżowaniach i łukach ), 3) przygotowanie pojazdów i sprzętu Wykonawcy, zakup i przygotowanie środków chemicznych i kruszyw naturalnych do posypywania dróg oraz załadunek w/w materiałów na piaskarki Wykonawcy, 4) prowadzenie ,, Dziennego raportu zimowego utrzymania dróg" i składanie go w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 18.000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium przetargowego;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-11-30 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG REJON XIV
Dodano: 2023-11-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Dłutów
Dodano: 2023-11-03 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-10-25 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów
Dodano: 2023-10-25