Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w sezonie zimowym 2016/2017

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w sezonie zimowym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całości usług związanych z zimowym utrzymaniem powierzchni gminnych określonych w dokumentach dołączonych do niniejszej Specyfikacji (dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków, etc.) na terenie Gminy Wieruszów w okresie od zawarcia Umowy do 30 kwietnia 2017 r. – zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot umowy (w tym obowiązki Wykonawcy) będzie realizowany wg: a.postanowień wzoru umowy; b.specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami: i.zasad zimowego utrzymania dróg gminnych – miasto – załącznik nr 4; ii.zasad zimowego utrzymania dróg gminnych – sołectwa – załącznik nr 5; iii.zestawienia dróg gminnych miejskich – załącznik nr 6; iv.zestawienia chodników, parkingów i przystanków autobusowych do ręcznego lub mechanicznego odśnieżania i posypywania pisakiem – załącznik nr 7; v.kolejności zimowego utrzymania dróg gminnych – załącznik nr 8; vi.zestawienia dróg gminnych (zamiejskich) – załącznik nr 9; vii.Wykazu Sprzętu – załącznik nr 10; c.oferty Wykonawcy. 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 4)Dobór materiałów i ich dawek do likwidacji śliskości, oblodzenia, śniegu, błota pośniegowego następować powinien w zależności od panujących warunków pogodowych. Należy stosować odpowiednie metody i dawki materiałów uszorstniających. W razie wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się stosowanie mieszanki wzbogaconej; 5)Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek mieszanki piasku z solą w celu sprawdzenia zgodności z zapisami SIWZ i umowy; 6.Miejsce składowania nadmiaru wywożonego śniegu, lodu lub błota pośniegowego, jak i zanieczyszczeń związanych z odśnieżaniem leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za zgodne z prawem utylizowanie tych substancji we własnym zakresie; 7)Zarówno do odśnieżania jak i posypywania dróg należy używać sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg wymogów prawa o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP; 8)Miejsce i czas pracy (karty pracy) oraz rodzaj wykonanej usługi objętych przedmiotem umowy w danym dniu, na drogach gminnych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić: 1.w zakresie dróg miejskich pracownikowi Urzędu Miejskiego w Wieruszowie. Prace wykonane w godzinach popołudniowych i nocnych do godz. 8-ej dnia następnego. Karty pracy z realizacji przedmiotu umowy w dni ustawowo wolne od pracy, niedzielę i święta przekazane zostaną pracownikowi Urzędu pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach. 2.w zakresie dróg pozamiejskich (na terenie sołectw) sołtysowi wsi na terenie których wykonał usługę; 9)Wykonawca jest obowiązany zapewnić z Zamawiającym lub osobami przez niego wskazanymi kontakt telefoniczny za pośrednictwem telefonów komórkowych, stacjonarnych oraz poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 10)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, przy czym Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy wiążące polecenia; 11)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 12)Wykonawca obowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie OC na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w całym okresie trwania umowy. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających łącznie 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia, w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach