Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg
- Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
- Data zamieszczenia: 2020-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
Rynek 1-7
98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
tel. +48627832610, fax. +48627832611
REGON: 25085539200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w latach 2020-2023” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całości usług związanych z zimowym utrzymaniem powierzchni gminnych określonych w dokumentach dołączonych do niniejszej Specyfikacji (dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków, etc.) na terenie Gminy Wieruszów w okresie od zawarcia umowy do 30.04.2023r. – zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji. Zadanie będzie prowadzone cyklicznie: 1) od zawarcia umowy do 30.04.2021 r.; 2) od 01.11.2021 r. do 30.04.2022 r.; 3) od 01.11.2022 r. do 30.04.2023 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp). 5)Obowiązek informacyjny RODO, stanowiący załącznik nr 14
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie miasta i gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024”
Dodano: 2023-11-30 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Przedbórz w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Łask w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG REJON XIV
Dodano: 2023-11-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Dłutów
Dodano: 2023-11-03 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-10-25 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów
Dodano: 2023-10-25