Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Rokiciny w 2020 roku

Gmina Rokiciny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-221 Rokiciny, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 195 010 , fax. 447 195 012
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokiciny
    ul. Tomaszowska 9
    97-221 Rokiciny, woj. łódzkie
    tel. 447 195 010, fax. 447 195 012
    REGON: 59064822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Rokiciny w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników na terenie Gminy Rokiciny w 2020 roku z podziałem na zadania: a) zadanie 1 – Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, ulic i placów na terenie Gminy Rokiciny w 2020 roku b) Zadanie 2 – Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników (odśnieżanie + posypywanie piaskiem i solą w stosunku 3:1) na terenie Gminy Rokiciny w 2020 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) likwidację negatywnych skutków zimy na drogach, placach i chodnikach, których właścicielem oraz zarządcą jest Gmina Rokiciny tj. negatywnych skutków opadów śniegu, zamarzającego deszczu i gołoledzi oraz negatywnych skutków mrozu i niskich temperatur, poprzez przyjęcie na siebie przez Wykonawcę obowiązku odśnieżania dróg, placów i chodników, o których mowa, i obowiązku likwidacji śliskości tych dróg, placów i chodników oraz obowiązku zapewnienia przejezdności dróg, placów i chodników obowiązku zlikwidowania bądź znacznego zmniejszenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanych zimowymi warunkami atmosferycznymi, b) prowadzenie działań, o których mowa wyżej pod lit. a, przez całą dobę, w dni robocze i święta, we wszystkich warunkach atmosferycznych, takich jak: opady śniegu, śnieżyce, zadymki śnieżne, zamarzający deszcz, mróz, niskie temperatury, gołoledź itp., c) zapewnienie i stosowanie przez Wykonawcę materiałów – tj. piasku i soli – zapobiegających i likwidujących śliskość na jezdniach i placach, d) W ramach wynagrodzenia Wykonawca obowiązany jest – na wezwanie Zamawiającego – do pełnienia całodobowych dyżurów, celem zrealizowania zadań określonych przedmiotem zamówienia. 3. Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca zapewni całodobową łączność telefoniczną przez siedem dni w tygodniu. Zamawiający zawiadamiać będzie Wykonawcę o potrzebie wykonania usługi telefonicznie. 4. Zakres usług i szczegółową lokalizację prac określi każdorazowo pracownik Urzędu Gminy w Rokicinach. Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wynosi od 1 do 2 godzin, co oznacza, że Wykonawca powinien przystąpić do wykonywania usługi na odcinku wskazanym przez Zamawiającego. Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Szacunkowa ilość dróg i placów objętych usługą odśnieżania oraz usuwania śliskości dróg w 2020r. wynosi około 140 km. 6. Szacunkowa długość chodników objętych usługą odśnieżania oraz usuwania śliskości chodników w 2020r. wynosi około 40 500 mb. 7. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i zadania 2 zawierają załączniki nr 4a, 4b, 5, 6, 7 i 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach