Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy Koszęcin.

Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
    ul. Powstańców 10 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 00054274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://new.bazagmin.pl/bip_koszecin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy Koszęcin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykaz zadań : 1/ Rusinowice, Piłka. 2/ Sadów, Wierzbie oraz ciągi piesze w miejscowości Koszęcin 3/ Irki, Rzyce, Nowy Dwór, Dolnik, Cieczowa. 4/ Prądy, Strzebiń I, Łazy. 5/ Strzebiń II, Dubiele, Bukowiec
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ posiadają wiedzę i doświadczenia, c/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, e/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dysponują co najmniej 5 szt pługami odśnieżnymi 4 szt piaskarkami w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania. Natomiast na jedno zadanie winien dysponować co najmniej 1 szt pług odśnieżny oraz 1 szt piaskarka, dwa zadania 2 pługi 1 piaskarka, trzy zadania 3 pługi 2 piaskarki, cztery zadania 4 pługi 3 piaskarki, pięć zadań 5 pługów 4 piaskarki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane świadectwa wiarygodności oferenta dla potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z pkt III SIWZ a/ aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzającego, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, a którym zamierza realizować usługę zgodnie z załącznikiem nr 2 c/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, 24 ust. załącznik nr 3 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV pkt 1 SIWZ i paragr. 1ust.1pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 1. Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w ustępie 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacje powinny być udzielane na piśmie a wymagane zaświadczenia składane w oryginale lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_koszecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach